Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xcd

Legacy Member
Idd, maar de kans op slecht nieuws is groter. ^^
Komaan officiëlen, uit jullie bed en de winnaars posten. :love:

spectrious

Legacy Member
Ik ken de uitslag.

Ik win niet

Spijtig, had graag gewonnen. :unsure:

Xcd

Legacy Member
Wtf?
Zijt ge volledig geïnfiltreerd geweest ofzo? :p

Als ge gelijk hebt: jammer, want u inzendingen hoorden bij de besten. Maar dat betekent dan ook meteen dat ik meer kans maak. :oink:

Sol Fighter

Legacy Member
Vandaag is de dag, ben benieuwd (zal toch wel niet winnen) Waarschijnlijk heeft hij een mailtje gekregen dat hij 2e ofzo geworden is of hij is geïnfiltreerd.

spectrious

Legacy Member
Xcd zei:
Wtf?
Zijt ge volledig geïnfiltreerd geweest ofzo? :p

Als ge gelijk hebt: jammer, want u inzendingen hoorden bij de besten. Maar dat betekent dan ook meteen dat ik meer kans maak. :oink:
ik vind ook jammeer :p

*EDIT* ben dus nie geinfiltreerd ofzoiets ze:p grove veronderstelling van wat ik via via via via gehoord heb :unsure:

Piru

Legacy Member
Xcd zei:
Wtf?
Zijt ge volledig geïnfiltreerd geweest ofzo? :p

Als ge gelijk hebt: jammer, want u inzendingen hoorden bij de besten. Maar dat betekent dan ook meteen dat ik meer kans maak. :oink:

ah dus je hebt toch een inzending :p

ben benieuwd naar de uitslag!

Xcd

Legacy Member
dwarfDurin zei:
ah dus je hebt toch een inzending :p

ben benieuwd naar de uitslag!
Hehe indeed. Maar nu spectrious zegt dat hij zeker niet gaat winnen, beschouw ik u als grootste kanshebber. :p

Xcd

Legacy Member
omfg, ik ben toevallig op de special van de top 10 voor de crew gestoten. :p

Xcd

Legacy Member
top 20 ziet ge nergens, die mensen hebben gewoon een mail gekregen

ik ga die link naar die top 10 toch nie posten, kwil geen problemen met de crew ofzo. Maar als ge een beetje logisch denkt kunde hem zelf wel ontdekken. :)

FiliberkeAliasV

Legacy Member
hoe dan? heb wa query's ingegeven, but that's it... to nervous to think

cooly

Legacy Member
Ge kunt zelfs de winnaars van de game ot year awards zien :p
nee,kzeg nie hoe.

spectrious

Legacy Member
ook gevonden :p
Positionering klopt wel niet. Ranking is anders.

5al hoop ik van niet, mijn plaats is daar nog schoon)

Musback

Legacy Member
damn, kzit er niemeer bij, bij de top 10 :(, de rest vd wallpapers zijn wel terecht gekozen imo! succes nog!
mijn christmasbubble is al geburst :p

spectrious

Legacy Member
Zie newspage:

Zoalsik verwachtte, niets gewonnen. Ben blij. HAd niet tussen de andere 5 willen staan. De top 20 was al onterecht. Mensen die het niet verdienden en mensen die het wel verdienden maar er dan niet bij zaten.

OVerall: leuke wedstrijd, proficiat aan winnaars, maar de selecte van 70 naar top 5 is heeel slecht gegaan. Slechte keuze.

Nog es proficiat aan Davy btw :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan