spectrious
Legacy Member
Havoc zei:De moderators van dit forum hebben de tien best uitgekozen ....
Nu snap ik pas waarom et zo ne lelijke top 10 geworden is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Havoc zei:De moderators van dit forum hebben de tien best uitgekozen ....
Xcd zei:Nummer 10: 0?
Ok, nu voel ik mij wel verstoten.![]()

spectrious zei:Nu snap ik pas waarom et zo ne lelijke top 10 geworden is.
diem zei:ik vind dat de zesde plaats ook iets meot krijgen pff

Brainbug zei:dan kunnen ze al beter eerst zelf de top 5 maken, en dan nog een publieksprijs van de andere 15 van de top 20, geen (extra) flame mogelijkheid want hun keuze zit er niet meer in
en dan hebben de bezoekers ook wat te zeggen.

spectrious zei:Dus je laat de crew alles kiezen en dan de laatste door proffessionele vaklui?
Crew kiest dus bij grove selecvtie originele en minder grafische uit en dan laat ge profs op die 20 luttele wallpapers los? Dan snap ik inderdaad waarom die top 5 eruit kwam. Dat zijn de schoonste van de top 20 maar zeker niet allemaal de schoonste van de 1200.
spectrious zei:Ik kan tegen men verlies
Ik zeg toch niet dat ik had moeten winnen? Ik vind gewoon dat het vanaf top 20 verkeerd is gelopen. Uit de 70 waren er al een hele hoop (veel beter dan mij) die er niet bijzaten in de 20. Toen hoefde het voor mij niet meer. Ik heb mijn inzendingen voor top 20 ingezonden en heb toen al gezegd: "Aan hun selectie te zien win ik al zeker niet". Ik verdien het niet om in de top 10 te staan met een wallpaper die ik als grap heb ngezonden. Ik had veel liever iemand anders dan gezien die er echt hard aan gewerkt heeft.
Dus je laat de crew alles kiezen en dan de laatste door proffessionele vaklui?
Crew kiest dus bij grove selecvtie originele en minder grafische uit en dan laat ge profs op die 20 luttele wallpapers los? Dan snap ik inderdaad waarom die top 5 eruit kwam. Dat zijn de schoonste van de top 20 maar zeker niet allemaal de schoonste van de 1200.
De nummer 1 heeft het verdiend, ik zou hem ook gekozen hebben. Maar de andere, daar heb ik mijn twijfels over.
dresse zei:niet helemaal juist
de eerste 70 zijn eruit gefilterd door ook maar 1 a 2 personen van de crew.
a tis bij u danek moe zijn ,dresse zei:niet helemaal juist.
de eerste 70 zijn eruit gefilterd door ook maar 1 a 2 personen van de crew.
en uit die 70 zijn dan nog is 10 gefilterd door lb en mij
En daarna was er pas een poll waar heel de crew kon beslissen over de tien overblijvende.
en waarom: het is op dit forum niet mogelijk om 1200 wallpapers in een poll te steken dus iemand moest filteren.

Havoc zei:Ook niet helemaal juist. Het waren er een stuk of tien.
nee, ik bedoel maar dat de mods van het grafx forum een professioneel oog hebben.palmz0r zei:Volgens jou zou dus de crew (die hier alles vrijwillig doet) ervoor moeten zorgen dat ze een professioneel team inhuren die ALLE 1200