Archief - PORTFOLIO: Persoonlijke Site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

#8U6

Legacy Member
Euh Less is more ?
Er staat al zo weinig op, moet ik er dan nog minder opzetten voor een beter effect ?
En wat vinen jullie dan van die Clan templates ?

Bertold

Legacy Member
moet er niet minder opzetten maar moet er een meerwaarde aangeven door et simpel te houden dat is denkek het hele concept achter less is more ;)

Tsjernobyl

Legacy Member
#8U6 zei:
Euh Less is more ?
Er staat al zo weinig op, moet ik er dan nog minder opzetten voor een beter effect ?
En wat vinen jullie dan van die Clan templates ?

Vooral bij de clan templates:
Zowat overal is er een 1pxborder. Veel te druk, zelfs rond je letters is er nog een border. (less is more)
Je kleuren zijn veel te eenzijdig. In alle 3 sites , is het alsof je een gekleurde plastic over je site getrokken hebt waardoor alles verkleurd.

#8U6

Legacy Member
Dus eigenlijk is de kunst 2 totaal verschillende kleuren bijeen brengen, dus niet een licht en donker groen maar bevoorbeeld groen en oranje ?

Bertold

Legacy Member
mja wel geen groen en oranje :p maar toch veel proberen ! ge hebt ook veel kleurmixers op internet daj kunt gebruiken eens inde sticky rondneuzen is de boodschap ;)

dahousecatfelix

Legacy Member
dat hangt van computer tot computer af.
Maar pak dan anders voor de zekerheid maximum 750 px breedte (zodat hij op een 800*600 resolutie kan.
Lengte zie je maar :)

Featherfoot

Legacy Member
Voor die clantemplates. Ga kijken op sites die effectief over clans gaan en haal daar uw inspiratie.

Kijk op de sites van de grote belgische clans (kijk in de forums en ge vindt wel wa links), kijk ook vooral eens op www.clantemplates.com . Die hebben ook wel mooie dingen

Gewoon rondkijken naar anderen en denken wat er goed aan is. En dat gebruiken in je eigen templates.

Tiet

Legacy Member
De grote van een scherm verschilt van computer tot computer. Ook van welke skin en welke browser je gebruikt. Maar in dat artikel van zerograv stond iets in van 750/450 zodat iedereen het volledig kan zien zonder te scrollen.

orez

Legacy Member
breedte voor 800*600 =

776 --> IE is de breedste met hun altijd scrollbar, en da is 24 pixels breed.

Voor hoogte speelt da geen rol... verticaal scrollen is ni erg.

Tyfius

Legacy Member
Maar 2/3de banner en 1/3de content zonder te scrollen is dan weer wel erg.
Ik hou er niet van dat mijn scherm gevuld wordt met een meestal lelijke banner en ik een halfuur moet scrollen eer ik aan het outdated nieuws kom.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan