VinX
Legacy Member
Hoi,
Hier ben ik weer, wat doe je als je twee weken vakantie hebt? Een sitetje bouwen zeker. Nou het concept ligt nogal gevoelig en velen zullen me aanschoouwen als een gay maar sorry dat is niet zo! Ik ben 14 jaar en wil jullie deze layout voorstellen : http://img431.imageshack.us/img431/9669/untitled27copy2mu.jpg
opbouwende comments welkome , er zal zeker nog wat afwerking gebeuren
Hier ben ik weer, wat doe je als je twee weken vakantie hebt? Een sitetje bouwen zeker. Nou het concept ligt nogal gevoelig en velen zullen me aanschoouwen als een gay maar sorry dat is niet zo! Ik ben 14 jaar en wil jullie deze layout voorstellen : http://img431.imageshack.us/img431/9669/untitled27copy2mu.jpg
opbouwende comments welkome , er zal zeker nog wat afwerking gebeuren

