SyRuS.be
Legacy Member
Lang geleden dat ik nog eens iets laten checken heb maar ik ben jullie nog lang niet vergeten.
Ik heb 2 sites (2 portfolio's) die jullie eens mogen nakijken en jullie mening over geven:
Eerst en vooral de vertrouwde oude Yoni-Web die nu wat compacter is. Staat slechts een héél beperkte portfolio op.
Daarnaast ben ik nu een nieuwe portfolio begonnen: Designism.
De zoekfuncties en enkele pagina's zijn nog niet af maar het showcase gedeelte is wel al open voor jullie kritiek! De layout doet wel nog wat raar in IE maar dit gaat binnenkort verholpen worden (ben er mee bezig, tips wel welkom!).
De portfolio website screens zijn groot en kunnen storen bij kleine resoluties (ben me hiervan bewust).
Ik zou zeggen: shoot!
Groetjes
Yoni
Ik heb 2 sites (2 portfolio's) die jullie eens mogen nakijken en jullie mening over geven:
Eerst en vooral de vertrouwde oude Yoni-Web die nu wat compacter is. Staat slechts een héél beperkte portfolio op.
Daarnaast ben ik nu een nieuwe portfolio begonnen: Designism.
De zoekfuncties en enkele pagina's zijn nog niet af maar het showcase gedeelte is wel al open voor jullie kritiek! De layout doet wel nog wat raar in IE maar dit gaat binnenkort verholpen worden (ben er mee bezig, tips wel welkom!).
De portfolio website screens zijn groot en kunnen storen bij kleine resoluties (ben me hiervan bewust).
Ik zou zeggen: shoot!
Groetjes
Yoni

. Ze zijn ook eigenlijk voor niets nodig
.
)

.