Archief - POST: Allereerste photoshop werkjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
Floyd zei:
Dit is natuurlijk de ideale thread om uw imago op te poetsen. Als ge 5 jaar geléden al goed waart, ...
Heil aan mannen als dresse die zich vol overtuiging bloot geven!

wilt ge nu zeggen dat mijn eerste werkjes niet mooi waren ofwa?? :) ik vond die best geslaagd! :lol:

in elk geval... als ge 5 jaar geleden werkjes maakte die 'ok' waren, en uw werkjes zijn nu ook maar 'ok' dan gaan die werkjes binnen 20 jaar ook nog maar 'ok' zijn. maar iemand die 2 jaar geleden totale crap maakte, en nu zeer hoogstaande werkjes, daar hebk iets meer respect voor en die persoon zijn werk wil'k nog wel eens zien binnen 20 jaar... :).
Vooruitgang is belangrijker dan waar ge 5 jaar geleden stond of nu staat imo :).
(dan hebk het btw niet over mezelf hoor, op gebied van puur photoshop heb ik vrij weinig vooruitgang gemaakt. meer vooruitgang geboekt op het allround gebied denk'k)

maar dit terzijde, ik geloof niet dat dat mienod zijn allereerste werkje was :). Het gebruik van layers, blending modes en brushes had ik pas na een paar maand ontdekt hoor :)

Floyd

Legacy Member
shit hoe maakt ge dat blauw manneke dat zo rondkijkt ! dat bedoelde ik dus

Anoniem0

Legacy Member
aargh......

loge1.jpg

worm.jpg

painting.jpg

bug%20(2).jpg

boom1.jpg

LunchBox

Legacy Member
kzou het toch beperken tot photoshop dingen in deze thread.. want 3d ertussen maakt het een appelen-peren vergelijking. (we want filters!!) :) kzal me binnekort eens naar de zolder begeven en wat oude 1.44 disketjes zoeken.. en dan maar hopen dat ze nog leesbaar zijn natuurlijk :music:

TiB0

Legacy Member
BEHOLD

1095480835.jpg

57.jpg


09-23-2004

(ik was toen al wel een tijdje met photoshop bezig; maar dit is het enige dat ooit op het internet is beland en ik dus nog heb kunnen terugvinden :sad: )

Maar bon, filters you want, filters you get :D Ik gamede toen nog, zegt genoeg. de gezegende leeftijd van 14! of 15. (brain activity= 1%)
let vooral op de mooie lensflare + accented edges :lol: en het verkrachten van de smudge tool!

Mienod

Legacy Member
dresse zei:
maar dit terzijde, ik geloof niet dat dat mienod zijn allereerste werkje was :). Het gebruik van layers, blending modes en brushes had ik pas na een paar maand ontdekt hoor :)

Ik zeg ook niet dat het mijn allereerste werkje was maar één van de eerste werken. En ik ben niet de enigste die dat hier post. Ik heb trouwens weinig tuts gemaakt die op websites staan. Ik gebruikte dat rechtstreeks om in zo'n werken te maken die ik hier heb gepost ;)

dresse

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Waarom doen we da zelf ni?

goe plan.
laten we een vette eigen gfx t-shirt maken! Heb nu een crew t-shirt, maar daar durf ik niet mee over't straat lopen zuh :)

hup! begin eraan!

flameboy

Legacy Member
mmh, dienen botlikeshirt diene ligt hier ook oud te worden

D3C0Y

Legacy Member
dresse zei:
goe plan.
laten we een vette eigen gfx t-shirt maken! Heb nu een crew t-shirt, maar daar durf ik niet mee over't straat lopen zuh :)

hup! begin eraan!

² that plan, laat iedereen een concept doen en dan pollen wie het beste is en daar dan t-shirt van doen

DieselPower

Legacy Member
Mss ineens een meet&greet aan koppelen om verzendingskosten van de gedrukte tshirts uit te sparen?

LunchBox

Legacy Member
in Anvers.. uiteraard ;) (centraal gelegen en al die smoesjes)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan