Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hebben de mods nu zo een slechte smaak ?
diem zei:hebben de mods nu zo een slechte smaak ?

my point, zelfs mijne in top 10 had er nooit mogen bijzitten. FOUTE KEUZE.teh_raf3 zei:omfg, sorry ze, maar de winnende wallpapers zijn echt afschuwelijk. Wie wil er nu in godsnaam zo'n wallpapers als desktop hebben?
Er zaten veel beter inzendingen tussen en velen weten het... Enfin veel plezier met de xbox 360 zeker...
spectrious zei:my point, zelfs mijne in top 10 had er nooit mogen bijzitten. FOUTE KEUZE.
daar moet ge zot voor zijn.Xoliul zei:Nice, proficiat aan de winnaars!
En aangezien smaken verschillen, zou iedereen toch gewoon de top 5 moeten aanvaarden ?
ps, Mistabeen, ga je dat ding nu verkopen of houden ? Met de price-craze van nu kun je er wel een mooi bedrag voor krijgen.

Zeg eens eerlijk, hebben jullie een random generator gebruikt?

Havoc zei:60 votes op een poll op het crewforum noem ik nu niet meteen random. De reden waarom we dat niet via een publieke poll hebben gedaan, is omdat dubbelaccounts soms héél rap aangemaakt kunnen worden...