Het eerste wat opvalt is een teveel aan witruimte tussen al uw elementen.
Vaak wordt iets op elkaar gepropt, maar hier zie ik het tegengestelde.
Een beter evenwicht zoeken is de boodschap!
De stippeltjes onder een link storen mij persoonlijk, persoonlijk vind ik het niet
passend en het geeft een veel te "trendy" indruk.
Het menu en andere kadertjes aan de rechterkant lijken los te staan van
het geheel, alsof je ze er gewoon heb opgeplakt. Trouwens die admin-login;
laat dat vallen, het heeft niet echt veel betekenis als er maar één iemand
kan inloggen.
De titels van zowel teksten als je menu's aan de rechter zijde geven geen
mooie indruk, typografisch is er wel een verschil maar het moet ook mooi
zijn natuurlijk, het moet niet een titel zijn om toch maar ééntje te hebben.
Letters van teksten: veel te klein! Je website lijkt mij een bloggy achtig
ding, inhoud primeert en je letters zo klein maken is niet nodig. Grotere
letters zouden het geheel ook meer opvullen waardoor het probleem van
teveel witruimte wegvalt (deels). Minder belangrijke dingen mag je altijd
kleiner weergeven, maar ga eens goed na wat groter moet en klein mag
blijven.
De header, staat daar om te staan, je verliest verticaal veel ruimte en
eigelijk zegt het mij niet veel die foto's daarboven.
Jammer, het geheel geeft een nette afgewerkte indruk maar als ik
alles goed bekijk stap ik af van het idee, spelen met kleuren, tinten,
lettertypes, witruimtes en vooral geef je geheel een meer persoonlijke
tint. Nu is het te stijf ...
-- Onderaan : "site werd gemaakt door ..."; that's crappy don't you think?