Archief - other: ikbenjens.com

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koebeest

Legacy Member
ge zijt er mee aan het rammelen eh :p nee , kem mijn inspiratie opgedaan het menu komt er bijna mee overeen. Het is dan ook een tutorial geweest eh dus het is geen rip

Quilombo

Legacy Member
volgens mij snapt ge de betekenis van het woord "tutorial" en "rip" ni goe..

experimenteer dan zelf wa met kleuren, borders, margins, paddings, heights, width's enzo..

en stop me ier om de vijf seconden te spammen dat t gene rip is ! we weten ondertusse da gij "vindt" dat t gene rip is

ge kunt ook precies ni echt goe tegen kritiek, van de 22 replies zijn er 8 van u bij om alles te weerleggen :ironic:

Zero Grav

Legacy Member
Begin maar met onnozele beledigingen te verkopen om te proberen uw gelijk te halen. Ik kan tenminste nog feiten voorleggen ipv uw belachelijke nick als scheldwoord te gaan gebruiken.


https://www.beyondgaming.be/archive/web-design-programming.237/layout-gastenboek-code.273984
Hier heb je niet alleen eerst jezelf zitten ophemelen, nee, later werd het al duidelijk dat het een rip was.

https://www.beyondgaming.be/archive/web-design-programming.237/alpha2-van-men-site.264699
https://www.beyondgaming.be/archive/web-design-programming.237/ikbenjenscom-v2-alpha-version.262841
https://www.beyondgaming.be/archive/web-design-programming.237/layout-pic-van-website.259058
Oh kijk, hier probeerde je me ook al te beledigen.. net als toen zal het nu mislukken.
https://www.beyondgaming.be/archive/web-design-programming.237/btk-clansite-nieuwe-poging.230450
Ook nog een templatebeschuldiging waarop ge link wiste.
https://www.beyondgaming.be/archive/web-design-programming.237/kleurtjes-jpg-shot.221438
En hier gewoon nog een threadje om uw algemeen niveau verder te trekken.

'k Zou zeggen, beledig me nog eens vriend. Want met iets anders zal je het niet vlug halen.

koebeest

Legacy Member
het lollige is dat al die site niemeer bestaan , dus uw punten kloppen niet, en de meeste van die posts zijn al van 2-3 jaar terug dus het zijn verjaarde feiten. En aangezien ik nu cursus volgde moede nie zagen

en kijk, zero grav hou gewoon uw muil als gij denkt dat het een rip is denk er dan het uwe van maar laat de andere mensen gewoon hun kritiek geven. En ik hoop dat brahmes een beetje kuist in deze thread want dees is een beetje volgespammed

edraket

Legacy Member
Kijk koebeest, voor iedereen is het nu duidelijk da die hele site een rip-off is... Zero_Grav heeft het mooi aangetoond, dus geef gewoon toe. Voor de rest, keep on flaming :ironic:

bRahms

Legacy Member
koebeest zei:
het lollige is dat al die site niemeer bestaan , dus uw punten kloppen niet, en de meeste van die posts zijn al van 2-3 jaar terug dus het zijn verjaarde feiten. En aangezien ik nu cursus volgde moede nie zagen

en kijk, zero grav hou gewoon uw muil als gij denkt dat het een rip is denk er dan het uwe van maar laat de andere mensen gewoon hun kritiek geven. En ik hoop dat brahmes een beetje kuist in deze thread want dees is een beetje volgespammed
a) koebeest = dubbelaccount van Je|\|s?
b) Zero_grav komt grof, maar correct over
c) Je spreekt jezelf tegen.
d) Wees blij dat er enkel een slotje op komt. Probeer in het vervolg IETS serieuzer over te komen, iets professioneler, iets volwassener.. zijn we dan niet allen tevree?

voila, uw thread is gekuist.

orez

Legacy Member
e) verjaarde feiten tellen hier niet, die topics en de replies zeggen meer of de links die gepost geweest zijn.
f) bij volgende post dat er weer dergelijke feiten voorkomen van u, zullen we niet meer zo vriendelijk zijn.

Een gewaarschuwd man is er 2 waard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan