Belgianbonzai
Legacy Member
diem zei:edit : ik ben erbij : D heb ff gedit ingeval de crew liever niet heeft dat de gekozenen dit laten weten ofzo (met al dat gezaag)
ondanks u fout plankske

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
diem zei:edit : ik ben erbij : D heb ff gedit ingeval de crew liever niet heeft dat de gekozenen dit laten weten ofzo (met al dat gezaag)

spectrious zei:Kben er 4 keer bij(kleine vreugdekreet)
Spijtig dat ik nu al zie aan hun keuze dat ik wss geen 360 zal hebbenMss met geluk een gameke wegens originaliteit.
Maar niets aante doen. Twas een leuke wedstrijd !
pfoe , nenee kben content 
Brainbug zei:ondanks u fout plankske![]()
tis het systeem dat fout is !hoe bedoelt ge ?spectrious zei:Kben er 4 keer bij(kleine vreugdekreet)
Spijtig dat ik nu al zie aan hun keuze dat ik wss geen 360 zal hebbenMss met geluk een gameke wegens originaliteit.
Maar niets aante doen. Twas een leuke wedstrijd !
Jonge, stop er nu eens mee eh. Ge hebt 1 kans op 5 op nen xbox. De meeste anderen 1 kans op 20. Omdat er 2 mensen hun wallpaper tonen, kunt gij zien hoe je jury geslecteerd heeft?spectrious zei:Kben er 4 keer bij(kleine vreugdekreet)
Spijtig dat ik nu al zie aan hun keuze dat ik wss geen 360 zal hebbenMss met geluk een gameke wegens originaliteit.
Maar niets aante doen. Twas een leuke wedstrijd !

FiliberkeAliasV zei:heb hem als psd gekregen tot op 5,2Mb... kleiner gaat wel, maar dan zijn m'n layers weg kan ook antialiasing uitzetten, maar da gaat er niet uitzien denk ik... zal eens proberen
[RW]DaMon zei:Uit de selectie vind ik een echt super..
Dat is deze:
![]()
Dat is toch een hand van een predator?
