In de realiteit wordt er eerder wel meerdere foto's van hetzelfde onderwerp genomen.
Ik vind dat er ook niet onmiddellijk een 'pakkend' beeld tussen zit. Met je 10D kan je véél meer dan dit hoor. En met photoshop ook
0921: goede poging, ga op je buik liggen en je beeld wordt nog sterker door gekleurde bomen die naar gebouw leiden. Leg horizon niet in midden van foto.
0925: te veel bomen links. Meer nadruk leggen op gebouw. Kleuren van gebouw en lucht wat oppompen.
0931: mooie boom, maar kon beter in beeld worden gebracht. Achtergrond stoort
0933: verdienstelijke poging, goed gebruik maken van objecten, maar kan nog beter worden gekadreerd.. En nu leidt mijn oog naar... een boom. Had je geen knap model met rode mantel die daar kon staan? ;-)
0938: te weinig diepte. Statief gebruiken. langere sluiter en kleiner diafragma
0943: portretmode was mss iets beter geweest. en dan soort kader-in-kader proberen..
0944: boom is onderwerp en staat veel te centraal. Takjes links onder storen te hard
0947: weeral onderwerp centraal. niet scherp. Ketting hangt er trouwens erg ongelukkig. Er is geen referentiepunt, onderwerp wordt niet in de rest verwerkt..