Xcd
Legacy Member
Volgens mij was dat echt wel niet mogelijk hoor, om zo'n grote stemming eerlijk te laten verlopen. Dan wint diegene die het meeste vrienden heeft die op hem stemmen, of diegene die het meeste bibliotheken, internetcafés enz. gaat bezoeken en daar overal gaat stemmen.teh_raf3 zei:60 mensen die bepalen wat er wint, of 1000den mensen die bepalen wat er wint?
De crew laten beslissen, was volgens mij de enige oplossing.


