Archief - POST: Allereerste photoshop werkjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
de meeste zullen deze misschien niet meer hebben, maar ik heb het over uw allereerste stapjes in photoshop. Ik heb overlaatst een backup cd teruggevonden vol met mijn eerste filter-creaties :-)!

so dig deep! zoek die historische eerste photoshop toestanden, en post ze hier!

aangezien ik de mijne vrij beschamend vind ga ik even een afwachtende houding aannemen en zien of er nog mensen zijn die hun eerste werkjes nog hebben :). Anders wordt dit toch gewoon een "lach Dresse uit topic".

Stimpy

Legacy Member
ik zie niet in waarom er iemand uitgelachen zou worden omdat hij in zijn begin slechte dinges maakte?
mijn dinge ware ook filters en bevel en emboss (een 5tal jaar geleden nu)

ReSiC

Legacy Member
Heb nog elk psd van mijn eerste photoshop avonturen tot nu ^^

niet mijn eerste werk met photoshop maar toch wel mijn eerste 'groter' werk.
wallpaperTDK.test.JPG


nog ene:
shitstormpro3.jpg

:D

en mijn meest recente werk:
http://resic.deviantart.com/art/Movements-72563654

DieselPower

Legacy Member
Haha ik heb nx meer, maar zo erg as het allesinds niet :D We kunnen in ieder geval zeggen dat ge er een paaak vooruit op zijt gegaan Dresse :)

V!$u4L

Legacy Member
Wow, that was baaad... ik ga er ook naar zoeken, dan neem ik m'n woorden terug.

dresse

Legacy Member
Lunchbox, ge hebt chance da ge uw post gedelete hebt zuh :) ik had u persoonlijk een pak rammel komen geven :)

ik wil uw eerste werkjes wel eens zien ook! :)

dOmme zEbra

Legacy Member
zalige topic! kga sebiet mijn harde schijf ook eens uitmesten. Ik weet da ik nog een aantal stinkers derop heb staan :D

dOmme zEbra

Legacy Member
alright,

CARTUNE.jpg


glue.jpg


header.jpg


al zeg ik het zelf, ik ben er toch gelukkig wat op vooruit gegaan :D

vincentvc

Legacy Member
haha dresse, nice bevel and embosse, lmao

kdenk da dees één van men eerste is, zo'n 2-3 jaar gelede denkek. alles dervoor is weg.
852c4lt.jpg

Floyd

Legacy Member
Zeer leuke thread! :)
Hier een paar van mij:

floyddesignfy3.jpg


morissonqb4.jpg


murzbf8.jpg


mutskegs6.jpg


partyzoneaa4.jpg



Ahh, vooral die laatste, echt verschrikkelijk! :D

Anoniem0

Legacy Member
en dan allemaal maar 'kakken' op de mensen die hier hun eerste werkjes tonen.


pfff wat brushes hier en daar
etc etc...


allemaal vergeten waar ge zelf begonnen zijt? :p

soit ik ga zwijgen want ik kan niet met fotosoep werken. :)

(kvind der feitelijk wel nog leuke dingen tussen zitten :p )

vincentvc

Legacy Member
Ohnee, gij waart zo iemand die al voor em iets kon make er zelfs al het woordje design bijzette, god. :p

dresse

Legacy Member
viniman zit hier iedereen uit te lachen :eek:


We zullen maar zwijgen over uw eerste "introductie-post" hier op dit forum zeker... :) Dat was net iets erger dan "design" op een eerste werkje zetten :D

Anoniem0

Legacy Member
mogen er hier ook 3dsmax werkjes getoond worden of liever een andere thread?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan