Zero Grav
Legacy Member
Lekker kort door de bocht. Veel mensen die met informatica bezig zijn hebben helemaal niets aan een kennis xHTML/CSS. Om daar dan competentie op af te meten vind ik volledig fout. Ik zie ook niet in waarom iemand die met informatica bezig is dat in zijn vrije tijd zou gaan bekijken. Er zijn zoveel andere aspecten waar ge u mee kunt bezighouden. Ge kunt evengoed zitten programmeren ofzo.
Dat ge al xHTML/CSS kunt voor ge naar de hogeschool gaat, proficiat. Niemand gaat u er beter om bekijken, en vooral niemand gaat onder de indruk zijn als ge vraagt om uw examen al in oktober af te leggen. (Ik weet dat ge het niet bedoelt om indruk te maken, en dit komt onbeleefder over dan wat ik ermee bedoel) Het enige wat dat betekent is dat ge meer tijd hebt om andere vakken te gaan studeren. Ik volg zelf MCT en nu dat het eerste examen webdesign eraankomt heb ik ook het gevoel dat het niet uitgemaakt zou hebben moest ik een vrijstelling hebben gehad ervoor, maar zo werkt het niet.
Zo zijn er wel meer dingen op het PIH die niet werken, of beter gezegd, in het algemeen schoolbeleid.
Dat ge al xHTML/CSS kunt voor ge naar de hogeschool gaat, proficiat. Niemand gaat u er beter om bekijken, en vooral niemand gaat onder de indruk zijn als ge vraagt om uw examen al in oktober af te leggen. (Ik weet dat ge het niet bedoelt om indruk te maken, en dit komt onbeleefder over dan wat ik ermee bedoel) Het enige wat dat betekent is dat ge meer tijd hebt om andere vakken te gaan studeren. Ik volg zelf MCT en nu dat het eerste examen webdesign eraankomt heb ik ook het gevoel dat het niet uitgemaakt zou hebben moest ik een vrijstelling hebben gehad ervoor, maar zo werkt het niet.
Zo zijn er wel meer dingen op het PIH die niet werken, of beter gezegd, in het algemeen schoolbeleid.
.
