Flipkikker
Legacy Member
LunchBox zei:in Anvers.. uiteraard(centraal gelegen en al die smoesjes)
Uiteraard !
(maar west-vlaanderen en oost-vlaanderen kunnen desnoods ook, moet toch wekelijks over en weer...)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LunchBox zei:in Anvers.. uiteraard(centraal gelegen en al die smoesjes)
Exact!wouter_dc zei:Yay, Antwerpen Stad > alles
want de rest is parking![]()
DieselPower™;9548895 zei:De eer is helemaal aan u Flipkikker.



Sumthin smells deviant... I like it!D3C0Y zei:² that plan, laat iedereen een concept doen en dan pollen wie het beste is en daar dan t-shirt van doen
Totally.SweetEmmaRose zei:De coolste wonen hier dus![]()
wouter_dc zei:want de rest is parking
)