Archief - PORTFOLIO: Persoonlijke Site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

#8U6

Legacy Member
OK... Leuke reactie van jullie allemaal ...
Zwiert er een slot op ahja, Kindjes

infeKted

Legacy Member
"zoals jullie zien, heb ik geen kleuren kennis, geen smaak, en geen originele ideeen ^^"

Met zo'n ingesteldheid ..

Ah well...

TheCrow7

Legacy Member
Kopiëer dan gewoon de layout en het kleurenschema van een, volgens jouw oordeel, mooie site. Zoals de meeste dat eigenlijk doen.

Zero Grav

Legacy Member
Mijn reactie was eigenlijk letterlijk. Ik dacht dat je hier gewoon wat kwam lachen. Fact is, er zijn talloze sites waar je over deze dingen kan lezen/leren maar blijven proberen en je baseren op andere sites is een tactiek die volgens mij ook best goed werkt.

http://www.naarvoren.nl/artikel/design.html
http://www.naarvoren.nl/artikel/kleur.html

Kortom:

http://bookmarks.zerograv.be (Een beetje narcisme mag ook wel eens).

En mijn reactie was nu eenmaal gebaseerd op je startpost, als ik die vind overkomen als "hier heb je m'n shit mate, doe ermee wat je wilt het trekt toch op niets!" dan trek ik daar mijn conclusies uit, blijkbaar bedoelde je het anders, dat gebeurt.

#8U6

Legacy Member
K sorry mijn fout ...
Mja ons Lai is een fijn beest ...
Bedankt voor die sites

FEW

Legacy Member
het eerste wa mij opvalt... waarom lijnt gij die "site" rechts uit? :wtf:

NightEagle

Legacy Member
Ik kan de tekst "slecht" lezen, het verschil met de achtergrond is te weinig..
Waarom hangt het menu niet wat meer tegen de (linker-)zijkant?

Voor de rest, uh ja, iets te rap rap gemaakt denk ik :)

#8U6

Legacy Member
Ik heb vroeger vele templates gemaakt, vooral voor clans, maar eens de template af was, had ik geen goesting meer om die in html te zetten, enzo zl vanavond is zien of ik die nog vind.

Tsjernobyl

Legacy Member
-slechte contrasten
-Thumbnails zijn totaal niet mooi
-De foto's worden zijn 644*484 maar de windows waarin ze verschijnen is dan weer net iets te klein, en dan krijg je scrollbars. Zet ze gewoon aonder elkaar.
-de rechtste uitlijning zegt me niets.

orez

Legacy Member
yaris zei:
I am currently only accepting layout requests. By Layout I mean the design, xhtml & css coding. There is no contactform yet but you can contact me directly by sending me an email.

Je bent echt leet, sorry voor de reply :p

Verschil tussen jij en zero grav > Zero Grav heeft kennis van layouts... Dergelijke kinderachtige reacties mag je achterwege laten, vooral dan de reply van dat de wannabee's zich stoer voelen.

Zero Grav zen commentaar is 100% Terecht... En hij is absoluut geen wannabee...

Tis eerder jij die hier nog veel te bewijzen hebt Yaris... en aan jou commentaar dat je zijn site wel nog cool vindt, en die foto's van zen hond o zo sjiek... Dan stel ik mij vragen bij u kennis van zaken, en u layoutsmaak etc...

Voorbeeld: https://www.beyondgaming.be/archive/web-design-programming.237/php-problemen-met-cms.379744

Kdenk ni da je het recht hebt om hier dan zo hooggevallen te komen doen.

Gelieve dergelijke commentaar achterwege te laten, tot je zelf iets bewijst.

- 2x geflamed --> 2 usernote's.

Sorry ik kan niet lachen met jou reacties.

Blue Thunder

Legacy Member
maja alle begin is moeilijk, mijn eerste website zag er ook zo uit, maar ge moet gewoon veel oefenen en nog ne tip, post uw eerste websites ni hier, want ze breken ze hier toch alleen maar af.

yaris

Legacy Member
ru`orez zei:
Verschil tussen jij en zero grav > Zero Grav heeft kennis van layouts... Dergelijke kinderachtige reacties mag je achterwege laten, vooral dan de reply van dat de wannabee's zich stoer voelen.

Zero Grav zen commentaar is 100% Terecht... En hij is absoluut geen wannabee...
Tis eerder jij die hier nog veel te bewijzen hebt Yaris... en aan jou commentaar dat je zijn site wel nog cool vindt, en die foto's van zen hond o zo sjiek... Dan stel ik mij vragen bij u kennis van zaken, en u layoutsmaak etc...
Voorbeeld: https://www.beyondgaming.be/archive/web-design-programming.237/php-problemen-met-cms.379744
Kdenk ni da je het recht hebt om hier dan zo hooggevallen te komen doen.
Gelieve dergelijke commentaar achterwege te laten, tot je zelf iets bewijst.
- 2x geflamed --> 2 usernote's.
Sorry ik kan niet lachen met jou reacties.

Hmm ik heb niets te bewijzen aangezien ik ook niet beweer dat ik leet ben, de reden waarom ik pissed was is gewoon de reactie van zero grav op die zijn post. Zo uit de hoogte doen. Ik wou hem gewoon is effe laten voelen dat het niet is omdat mensen niet op zijn niveau staan dat het slecht is wat ze maken. Hierbij wil ik mij excuseren voor mijn flames.

Groetjes,

Yaris

orez

Legacy Member
Je kan dit perfect laten uiten op een andere manier, niet op dergelijk aanvallende manier. Imho bereik je daar dan ook niets mee

-- Back ontopic

#8U6

Legacy Member

Bertold

Legacy Member
ik vind het idee erachter niet mis hoor. En kzeg da nie om toch maar iets goeds te kunnen zeggen. Tis origineel maar met zo'n motivatie van ik kan niets dus moet et eigenlijk niet mooi zijn kom je niet ver. Ge moet een beetje in u zelf geloven é ;) iedereen moet ergens beginnen. Dus zoals gezegt kvind et idee van de rechtse uitlijning en die foto nie slecht maar werk et gewoon wat uit weef een layout rond die vrouw en maak een menuutje nie enkel fotootjes.
En wat betreft die layouts, er zit wel wat in maar toch goed nadenken over de kleuren ;) 1 kleur + zwart is niet mooi hoe dat ge et ook draait of keert
probeer iets andrs dan zwart want zwart is een 'moeilijke kleur' om iets me te doen probeer eens wat lichter en met meer kleuren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan