Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xcd

Legacy Member
teh_raf3 zei:
60 mensen die bepalen wat er wint, of 1000den mensen die bepalen wat er wint?
Volgens mij was dat echt wel niet mogelijk hoor, om zo'n grote stemming eerlijk te laten verlopen. Dan wint diegene die het meeste vrienden heeft die op hem stemmen, of diegene die het meeste bibliotheken, internetcafés enz. gaat bezoeken en daar overal gaat stemmen.

De crew laten beslissen, was volgens mij de enige oplossing.

Havoc

Legacy Member
Xcd zei:
Volgens mij was dat echt wel niet mogelijk hoor, om zo'n grote stemming eerlijk te laten verlopen. Dan wint diegene die het meeste vrienden heeft die op hem stemmen, of diegene die het meeste bibliotheken, internetcafés enz. gaat bezoeken en daar overal gaat stemmen.

De crew laten beslissen, was volgens mij de enige oplossing.

Exactly my point. Eindelijk beginnen mensen eens naar mijn argumenten te luisteren, sjeez :p

Cyberkef

Legacy Member
Tijdelijk gesloten om te zien of het werkelijk non-stop flamerij was, maar het valt precies wel mee :)

En voor de mensen die in alles complotten zien: het _is_ eerlijk gegaan.

Lo_fi

Legacy Member
Congratz Mista .. terechte winnaar. May I May I ..? YES !:applause:
-
--
--

Belgianbonzai

Legacy Member
geef 'n keer volledige top 10, ik wil weten waar de rest beland is :)

murdoc

Legacy Member
Havoc zei:
Ja, 't is dat we zelf er megaveel voordeel uit halen door bepaalde mensen te laten winnen, en tis ookd at we de hele crew ervan kunnen overtuigen om zich mee te mengen in een complot, hé :unsure:

ssshhhhttttt!!!!!
:unsure:

TheJudge

Legacy Member
Ik ben vierde. Had zo een plaats wel verwacht eigenlijk.

Proficiat aan de winnaar.

Havoc

Legacy Member
Nummer 1 9 13.24%
Nummer 2 8 11.76%
Nummer 3 1 1.47%
Nummer 4 0 0%
Nummer 5 13 19.12%
Nummer 6 16 23.53%
Nummer 7 1 1.47%
Nummer 8 14 20.59%
Nummer 9 6 8.82%
Nummer 10 0

Volgens https://www.beyondgaming.be dus (die jullie gevonden hebbe, bitches!)

peacefull

Legacy Member
ik heb op nr 1 gestemt, ik vond dat simpelweg de mooiste...

Iedereen zijn smaak zeker


(cron, momenteel op mijn broer zijn pc...)

TheJudge

Legacy Member
peacefull zei:
ik heb op nr 1 gestemt, ik vond dat simpelweg de mooiste...

Iedereen zijn smaak zeker


(cron, momenteel op mijn broer zijn pc...)

Ik vind da ook de mooiste;)

spijtig genoeg vonden andere dat niet. Had graag de eerste prijs gehad.:)

Musback

Legacy Member
zalige, de juiste winnaar!
mooi, stijlvol, clean, en toch sober!

da moet ge kunnen! twas imo ook wel een vd grootste kanshebbers
samen met die ene "go ahead punks..Make my day"

ik daarentegen blijf blij dat men comic-book-guy beschikbaar blijft op g.t.be


fantastische wedstrijd, alleen spijtig van het geflame, vind bijgevolg dus ook volledig terecht dat er geen comments mogen worden gepost op de special

dresse

Legacy Member
inderdaad terecht gewonnen.
persoonlijk tweifelde ik zeer sterk tussen die van mista en die van DwarfDurin. Die van Dwarfdurin vondk zeer knap getekend, knap concept en knap ingekleurd. alleen iets te druk naar mijn goesting om als wallpaper te dienen. dus is het mista geworden...

Musback

Legacy Member
hey wat we mss voor de lol wel eens kunnen doen
is een poll tussen de laatste 20 of 70 zelfs?

nu maakt het toch niet meer uit, ben benieuwd wie er dan wint

Xcd

Legacy Member
Havoc zei:
Nummer 1 9 13.24%
Nummer 2 8 11.76%
Nummer 3 1 1.47%
Nummer 4 0 0%
Nummer 5 13 19.12%
Nummer 6 16 23.53%
Nummer 7 1 1.47%
Nummer 8 14 20.59%
Nummer 9 6 8.82%
Nummer 10 0

Volgens https://www.beyondgaming.be dus (die jullie gevonden hebbe, bitches!)
Nummer 10: 0?
Ok, nu voel ik mij wel verstoten. :cry:

TheJudge

Legacy Member
Musback zei:
hey wat we mss voor de lol wel eens kunnen doen
is een poll tussen de laatste 20 of 70 zelfs?

nu maakt het toch niet meer uit, ben benieuwd wie er dan wint

Slecht idee want zo'n poll verloopt nooit eerlijk EN je mag je dan wss aan nog meer geflame verwachten dan dat het nu al is.

Ik zou zeggen laat het rusten, de winnaars zijn nu bekend.

L0k1-

Legacy Member
Juist winnaars gecheckt en kvin het wel schone top 5 :)

alhoewel de laatste mij persoonlijk niet echt aanstaat :)

@TheJudge jonas zeker van plaats 4?
never mind, ik check juist ff pagina terug.

Santa

Legacy Member
Is die met de witte wallpaper gewonnen ofzo? :)
Ik vond die cartoon, die witte en die 'Origin of Gaming' machtig..
Dat telenet manneke was mooi gemaakt maar alles er rond was lelijk.

Musback

Legacy Member
TheJudge zei:
Slecht idee want zo'n poll verloopt nooit eerlijk EN je mag je dan wss aan nog meer geflame verwachten dan dat het nu al is.

Ik zou zeggen laat het rusten, de winnaars zijn nu bekend.

nu maakt het toch niemeer uit, desnoods close je het topic zodat er niet op kan worden gereageerd...?
gewoon een algemeen beeld krijgen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan