sorry ik vind dit meer en meer lijken op een rip...
We spreken nog altijd over iets als originaliteit... sebiet vindt iemand dat gepixeld manneke terug en dan is het hek helemaal van de dam. Ik volg Fr3ak in zijn oordeling. Die vent nemen mag in principe niet, hij mag dan wel vrij te verkrijgen zijn, voor eigen verdere reproductie heb je de rechten niet (wat niet betekent dat je er niet mee mag experimenteren, maar hou het voor uzelf dan)
Het menu is een duidelijke rip (let vooral op rollover, 't is niet omdat omdat met de grote gespeeld is dat het iets anders is)
't is een qwestie van origneel zijn oké zoals al aangegeven de twee sites als inspiratie hebben hetzelfde kleurenschema maar geen kat dat hierover zal kraaien omdat beide nu eenmaal origineel blijven en heel los staan van elkaar. Omdat hier meer en meer het een allegaartje wordt van samenraapsels is dit dus echt niet meer origineel.
Zoals gezegd hou het voor uw eigen, voor selecte groep van vrienden, gebruik het misschien zelf, maar laat het niet keuren door webdevelopers... Je bent 14, ik ben ook aan die leeftijd begonnen en idd ook begonnen met tutorials klakkeloos over te nemen, dan elementen veranderen door andere vindsels,... Maar ik hield het voor mijn eigen omdat ik wist dat ik nog niet aan het niveau was, wat eigenlijk verwacht wordt van een designer/webdeveloper.