Archief - POST: Allereerste photoshop werkjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Kdenk dat een mix is van paint/photoshop

kamerke.png

iPod.png

me.gif

sXeteezwart.png

(drug free)

haha ik heb dat t shirt int echt.

fty

Legacy Member
Hier enkele van mijn signature afbeeldingen. En die zijn allemaal in in dezelfde periode gemaakt dus ze zijn allemaal eerste afbeeldingen :D





supersunschromezr6.jpg




Deze is 1 uit mijn the fire reeks en de beste die ik gemaakt heb:


DeBuGGeR

Legacy Member
haha zalig :D

kvraag me nu trouwens opeens af wat er gebeurd is met die gast (nickname even kwijt :()
die altijd logo's maakte in photoshop als iemand een logo aanvroeg.

En ja, kvond die best nog grappig iegenlijk :)

kmoe zelf trouwens nog eens zoeken naar paar een zeer oude tekeningen...

DieselPower

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
haha zalig :D

kvraag me nu trouwens opeens af wat er gebeurd is met die gast (nickname even kwijt :()
die altijd logo's maakte in photoshop als iemand een logo aanvroeg.

En ja, kvond die best nog grappig iegenlijk :)

kmoe zelf trouwens nog eens zoeken naar paar een zeer oude tekeningen...
hm, Ravenslayer mss?

DeBuGGeR

Legacy Member
"Darkownage" was zijn naam :D ik mis die kerel stiekem wel een beetje :$

en kben aant zoeken naar oude tekeningen maar kvind alleen maar recente van een jaar of 2 geleden :( en ze zijn niet zo grappig :p

dresse

Legacy Member
ik mis zoveel mensen van de goeie oude tijd... :) vooral dan die dude die die t'shirts hier maakte en verkocht. Bij deze een oproep: maak een nieuwe! mijn botlike t-shirt is helemaal versleten! :)

ma darkownage is toch nog ni zo lang geleden? die zit hier volgens mij nog steeds :)

LunchBox

Legacy Member
dresse zei:
ik mis zoveel mensen van de goeie oude tijd... :) vooral dan die dude die die t'shirts hier maakte en verkocht. Bij deze een oproep: maak een nieuwe! mijn botlike t-shirt is helemaal versleten! :)

Cerbellum :) de laatste keer'k die gezien heb was op z'n chique loft in't stad.. die moeten we inderdaad nog'ns poken om hier een bezoekje te brengen.

DieselPower

Legacy Member
LunchBox zei:
Cerbellum :) de laatste keer'k die gezien heb was op z'n chique loft in't stad.. die moeten we inderdaad nog'ns poken om hier een bezoekje te brengen.
haha fuck hoe muug lang zitk al over zijne nickname te denken, had dien ook geen eigen zeefdruk?

Indieanus

Legacy Member
lol kwas ook heel de tijd aant denken, kon er ook ni op komen. kheb daar nog altijd ne tshirt van :)

Floyd

Legacy Member
Dit is natuurlijk de ideale thread om uw imago op te poetsen. Als ge 5 jaar geléden al goed waart, ...
Heil aan mannen als dresse die zich vol overtuiging bloot geven!

V!$u4L

Legacy Member
Floyd zei:
Dit is natuurlijk de ideale thread om uw imago op te poetsen. Als ge 5 jaar geléden al goed waart, ...
Heil aan mannen als dresse die zich vol overtuiging bloot geven!
QFT! restecpah.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan