servi
Legacy Member
Graag jullie meningen,opmerkingen,... over deze layout die ik gemaakt heb voor mijn thesis-site ( let wel : dit is een site voor mijn thesis, de site is niet mijn thesis )
link : http://users.telenet.be/phlips/thesis/
*edit* aangepaste versies
1. http://users.telenet.be/phlips/thesis/v4/ ( header nog NIET uitgewerkt )
2. http://users.telenet.be/phlips/thesis/v5/ ( lichte variant )
3. http://users.telenet.be/phlips/thesis/v6/ ( layout feller gemaakt )
mijn thesis gaat over camerabewaking. Vermits de site gaat bekeken worden door vooral de vakgroep informatica van mijn department (die als site http://gonzo.hogent.be hebben ), heb ik het design toch ietwat rustig willen houden maar toch niet onaangenaam om naar te kijken.
link : http://users.telenet.be/phlips/thesis/
*edit* aangepaste versies
1. http://users.telenet.be/phlips/thesis/v4/ ( header nog NIET uitgewerkt )
2. http://users.telenet.be/phlips/thesis/v5/ ( lichte variant )
3. http://users.telenet.be/phlips/thesis/v6/ ( layout feller gemaakt )
mijn thesis gaat over camerabewaking. Vermits de site gaat bekeken worden door vooral de vakgroep informatica van mijn department (die als site http://gonzo.hogent.be hebben ), heb ik het design toch ietwat rustig willen houden maar toch niet onaangenaam om naar te kijken.

