Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Havoc

Legacy Member
spectrious zei:
Nu snap ik pas waarom et zo ne lelijke top 10 geworden is.

Kijk eh, zoiets snap ik toch ni, doorheen de hele thread zitten stoefen dat je bent uitgekozen voor de top zoveel, maar als je niet gewonnen hebt: oh noes, slechte MOD's! Leer nu toch eens tegen uw verlies kunnen, man toch.

Belgianbonzai

Legacy Member
diem zei:
ik vind dat de zesde plaats ook iets meot krijgen pff

dan kunnen ze al beter eerst zelf de top 5 maken, en dan nog een publieksprijs van de andere 15 van de top 20, geen (extra) flame mogelijkheid want hun keuze zit er niet meer in

en dan hebben de bezoekers ook wat te zeggen.

spectrious

Legacy Member
Ik kan tegen men verlies :)
Ik zeg toch niet dat ik had moeten winnen? Ik vind gewoon dat het vanaf top 20 verkeerd is gelopen. Uit de 70 waren er al een hele hoop (veel beter dan mij) die er niet bijzaten in de 20. Toen hoefde het voor mij niet meer. Ik heb mijn inzendingen voor top 20 ingezonden en heb toen al gezegd: "Aan hun selectie te zien win ik al zeker niet". Ik verdien het niet om in de top 10 te staan met een wallpaper die ik als grap heb ngezonden. Ik had veel liever iemand anders dan gezien die er echt hard aan gewerkt heeft.

Dus je laat de crew alles kiezen en dan de laatste door proffessionele vaklui?
Crew kiest dus bij grove selecvtie originele en minder grafische uit en dan laat ge profs op die 20 luttele wallpapers los? Dan snap ik inderdaad waarom die top 5 eruit kwam. Dat zijn de schoonste van de top 20 maar zeker niet allemaal de schoonste van de 1200.

De nummer 1 heeft het verdiend, ik zou hem ook gekozen hebben. Maar de andere, daar heb ik mijn twijfels over.

diem

Legacy Member
Brainbug zei:
dan kunnen ze al beter eerst zelf de top 5 maken, en dan nog een publieksprijs van de andere 15 van de top 20, geen (extra) flame mogelijkheid want hun keuze zit er niet meer in

en dan hebben de bezoekers ook wat te zeggen.


nenee alleen de 6de :p

activ88

Legacy Member
volgens mij is er een vergissing in het spel en moet de top 5 andersom zijn :)

palmz0r

Legacy Member
spectrious zei:
Dus je laat de crew alles kiezen en dan de laatste door proffessionele vaklui?
Crew kiest dus bij grove selecvtie originele en minder grafische uit en dan laat ge profs op die 20 luttele wallpapers los? Dan snap ik inderdaad waarom die top 5 eruit kwam. Dat zijn de schoonste van de top 20 maar zeker niet allemaal de schoonste van de 1200.

beste, de spelregels worden gemaakt door games.telenet.be, ik ben er zeker van dat deze beslissing gebaseerd is op rationele feiten.
Volgens jou zou dus de crew (die hier alles vrijwillig doet) ervoor moeten zorgen dat ze een professioneel team inhuren die ALLE 1200 wallpapers moeten bekijken? Ik denk het niet, de jury bepaalt wat er gebeurd (wees immers blij dat iedereen de kans heeft gekregen om mee te doen) en dat is nu net de bedoeling van een jury; Zonder een jury zal het kaf nooit van het koren worden gescheiden.

Ik had ongeveer net dezelfde top 5 in mijn gedachten, alhoewel ik dacht dat de wallpaper met de pleister en de vinger ging winnen.

dresse

Legacy Member
spectrious zei:
Ik kan tegen men verlies :)
Ik zeg toch niet dat ik had moeten winnen? Ik vind gewoon dat het vanaf top 20 verkeerd is gelopen. Uit de 70 waren er al een hele hoop (veel beter dan mij) die er niet bijzaten in de 20. Toen hoefde het voor mij niet meer. Ik heb mijn inzendingen voor top 20 ingezonden en heb toen al gezegd: "Aan hun selectie te zien win ik al zeker niet". Ik verdien het niet om in de top 10 te staan met een wallpaper die ik als grap heb ngezonden. Ik had veel liever iemand anders dan gezien die er echt hard aan gewerkt heeft.

Dus je laat de crew alles kiezen en dan de laatste door proffessionele vaklui?
Crew kiest dus bij grove selecvtie originele en minder grafische uit en dan laat ge profs op die 20 luttele wallpapers los? Dan snap ik inderdaad waarom die top 5 eruit kwam. Dat zijn de schoonste van de top 20 maar zeker niet allemaal de schoonste van de 1200.

De nummer 1 heeft het verdiend, ik zou hem ook gekozen hebben. Maar de andere, daar heb ik mijn twijfels over.

niet helemaal juist.
de eerste 70 zijn eruit gefilterd door ook maar 1 a 2 personen van de crew.
en uit die 70 zijn dan nog is 10 gefilterd door lb en mij
En daarna was er pas een poll waar heel de crew kon beslissen over de tien overblijvende.

en waarom: het is op dit forum niet mogelijk om 1200 wallpapers in een poll te steken dus iemand moest filteren.

Havoc

Legacy Member
dresse zei:
niet helemaal juist
de eerste 70 zijn eruit gefilterd door ook maar 1 a 2 personen van de crew.

Ook niet helemaal juist. Het waren er een stuk of tien.

activ88

Legacy Member
weet er iemand wat de troostprijs is ? Heb nog geen mailtje ontvangen...

diem

Legacy Member
dresse zei:
niet helemaal juist.
de eerste 70 zijn eruit gefilterd door ook maar 1 a 2 personen van de crew.
en uit die 70 zijn dan nog is 10 gefilterd door lb en mij
En daarna was er pas een poll waar heel de crew kon beslissen over de tien overblijvende.

en waarom: het is op dit forum niet mogelijk om 1200 wallpapers in een poll te steken dus iemand moest filteren.
a tis bij u danek moe zijn ,

Dresse ge hebt gene smaak jong :p

dresse

Legacy Member
Havoc zei:
Ook niet helemaal juist. Het waren er een stuk of tien.

ah, wistk ni. my bad. in elk geval ist ni heel de crew die de eerste filtering heeft gedaan...

spectrious

Legacy Member
palmz0r zei:
Volgens jou zou dus de crew (die hier alles vrijwillig doet) ervoor moeten zorgen dat ze een professioneel team inhuren die ALLE 1200
nee, ik bedoel maar dat de mods van het grafx forum een professioneel oog hebben.

dresse

Legacy Member
stop gewoon is met zagen.
We hebben naar onze mening de tien beste eruit gepakt en daarmee basta. als het u ni aanstaat da gij uiteindelijk ni gewonnen hebt of dat de verkeerde mensen bij de tien laatste gekomen zijn moet ge maar hoger gaan klagen dat ze de verkeerde mensen hebben aangesteld om die tien beste eruit te kiezen.

en bij de volgende reactie alla "vriendjespolitiek" of "slechte crew" wordt deze thread geclosed en heeft de poster een usernote aan zen been.

spectrious

Legacy Member
Tzijn der hier dus veel dat verkeerd begrijpen é. Ik vind dat de top 10 gewoon niet naar MIJN smaak ligt. Dat ik niet gewonnen heb intresseert me al gene kloot nemeer. Maak gewoon dat het volgende keer me een ander systeem is of tzullen der hier weer zoveel klagen.

Stimpy

Legacy Member
tis een beetje gelijk de lotto he
je maakt iets moois en dan hoop je dat het ook werkelijk in de smaak valt want er zijn er zeker 20 die elk op hun manier imo de 1e plaats verdienen :)

congratz aan de winnaars

Lo_fi

Legacy Member
je weet wel...ze stoppen 42 wallpapers in een bolletje en dan trekken ze er zes + een reserve-wallpaper uit.

...diem *schud hoofd*..dat je dat niet weet..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan