Archief - PHOTOFOLIO: Catscratch

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Catscratch

Legacy Member
Op aanvraag van mijn vriendin (Babsie) een photolio ...

Trouwens al mijn foto's staan op een resolutie van 900x600. Ik heb even wat andere photolio's gezien, en daar staan zelfs afbeeldingen van 1024x768 tussen. De forum resize software, doet ook goed z'n best daar alles in de forumlayout valt. Moesten de foto's toch te breed zijn, zet ik ze wel online in een apart html filetje.

Dus ...

Ik ben Frank, 28 jaar en mijn studie of opleiding heeft nougabollen te maken met fotografie. Alles is begonnen spelenderwijs toen ik vroeger als kleine het fototoestel af en toe van m'n vader vastnam. Fotografie blijft voor mij een hobby. Eigenlijk een zieke hobby als ge kijkt hoeveel geld alles mij al gekost heeft.

Ik fotografeer het liefste insecten. Ge kunt details op (digitaal) papier zetten, die ge met het blote niet zou zien. Ook het is een hele fascinerende wereld. Ik ben al zo lang met spinnen bezig, dat ik spontaan ambras maak met mensen die ze doodkloppen!

Ook heb ik een voorliefde voor auto's, dus een keertje schieten aan het circuit komt geregeld voor. Eveneens werk ik mee in een achtbanenvereniging. Achtbanen, en attracties komen ook verscheidene keren voor m'n lens.

Huidig materiaal:
Nikon D3
Nikon D200
Nikon SB-800
Nikon SB-RC1 (ringflitser)
Nikkor 18mm F2.0
Nikkor 200mm F4 micro (+ bijhorende tussenringen)
Nikkor 14-24 F2.8
Nikkor 24-70 F2.8
Nikkor 70-200 VR F2.8
Nikkor 200-400 VR F4
Nikkor 18-200 VR DX F3.5-5.6
Nikkor TC17
Nog een paar (mini)statieven en tussenringen.

Natuur ...

main.php

Rietkruisspin

main.php

Hooiwagen

main.php

Distelvlinder

main.php

Zwarte heidelibel

main.php

Flower power lelie?

main.php

Adder (gefotografeerd 1km van mijn deur)

main.php

Ree

main.php

Witte muggenlarve

main.php

Nürburg

Catscratch

Legacy Member
Pretparken

main.php

Collossos @ HeidePark

main.php

Space Mountain @ Disneyland Paris

main.php

Mission Space @ Epcot - Walt Disney World

main.php

Tower of Terror @ MGM Studios - Walt Disney World

main.php

Kumba @ Bush Gardens Tampa Bay

main.php

Montu @ Bush Gardens Tampa Bay

008.jpg

It's a small world @ Disneyland Paris

025.jpg

Big Thunder Mountain @ Disneyland Paris

main.php

Polyp @ Anna Kirmes Düren

main.php

Shake 'n Roll @ Cranger Kirmes

Catscratch

Legacy Member
Racing

main.php

Lamborghini Gallardo

main.php

Porsche 911 996 GT3

main.php

BMW E46 3 coupé

main.php

Porsche 911 997 GT3 RS-R

main.php

BMW E46 M3 + Ford Focus security (ofzo)

main.php

Dodge Viper

main.php

Rode moto's

main.php

Ferrari 360 Challenge Stradale

Alles staat voor de rest online op http://www.mirrorshades.be ... maar wegens de drukte van m'n werk enzo zit ik met ne gigantische achterstand.

Voila :)

V!$u4L

Legacy Member
Pandibears!

Knap, knap. Die transparante waterlarvedinges houdt mij gewoon in de ban.

Matt.

Legacy Member
Die zwarte heidelibel is echt prachtig! Rest ook erg mooi. :)
Pretparkfoto's hebben iets kunstmatig, fascinerends...

Babs

Legacy Member
#1 fan :love:

Die foto van die hooiwagen, panda (:love: mijn allerliefste panda, eindelijk op foto) en van Mission Space zijn mijn favorieten.

Mission Space vind ik gewoonweg zalig door die kleurencombinatie.

Ge moet er natuurlijk voor zijn. De foto's van racing zegt mij minder omdat ik zoiezo auto's nie zo intressant vind, ma das puur eigen mening. Daarom zijn ze natuurlijk nie slecht eh ;)

Dakantochnie

Legacy Member
Naar mijn bescheiden mening heb jij nog veel mooiere foto's Frank. ;)
Niettemin is ook dit uiteraard weer prachtig werk.

LeSec

Legacy Member
Kumba at bush gardens en die twee rode moto's zijn echt wauw :love:
Die twee beelden springen er echt uit voor mij

Blanco

Legacy Member
Der zit hier serieus wat talent mijn gedacht :niceone:
Allemaal uit uzelf geleerd?


Kumba @ Bush Gardens is mijn favo, maar ze hebben allemaal wel iets.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Top foto's eh :) die van kumba blijft ook mijn favo, zo'n heerlijke kleuren :love:

dresse

Legacy Member
die vlinder is heerlijk! :)
haha, wa nen domme kop trekt da beest :lol:

annywayz, vette foto's en welkom op GAD :)
hopelijk blijft ge hier een beetje rondhangen :)

Catscratch

Legacy Member
Bedankt voor de positive feedback :)

dresse zei:
die vlinder is heerlijk! :)
haha, wa nen domme kop trekt da beest :lol:

hopelijk blijft ge hier een beetje rondhangen :)

Domme kop? Die vlinder? Ge hebt mij duidelijk nog gene milkshake zien drinken! ;)

Ik zit al een tijdje op 't forum, maar dees onderdeel heb ik bijna nooit bezocht ... 'k zal m'n best doen om hier wat rond te hangen. Ik word naar't schijnt zelfs al meegesleurd op meet ;)

Blanco zei:
Allemaal uit uzelf geleerd?

Yepz ... ik was vroeger heel actief op belgiumdigital (voordat het een Canon vs Nikon community was). En heb daar veel geleerd, plus try and error. Mijn vader doet ook al jaren aan natuurfotografie dus daar komt het virus misschien van.

Mijne droom is om parttime freelance circuitfotograaf te worden, maar momenteel heb ik er de ballen nie voor om er werk van te maken. Er schrikt mij veel af qua admin / boekhouden enzo.

Mr. Humphries

Legacy Member
Dit zijn echt prachtige foto's, die insecten zijn geweldig. Zoals Visual al zegt, zijn die doorzichtige dingen echt geweldig! Ook de bewegende auto's zijn echt zeer mooi, je collectie glas is trouwens ook niet mis!

Gromme

Legacy Member
De insecten vindik fascinerend. Ik krijg ze nooit stil te zitten. Verdomme.

Typhon`

Legacy Member
knap werk!
vooral die zwarte heidelibel is cool qua detail.
En die eerste porsche lijkt mij een 997 en de 2de een 996? (en niet omgekeerd).

Xoliul

Legacy Member
Ik vind deze eigenlijk wel de leukste en interessantste photofolio tot nu toe.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan