*badeendje*
Legacy Member
Hey,
De site gaat niet over mij, maar over iemand in de familie die zich graag bezighoud met schilderen en mij gevraagd had om een site te maken.
Graag had ik jullie mening eens gehad over het resultaat, site is nog niet helemaal af maar toch zo goed als helemaal.
Ik heb nog maar bitterweinig ervaring met het maken van sites 'so don't schoot me'
Maar alle commentaar en tips zijn uiteraard welkom
Ook heb ik nog een klein vraagje, in firefox is het flashfilmpje niet zichtbaar en in ie wel. Iemand enig idéé hoe ik dit kan oplossen?
link: hier
De site gaat niet over mij, maar over iemand in de familie die zich graag bezighoud met schilderen en mij gevraagd had om een site te maken.
Graag had ik jullie mening eens gehad over het resultaat, site is nog niet helemaal af maar toch zo goed als helemaal.
Ik heb nog maar bitterweinig ervaring met het maken van sites 'so don't schoot me'
Maar alle commentaar en tips zijn uiteraard welkomOok heb ik nog een klein vraagje, in firefox is het flashfilmpje niet zichtbaar en in ie wel. Iemand enig idéé hoe ik dit kan oplossen?
link: hier
( maak er "Deze pagina is momenteel nog niet beschikbaar" van ofzo, laat het niet onder die constructie(?!) zitten )
?