Bedankt voor de feedback alvast!
@Brock:
-to: -> to:con fixed. het is wel degelijk to:con dus

-tekst op de homepagina aangepast. terechte opmerking.
-navigatie zal ik nog eens bekijken om het onderscheid tussen hoofd- en subcategorieën te verduidelijken. Het kan idd misschien wel met een pijl minder. Subs hebben nu een iets grotere insprong alvast.
-forms staan nog op de to-do lijst, zowel uitlijning als positionering is nog niet 'final'. Eerste vereiste was ze bruikbaar maken. Buttons worden ook nog gestyled.
@Quilombo:
-'t is uw goed recht om het geen mooie site te vinden uiteraard
@Bigbuddha:
-heb 1 jaar TI gestudeerd, en that's it wat betreft opleiding op het vlak van webdesign. Dit is iets wat ik doe als zelfstandige in bijberoep, en het is (voorlopig) ook niet mijn bedoeling om te concurreren met grote webstudio's die een heel team van mensen tewerkstellen. I'm just me

-font is nu Arial. Ben er nog niet helemaal uit of het zo beter is of niet. Leest alleszins wel iets vlotter. Het vorige font 'Georgia' vond ik dan weer origineler.
-link kleur iets donkerdere tint groen, valt beter op in de tekst nu. <h2> tags ook in dezelfde tint groen.
-gebruik van foto's wordt overwogen...
-Als de portfolio te uitgebreid wordt, laat ik de oudste projecten wegvallen. Voorlopig is het nog net scrollbaar vind ik. Of maak ik een link naar een 'archief', dat probleem lossen we wel op z'n 'Dehaenes' op wanneer het zich stelt dus
@Erlend:
-titels overal links uitgelijnd nu
-logo is klikbaar. Is iets wat ik normaal ook dikwijls check bij websites, en dan vergeet ik het zelf toe te passen, typisch

-lettergroote vind ik persoonlijk groot genoeg om vlot leesbaar te zijn, zeker met Arial font. En anders heeft de gebruiker altijd de keuze om via de browser de tekst te vergroten
@TheCrow7:
-had commentaar op de icons verwacht. Ben bezig met zelfgemaakte icoontjes, maar ze zijn nog niet naar wens. Dit was zowiezo slechts een tijdelijke oplossing. Er wordt aan gewerkt.
-overzichtelijke, ordelijke site was de eerste vereiste.
grtz