Archief - OTHER: Shine & Drive car cleaning

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AloHa

Legacy Member
Het is me nu pas opgevallen dat je hier ook wat tips hebt gevraagd over mijn website.
Fijn dat er wel redelijk wat mensen zijn die het mooi vinden.
Ik vind de site speciaal. Natuurlijk dat ik men eigen site niet ga afkraken.
Voor de rest weet ik dat vele klanten me goed beoordelen op presentatie en op werk dus bij deze Xavier, thx om mijn website zo knap te maken.

edit: ik heb je een mailtje gedaan om nog wat foto's bij te voegen. Een paar motoren en nog een leuk auto'tje. Je bekijkt het maar als je terug bent van vakantie.

j design

Legacy Member
(en even offtopic, heb je site van livegraphics bezocht, en het portfolio ziet er best wel interessant uit, maar de site vind ik lelijk, komt vooral door de lelijke header, en het lelijke "menu")
Niet dat ik het wil afbreken maar ik vond het vorige ook beter.

Over de site:
Ik vind dit een goeie site, dit verwacht ik van dergelijk bedrijf dus ik denk dat je hebt bereikt wat je moest bereiken.

Het enige dat me wel wat tegenvalt is de gradient waar de titel in komt.
Je werkt alles mooi af en dan krijg ik het gevoel dat je dat er maar bij hebt gezet.
Het is natuurlijk de shine van het menu.

Mss kan je de shine van "shine & drive" aan de onderkant faden.
Dan gaat het iets minder opvallen waardoor je ook wat sterker kunt gaan, mss een oplossing dat op beide schermen voldoening geeft.

Niet dat het echt stoort maar als je naar een tab gaat met "te weinig" content dat alles enkele px verspringt, snel op te lossen (maar dat wist je wel, ik weet het namelijk van u :) )

De hover vind ik wel ok. Mss wat lichter grijs maar het hoeft niet

+ wit op zwart
+ grijs/zwart/geel

edit:
Detailer?
--> titel: shine & drive car cleaning

AloHa

Legacy Member
j design zei:
edit:
Detailer?
--> titel: shine & drive car cleaning

Wat bedoel je hiermee? Als het gaat over de uitleg van een detailer dan betekent dit een wagen volledig tot in de kleinste puntjes afwerken doormiddel van reinigingen, polijsten, etc.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
mooi design, MAAR :

- Die weerspiegeling van het menu past niet goed in het geheel en is ook niet goed uitgevoerd.
- Als je verwisselt van tabblad en er verschijnt een scrollbalk dan verspringt de hele texture waar de schaduw opvalt.
- Verder vind ik ook dat de contactpagina links nogal leeg oogt.
- De 'links' pagina is maar leeg ... geeft me het 'postzegel-formaat' gevoel.
- De gallery-keuze is jammer genoeg ook maar een droge dump van url's ... Waarom geen 'shiny' mapje waarop je kan klikken dat u het 'filemanager' gevoel geeft?
- Waarom geen error op de form-pagina zelf als je iets niet invuld? Anders moet je constant 2x klikken als je iets vergeet.
- Ook heb je geen formchecking gebruikt wat betreft de invoer ... een email adres kan niet "'é"'é"'é"' zijn ...

Maar kom ... ik vind het concept zeer geslaagd, nu nog enkele schoonheidsfoutjes ;)
En het bedrijf zelf staat me ook wel aan.

j design

Legacy Member
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door j design
edit:
Detailer?
--> titel: shine & drive car cleaning
Wat bedoel je hiermee? Als het gaat over de uitleg van een detailer dan betekent dit een wagen volledig tot in de kleinste puntjes afwerken doormiddel van reinigingen, polijsten, etc.
En idd nog enkele andere zaken.
Ik wil aangeven dat de site voldoende aangeeft waar ze mee bezig zijn.
Extra info is overbodig immo, het moest gemakkelijk lezen, niet te veel tralala
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan