Bertold
Legacy Member
Het is waarschijnlijk redelijk simpel maar na zoeken op php.net heb ik het nog altijd niet gevonden.
De bedoeling is om waarden uit een tabel-kolom slechts éénmaal te tonen als ze er meerdere keren instaan.
Ik heb een rij met jaartal met (vb) 5 x 2003 , 10 x 2004 , 12 x 2005
nu zou het moeten mogelijk zijn om een lijst te geven als volgt
-2003
-2004
-2005
maar als ik het probeer komt er altijd een lijst met 5 x 2003 enzovoort...
Kan iemand mij hiermee helpen?
bij voorbaat dank
De bedoeling is om waarden uit een tabel-kolom slechts éénmaal te tonen als ze er meerdere keren instaan.
Ik heb een rij met jaartal met (vb) 5 x 2003 , 10 x 2004 , 12 x 2005
nu zou het moeten mogelijk zijn om een lijst te geven als volgt
-2003
-2004
-2005
maar als ik het probeer komt er altijd een lijst met 5 x 2003 enzovoort...
Kan iemand mij hiermee helpen?
bij voorbaat dank
) dan zou er geen nood zijn aan ons forum ook éh ..
.
, ook al zijn ze "simpel", zolang je natuurlijk niet zoals sommigen verwacht dat wij je script gaan maken ipv jij