AloHa
Legacy Member
Het is me nu pas opgevallen dat je hier ook wat tips hebt gevraagd over mijn website.
Fijn dat er wel redelijk wat mensen zijn die het mooi vinden.
Ik vind de site speciaal. Natuurlijk dat ik men eigen site niet ga afkraken.
Voor de rest weet ik dat vele klanten me goed beoordelen op presentatie en op werk dus bij deze Xavier, thx om mijn website zo knap te maken.
edit: ik heb je een mailtje gedaan om nog wat foto's bij te voegen. Een paar motoren en nog een leuk auto'tje. Je bekijkt het maar als je terug bent van vakantie.
Fijn dat er wel redelijk wat mensen zijn die het mooi vinden.
Ik vind de site speciaal. Natuurlijk dat ik men eigen site niet ga afkraken.
Voor de rest weet ik dat vele klanten me goed beoordelen op presentatie en op werk dus bij deze Xavier, thx om mijn website zo knap te maken.
edit: ik heb je een mailtje gedaan om nog wat foto's bij te voegen. Een paar motoren en nog een leuk auto'tje. Je bekijkt het maar als je terug bent van vakantie.
)