Cat_Organs
Legacy Member
Beste mensen, misschien zitten hier enkele studenten die mij kunnen helpen. Ik zoek momenteel info in verband met hogere opleidingen vrij tekenen en verwante opleidingen, maar ik vind niet echt veel noemenswaardige informatie.
Ik heb namelijk informatie gevonden over de K.A.S.K. in Gent, opleiding tekenen, maar aan a.d.h.v. hun voorgestelde tekeningen hebben deze mij niet echt kunnen overtuigen. Ik vond sommige tekeningen nogal kinderlijk
Verder is er Artesis in Antwerpen, opleiding vrije grafiek, maar ik vind nergens voorbeelden van werken.
Ook in verband met de verdere beroepskeuze zijn ze zeer vaag.
Dus als iemand een andere school weet, of een andere opleiding waarbij tekenen ook belangrijk is, gelieve een link of een woordje uitleg te posten, waarvoor dank.
Zelf heb ik een hogere opleiding tot Grafisch Ontwerper en al wat ervaring in de private sector achter de rug. Hierdoor kan ik zeggen dat ik de opleiding toffer vond dan het echte werk, waarbij ik uiteindelijk niet veel mocht tekenen (wat wel een onderdeel was van men aanwerving).
Ik heb namelijk informatie gevonden over de K.A.S.K. in Gent, opleiding tekenen, maar aan a.d.h.v. hun voorgestelde tekeningen hebben deze mij niet echt kunnen overtuigen. Ik vond sommige tekeningen nogal kinderlijk
Verder is er Artesis in Antwerpen, opleiding vrije grafiek, maar ik vind nergens voorbeelden van werken.
Ook in verband met de verdere beroepskeuze zijn ze zeer vaag.
Dus als iemand een andere school weet, of een andere opleiding waarbij tekenen ook belangrijk is, gelieve een link of een woordje uitleg te posten, waarvoor dank.
Zelf heb ik een hogere opleiding tot Grafisch Ontwerper en al wat ervaring in de private sector achter de rug. Hierdoor kan ik zeggen dat ik de opleiding toffer vond dan het echte werk, waarbij ik uiteindelijk niet veel mocht tekenen (wat wel een onderdeel was van men aanwerving).
ad: )