Archief - OTHER: tocon.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

b0bbY

Legacy Member
zijn geen positioneringsfoutjes, wel renderbugs van IE. In FF en Opera staat de footer en de links in de portfolio immers steeds waar ze horen te staan.

Voor zover ik weet is hier geen oplossing voor, buiten een refresh dan zoals reeds aangehaald.

dahousecatfelix

Legacy Member
in firefox stond de footer (bij mij) steeds verkeerd, maar sinds dat ge uw nieuwe footer hebt is alles ok :)

Quilombo

Legacy Member
b0bbY zei:
@Quilombo: 'en zet "©2006 - to:con" helemaal onderaan met dezelfde achtergrondkleur'

Bedoel je nog onder de footer? Links of rechts uitgelijnd? Vind ze persoonlijk nu niet slecht staan, groene gedeelte vd footer was ook initieel bedoeld om credits in te zetten dus...

t is in orde nu, dervoor stond to: onder uw menu (achtergrond: groen) en con onder uwe main (achtergrond: grijs)

en uwe sitemap enzo staan nu ook mooi

mah zoals iemand zei: t ziet er nie echt site van een webdesigner uit

|M°B|Morbuus

Legacy Member
ach ja, prima en propere site

Vrij overzichtelijk en duidelijk. Pluim :)

Macquoy

Legacy Member
Hmm .. je zei dat contactformulier al volledig gepositioneerd was? Maar hier loopt dat toch nog naast de site hoor.. dat is wel het enige dat nu niet juist gepositioneerd staat.

.kw

Legacy Member
Ik heb er niet lang naar gekeken, mede doordat ik mij erger aan te kleine sites. Ik betaal niet voor een hoge resolutie om de helft niet te gebruiken.

TippedTerox

Legacy Member
"wij zullen steeds uw ideëen en visie "naar voren te --> naar voor ?" brengen in het eindproduCt"

Bij de portfolio, afgewerkte sites stonden de screenshots en de links (in woorden) wat wanordelijk, na refresh was alles goed.

Verder mooie site :) Keep on the good work

b0bbY

Legacy Member
Macquoy zei:
Hmm .. je zei dat contactformulier al volledig gepositioneerd was? Maar hier loopt dat toch nog naast de site hoor.. dat is wel het enige dat nu niet juist gepositioneerd staat.

Heb deze middag gewerkt aan de forms, misschien vandaar dat op bepaalde momenten de positionering niet helemaal goed zat. Zou nu wel ok moeten zijn.

.kw zei:
Ik heb er niet lang naar gekeken, mede doordat ik mij erger aan te kleine sites. Ik betaal niet voor een hoge resolutie om de helft niet te gebruiken.

Lijkt me net dat een kleine site dan juist wel praktisch is. Verklein je browservenster en je kan daarnaast nog een heleboel kwijt op die hoge resolutie van je!

Erlend

Legacy Member
b0bbY zei:
Lijkt me net dat een kleine site dan juist wel praktisch is. Verklein je browservenster en je kan daarnaast nog een heleboel kwijt op die hoge resolutie van je!

Mooi opgevangen :).

UnD3RD0G

Legacy Member
i agree anyway met B0bby, big screensize = multiple uses :)
niet 1 groot gebruik, waste of space :)
de 'standaard' is 1024*768, elke pixel extra is een extra pixel voor iets anders !! :applause:


EDIT
ik heb een foutje gevonden !
bij Contact, heb je de optie om de optionele velden weg te doen, eenmaal je erop klikt gaat de hover van die knop niet meer weg!is trouwens niet zo een mooie hover imo :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan