Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

diem

Legacy Member
idem als spectrious , ik vond het tof en het is niet omdat ik niet ibj de eerst 5 ben en dat had ik ook niet verwacht, maar de keuze is echt VERSCHRIKKELIJK ! er zit 1 bij die ik goed vond en dat is de nr3, die moet toch op 1 :s hebben de mods nu zo een slechte smaak ?

hierbij wil ik nu niet de winnaars afbreken he :p

Xcd

Legacy Member
Jups, feli mistabeen.
De eerste plaats is nog redelijk terecht, maar die 2de plaats vind ik toch maar een vreemde keuze.

Anyway, volgende keer een wedstrijd die voor iedereen toegankelijk is. Grafisch ontwerps hadden hier toch duidelijk een voordeel.

teh_raf3

Legacy Member
omfg, sorry ze, maar de winnende wallpapers zijn echt afschuwelijk. Wie wil er nu in godsnaam zo'n wallpapers als desktop hebben?

Er zaten veel beter inzendingen tussen en velen weten het... Enfin veel plezier met de xbox 360 zeker...

spectrious

Legacy Member
teh_raf3 zei:
omfg, sorry ze, maar de winnende wallpapers zijn echt afschuwelijk. Wie wil er nu in godsnaam zo'n wallpapers als desktop hebben?

Er zaten veel beter inzendingen tussen en velen weten het... Enfin veel plezier met de xbox 360 zeker...
my point, zelfs mijne in top 10 had er nooit mogen bijzitten. FOUTE KEUZE.

FiliberkeAliasV

Legacy Member
moet je voor die walls grafisch ontwerper zijn??? ik zit nu in de 1Meestergraad grafische vormgeving en ik heb niet gewonnen... wel bij 1e 20, maarja...

Xoliul

Legacy Member
Nice, proficiat aan de winnaars!
En aangezien smaken verschillen, zou iedereen toch gewoon de top 5 moeten aanvaarden ?

ps, Mistabeen, ga je dat ding nu verkopen of houden ? Met de price-craze van nu kun je er wel een mooi bedrag voor krijgen.

spectrious

Legacy Member
Xoliul zei:
Nice, proficiat aan de winnaars!
En aangezien smaken verschillen, zou iedereen toch gewoon de top 5 moeten aanvaarden ?

ps, Mistabeen, ga je dat ding nu verkopen of houden ? Met de price-craze van nu kun je er wel een mooi bedrag voor krijgen.
daar moet ge zot voor zijn.

Daarentegen, de mensen die enkel XB360 games gewonnen hebben. Wat zijn ze met de games als ze de console niet hebben? Verkopen?

Havoc

Legacy Member
Godverfucking, bende apen, blijft van die offline specials af! :p

*edit*

Zeg eens eerlijk, hebben jullie een random generator gebruikt?

60 votes op een poll op het crewforum (vandaar die top 10) noem ik nu niet meteen random. De reden waarom we dat niet via een publieke poll hebben gedaan, is omdat dubbelaccounts soms héél rap aangemaakt kunnen worden...

En ja, smaak blijft persoonlijk, hoe je het ook draait of keert.

murdoc

Legacy Member
inderdaad, smaken verschillen

kben wel blij met de winnaar, dat was mijn keuze ook ...
congrats!

bloodhunter

Legacy Member
Proficiat aan de winnaars.

ik ben wel echter enorm teleurgesteld in de keuze van Telenet.
niks maar dan ook niks liet vermoeden dat ze voor een simpel, wit design zouden gaan met een stom tekeningsken van een manneken voor een tv.
logica is soms ver te zoeken de dag van vandaag.
Bij deze vindt ik het dan ook meer dan normaal dat ik niet toelaat mijn ingezonden wall papers te laten gebruiken voor "free" download op de telenet site.
very dissapointed:confused:

diem

Legacy Member
btw waarom staan de opmerkingen uit bij de nieuwspost ? (weer zo een retorische vraag :p)

teh_raf3

Legacy Member
Havoc zei:
60 votes op een poll op het crewforum noem ik nu niet meteen random. De reden waarom we dat niet via een publieke poll hebben gedaan, is omdat dubbelaccounts soms héél rap aangemaakt kunnen worden...

Check het ip-adres en ban de double accounts. Trouwens een publieke poll zou beter zijn, dan kan het publiek kiezen wat het schoonst is en niet 60 mensen die dat bepalen voor "1000den mensen"...

Xcd

Legacy Member
Kvind het wel raar dat het oud telenet logo op die wallpaper staat. Ik had verwacht dat zoiets de doodsteek zou zijn voor kans te maken op de eerste plaats. Maar blijkbaar steekt het niet zo nauw.
De foto van de persoon op de 2de plaats is volgens mij zo goe als zeker niet zelf getrokken, maar gewoon ergens geript.

*edit* hier is de oorspronkelijk top 10 trouwens: https://www.beyondgaming.be

diem

Legacy Member
quote : Bij deze vindt ik het dan ook meer dan normaal dat ik niet toelaat mijn ingezonden wall papers te laten gebruiken voor "free" download op de telenet site.

zo moet ge nu ook niet gaan beginnen e
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan