El_L4mor
Legacy Member
Yo,
ik ben bezig met de laatste hand te leggen aan de site voor onze scoutsfuif. Ik heb 1 pagina online gezet voor een sitecheck
, de pagina over de dj's. Het enige dat nog niet af is, is het menu (wiewatwaarhoewanneer bovenaan de pagina, als je op een ander woord klikt ga je naar de andere pagina en wordt dat woord rood).
http://www.desperwer.be/fuifz/wie.html
shoot!
edit: het menu is afgewerkt, en ik ben de andere pagina's aan het klaarstomen
ik ben bezig met de laatste hand te leggen aan de site voor onze scoutsfuif. Ik heb 1 pagina online gezet voor een sitecheck
, de pagina over de dj's. Het enige dat nog niet af is, is het menu (wiewatwaarhoewanneer bovenaan de pagina, als je op een ander woord klikt ga je naar de andere pagina en wordt dat woord rood).http://www.desperwer.be/fuifz/wie.html
shoot!
edit: het menu is afgewerkt, en ik ben de andere pagina's aan het klaarstomen
. Maar in de finale versie zal ik die wel op een meer prominente plaats zetten.