munchie16
Legacy Member
Yow,
Ik moest voor school (MCT int PIH te Kortrijk) een portfolio maken.
Dit is het resultaat
Je kan hem het best bekijken in Firefox maar in IE toont hij ook goed mits enkele te verwaarloze kleine verschillen.
De site is gemaakt voor 1024x768 maar je kan hem horizontaal uitrekken op een groter scherm.
Wat vinden jullie ervan
greetzz
Cybermunch
Ik moest voor school (MCT int PIH te Kortrijk) een portfolio maken.
Dit is het resultaat
Je kan hem het best bekijken in Firefox maar in IE toont hij ook goed mits enkele te verwaarloze kleine verschillen.
De site is gemaakt voor 1024x768 maar je kan hem horizontaal uitrekken op een groter scherm.
Wat vinden jullie ervan
greetzz
Cybermunch

in uw vorige uitleg kreeg ik maar een andere indruk.