Archief - other: ikbenjens.com

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koebeest

Legacy Member
Het is lang geleden dat ik men site hier nog eens heb laten raten , of kritiek op heb laten geven. Ik zou het fijn vinden moest u zowel de positieve als negatieve punten aanhalen en niet zomaar zegt. "Beikes lelijk" zonder uw mening te staven!

www.ikbenjens.com
Bedankt!

ZeeraaR

Legacy Member
http://www.ikbenjens.com/

verstrooid als ik ben haddek niet op de titel gelet en was ik al naar de pm button aan het zoeken om een link te vragen...

on topic:
-het ziet er proper en sober uit. zo moet het zijn
-tussen 2 posts is er nogal veel witruimte, mss wat dichter bij elkaar zetten
(nu staat er tussen 2 posts <p>&nbsp;</p>... doe dit weg en zet een margin-top in je cssstyle van de tables van je posts)
-ongetwijfeld gaan hier enkelen komen zagen over het feit dat je tables gebruikt ipv div+css
(doe uw goesting zou ik zeggen :p )
-idem voor je menuutje dat volgens sommigen steevast in een list moet staan...
-je copyright zinnetje onderaan valt nogal op door het grote verschil in lettertype... slordigheidje wrs.
-op de "over mezelf" pagina: als ik hover over "Voor foto's klik je hier" trekt je content tesamen. ik weet niet waarom, heb ook geen zin om te zoeken maar er staat allesinds een <br> tussen je <a> tags
-admin login mss beter op een apparte pagina alleen voor jou?

maar het ziet er allesinds heel proper uit, ik heb zin om door te lezen en dat is wat telt

Erlend

Legacy Member
Het eerste wat opvalt is een teveel aan witruimte tussen al uw elementen.
Vaak wordt iets op elkaar gepropt, maar hier zie ik het tegengestelde.
Een beter evenwicht zoeken is de boodschap!

De stippeltjes onder een link storen mij persoonlijk, persoonlijk vind ik het niet
passend en het geeft een veel te "trendy" indruk.

Het menu en andere kadertjes aan de rechterkant lijken los te staan van
het geheel, alsof je ze er gewoon heb opgeplakt. Trouwens die admin-login;
laat dat vallen, het heeft niet echt veel betekenis als er maar één iemand
kan inloggen.

De titels van zowel teksten als je menu's aan de rechter zijde geven geen
mooie indruk, typografisch is er wel een verschil maar het moet ook mooi
zijn natuurlijk, het moet niet een titel zijn om toch maar ééntje te hebben.

Letters van teksten: veel te klein! Je website lijkt mij een bloggy achtig
ding, inhoud primeert en je letters zo klein maken is niet nodig. Grotere
letters zouden het geheel ook meer opvullen waardoor het probleem van
teveel witruimte wegvalt (deels). Minder belangrijke dingen mag je altijd
kleiner weergeven, maar ga eens goed na wat groter moet en klein mag
blijven.

De header, staat daar om te staan, je verliest verticaal veel ruimte en
eigelijk zegt het mij niet veel die foto's daarboven.

Jammer, het geheel geeft een nette afgewerkte indruk maar als ik
alles goed bekijk stap ik af van het idee, spelen met kleuren, tinten,
lettertypes, witruimtes en vooral geef je geheel een meer persoonlijke
tint. Nu is het te stijf ...

-- Onderaan : "site werd gemaakt door ..."; that's crappy don't you think?

ZeeraaR

Legacy Member
Evil Banana zei:
Lijkt wat op http://pixiesplace.whateero.com/index.php dat hier een paar weken geleden stond.
"Het lijkt op"...
1) een "idee" mag je overnemen, alsook een layout en schikking enz... (alleen niet letterlijk :D)
2) op de lange duur heeft men zoveel al gedaan en alles al uitgeprobeerd, dat alles wat je maakt wel ergens op zal lijken. (zelfs het atomium is afgekeken van een atoom...)

LunchBox

Legacy Member
ZeeraaR zei:
(zelfs het atomium is afgekeken van een atoom...)
en daarmee zijn meteen alle kopieën ter wereld goedgepraat, als zélfs het atomium is afgekeken.. van een atoom nog wel, een schande!

Brock

Legacy Member
dees is geen toevallige overeenkomst met die andere site maar pure rippoff :)

Erlend

Legacy Member
Verdomme! Dan doen mensen hier de moeite deftige commentaar te
geven om achteraf te horen dat dit weer een rip is.

koebeest

Legacy Member
het is geen rip , ik heb ooit ergens zo een site gezien met die schikking, heb die schikking opgeslagen in een txt en een paar maand later heb ik schikking in men design gewerk! al de rest zat al in men vorige design! dus al die mensen die zeggen dat het een rip is kunnen zichzelf beter gaan verdrinken. Dan is de wereld weer verlost van een paar whiners

en de kleuren komen uit men vorige design of wel uit zo een colormatcher! :tongue:

dahousecatfelix

Legacy Member
Geslaagde website!
Mooie nieuwe header btw ;)
En zoals ik al eens had gezegd: verminder de hoeveelheid wit tussen 2 posts.

Btw (van de ripoff):
Ik had hem dit een tijdje geleden al gezegd en hij heeft het niet gestolen van pixiesplace ofzo hoor.

koebeest

Legacy Member
Jah dat zal ik doen als ik tijd heb :)

En voor er hier weer iemand begint te whinen over die nieuwe header! Het is een stockfoto!

Erlend

Legacy Member
Alsof het mij kan schelen dat het een rip is. Mijn comments blijven gelden,
neem ze nog eens door want het is nodig.

koebeest

Legacy Member
Zal ik zeker doen, en ik herhaal het is geen rip! Ik kan er dus niet tegen als mensen mij beschuldigen voor iets dat ik niet gedaan heb!

Zero Grav

Legacy Member
Man Man, Koebeest, hou toch gewoon je *

http://users.skynet.be/fa018641/zieligkind.jpg

Wie denk je in godsnaam dat wij zijn? Een bende achterlijke kinderen? Elke onnozele thread die ge hier opstart is tot nu toe al een rip of tutorial of template geweest en ik ben het echt beu, en dat er dan nog mensen zijn die er in blijven trappen is ook al zo erg.

Voor ge met uwe grote mond afkomt zoudt ge beter een beetje nadenken. Me gaan verdrinken, djeezes, een kind van 2 jaar begint nog niet met zo'n onnozele leuzes rond te strooien.

Stop gewoon met websites maken want je hebt tot nu toe nog geen enkele site zelf ontworpen, enkel geript, templates gebruikt en mensen belogen.

En doe geen moeite hierop te replyen, want als je echt denkt je hieruit te kunnen redden zijn wij het niet die achterlijk zijn.

Typhon`

Legacy Member
ik herken die site nog met een ander menu, nu dus een nieuw, geript menu :).

koebeest

Legacy Member
kan ook zijn dat dien peet da ook van dien site heeft vanwaar ik het heb eh zero grav

en ps wie denkt gij wel da gij zijt . kzou begot nie weten welke site een template of een rip was . als gij ze mij kunt opnoemen! zeg ze maar

oorlogen.tk (de site dus niet het forum)was geen rip of template deze was gemaakt door herzull

Vorige ikbenjens.com was een veel verdere uitwerking op mijn oude blog

en voor de rest kan ik me geen site van mij herinneren dus noem maar op!

koebeest

Legacy Member
Owja en nog iets voor de grot NUL daar , nog iets, ik heb het van een andere site met tutorials enzo men inspiratie opgedaan. hij heeft dat misschien ook vandaar , maar wie zegt dat hij die site niet van mij geript heeft. Nog maar eens het bewijs dat zero grav soms grote onzin kan verkopen.

Quilombo

Legacy Member
koebeest zei:
en ik herhaal het is geen rip!

koebeest zei:
kan ook zijn dat dien peet da ook van dien site heeft vanwaar ik het heb eh zero grav


dus allebei geript van dezelfde site :rofl: maar neen het is geen rip hoor :wtf:
kom kom

ot: uwen footer beweegt als k in 'about me' over die link ga :) en uw main is te leeg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan