Archief - LAYOUT: martin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VinX

Legacy Member
Jah die vent is een copy paste van de orginele psd!!!! :D kvond het zeer goed passen in dat concept, maar ik ga nu zelf eens iets proberen inbranden. De rest van de site is zeker geen copy omdat ik 1 de yota van flash versta en 2 totaal andere layouts gebruik

Rvl

Legacy Member
dus eigelijk is u kleurenschema en 50% al geript aangezien die foto toch wel de basis van u site is. :naughty: Nuja tis idd geen totale rip maar ge moet u nu niet gaan verbergen achter domme feiten als " het is geen copy van de originele psd", "dit is flash en dat is gewoon html", ..

VinX

Legacy Member
moest je dan eenszien hoeveel mensen dan geript moeten hebben van die psd... roos en wit komt wel vakervoor hoor

virox

Legacy Member
VinX zei:
moest je dan eenszien hoeveel mensen dan geript moeten hebben van die psd... roos en wit komt wel vakervoor hoor
Eigen creatie geeft zoveel meer voldoening als iemand zegt "prachtig werk". Maar als't geript is ...

Zero Grav

Legacy Member
Zever niet, die layout lijkt er totaal niet op en al is de kleurencombo gelijk.. Die van duizenden anderen sites ook.

Xavez

Legacy Member
²

Who cares about die fucking kleuren. Da's een schema dat je wellicht binnenkort o-ver-al gaat tegenkomen dus be prepared :D

Ironpole

Legacy Member
Ik zou die man met dat roos haar zeker en vast WEG doen, het past wel bij je kleurengebruik, maar pikken doe je niet, en hij heeft eigenlijk niets met je site te maken.

Fr3aK

Legacy Member
Ik wil niet ambetant doen maar de nieuwe lading jonge "webdesigners" zijn precies niet meer zo origineel.

Ok, ik weet dat er nu meer website in verschillende stijlen zijn maar origineel zijn is nog altijd niet TE moeilijk geworden hoewel ik daar men twijfels bij heb als ik naar de nieuwelingen hun werk kijk...

Site op zich is niet slecht maar als je al een van de belangrijkste elementen (die header) gaat "stelen" ben je niet goed bezig, wees origineel, 't is echt ni moeilijk ;)

servi

Legacy Member
Er zijn hier heel wat posts verwijderd en aangepast geweest die uiteindelijk niets meer met de site-check te maken had.

Vanaf nu ontopic blijven dus !

Obliv`

Legacy Member
Het ventje is gepikt ja.

De rest ook? Nee ... roos - zwart/grijs combinaties zie je de laatste tijd overal

Erlend

Legacy Member
Het concept is niet langer meer origineel maar het is zeker geen copy-cat.

NeoNeke

Legacy Member
sorry ik vind dit meer en meer lijken op een rip...

We spreken nog altijd over iets als originaliteit... sebiet vindt iemand dat gepixeld manneke terug en dan is het hek helemaal van de dam. Ik volg Fr3ak in zijn oordeling. Die vent nemen mag in principe niet, hij mag dan wel vrij te verkrijgen zijn, voor eigen verdere reproductie heb je de rechten niet (wat niet betekent dat je er niet mee mag experimenteren, maar hou het voor uzelf dan)

Het menu is een duidelijke rip (let vooral op rollover, 't is niet omdat omdat met de grote gespeeld is dat het iets anders is)

't is een qwestie van origneel zijn oké zoals al aangegeven de twee sites als inspiratie hebben hetzelfde kleurenschema maar geen kat dat hierover zal kraaien omdat beide nu eenmaal origineel blijven en heel los staan van elkaar. Omdat hier meer en meer het een allegaartje wordt van samenraapsels is dit dus echt niet meer origineel.

Zoals gezegd hou het voor uw eigen, voor selecte groep van vrienden, gebruik het misschien zelf, maar laat het niet keuren door webdevelopers... Je bent 14, ik ben ook aan die leeftijd begonnen en idd ook begonnen met tutorials klakkeloos over te nemen, dan elementen veranderen door andere vindsels,... Maar ik hield het voor mijn eigen omdat ik wist dat ik nog niet aan het niveau was, wat eigenlijk verwacht wordt van een designer/webdeveloper.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan