LunchBox
Legacy Member
Catscratch zei:Ik zit al een tijdje op 't forum, maar dees onderdeel heb ik bijna nooit bezocht
"bijna" nooit.. ge hebt het mooi verwoord want ik herinner me nog heel goed je foto's van jaren geleden die hier gepost werden. reeds toen al met die typische frank-signature in benedenrand. ik vind het begin van je reeks enorm goed, maar gaandeweg zitten er "kiekjes" tussen en dat spreek me dan weer veel minder aan. desalniettemin: keep'm coming.
btw: adder, 1km van uw deur..





