Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Belgianbonzai

Legacy Member
diem zei:
edit : ik ben erbij : D heb ff gedit ingeval de crew liever niet heeft dat de gekozenen dit laten weten ofzo (met al dat gezaag :))

ondanks u fout plankske :p

spectrious

Legacy Member
Kben er 4 keer bij :unsure: (kleine vreugdekreet)

Spijtig dat ik nu al zie aan hun keuze dat ik wss geen 360 zal hebben :) Mss met geluk een gameke wegens originaliteit.
Maar niets aante doen. Twas een leuke wedstrijd !

diem

Legacy Member
spectrious zei:
Kben er 4 keer bij :unsure: (kleine vreugdekreet)

Spijtig dat ik nu al zie aan hun keuze dat ik wss geen 360 zal hebben :) Mss met geluk een gameke wegens originaliteit.
Maar niets aante doen. Twas een leuke wedstrijd !

ikke ma 3 keer :( pfoe , nenee kben content :p

Holy Paladin

Legacy Member
spectrious zei:
Kben er 4 keer bij :unsure: (kleine vreugdekreet)

Spijtig dat ik nu al zie aan hun keuze dat ik wss geen 360 zal hebben :) Mss met geluk een gameke wegens originaliteit.
Maar niets aante doen. Twas een leuke wedstrijd !
hoe bedoelt ge ?

blaze als ge edit vlak nadat ge post dan komt dat edit ding er niet op

Xcd

Legacy Member
spectrious zei:
Kben er 4 keer bij :unsure: (kleine vreugdekreet)

Spijtig dat ik nu al zie aan hun keuze dat ik wss geen 360 zal hebben :) Mss met geluk een gameke wegens originaliteit.
Maar niets aante doen. Twas een leuke wedstrijd !
Jonge, stop er nu eens mee eh. Ge hebt 1 kans op 5 op nen xbox. De meeste anderen 1 kans op 20. Omdat er 2 mensen hun wallpaper tonen, kunt gij zien hoe je jury geslecteerd heeft?
Tbegint nu wel een beetje op te vallen dat ge de jury probeert te beïnvloeden hoor. :p
Laten we gewoon afwachten en kijken wie er wint.

CEPTIFILE

Legacy Member
gedver... :cry:


*maar eens ff heeeeel goed die ongewenste mail door zoeken*
:oink:

FiliberkeAliasV

Legacy Member
krijg mijn wallpaper maar niet verstuurd...
iemand anders daar ook problemen mee???

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<[email protected]>

... it says
m'n file is wel 13Mb

FiliberkeAliasV

Legacy Member
Let's hope not... tis immers een illustrator file... krijg hem niet kleiner dan 8,7 Mb

FiliberkeAliasV

Legacy Member
heb hem als psd gekregen tot op 5,2Mb... kleiner gaat wel, maar dan zijn m'n layers weg kan ook antialiasing uitzetten, maar da gaat er niet uitzien denk ik... zal eens proberen

infeKted

Legacy Member
FiliberkeAliasV zei:
heb hem als psd gekregen tot op 5,2Mb... kleiner gaat wel, maar dan zijn m'n layers weg kan ook antialiasing uitzetten, maar da gaat er niet uitzien denk ik... zal eens proberen

Zet hem gewoon online op je webspace en mail de link door.

FiliberkeAliasV

Legacy Member
Moest ik nog nog eens het passwoord weten van mijn webspace...

Garmir

Legacy Member
[RW]DaMon zei:
Uit de selectie vind ik een echt super..
Dat is deze:

Dat is toch een hand van een predator?

Met de ring van LOTR, sure :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan