Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Holy Paladin

Legacy Member
gij zijt geen mod, dresse zal zelf wel beslissen wie hij een usernote geeft
en als ik u toevallig dom noem, besef dan aub dat ik gewoon uw woorden gebruik

Xcd

Legacy Member
Echt van geen ophouden weten eh.
De reden waarom ik u dom noemde heb ik hierboven al lang uitgelegd.

[RW]DaMon

Legacy Member
Uit de selectie vind ik een echt super..
Dat is deze:

Dat is toch een hand van een predator?

sn!pe

Legacy Member
of een predator die getrouwd is, maar niet weet welke de ringvinger is... :crazy:

Spacy2003

Legacy Member
Van de 20 pagina's van deze thread, heb ik de laatste vijf gelezen.
Heb nog nooit zo gelachen, dat men zo kan begeren naar iets materieels en
ohzo graag hun gelijk wil halen

Er zijn vele die speciaal voor deze wedstrijd photoshop hebben bovengehaald,
wat ik me dan afvraag is "hoeveel doen het voor hun plezier ?".
Persoonlijk moest dan ook niet aan deze wedstrijd een prijs gehangen worden.
Dan krijg je zoals nu een jaloerse blik naar diegene die dan toch beter zijn best gedaan heeft.
Of nog erger, diegene met de meeste kennis voor het vuil van de straat gaan uitmaken.

Persoonlijk heb ik NIET meegedaan omdat ik realiseer dat het enorm veel tijd
met zich meebrengt om een wallpaper te maken die concureerbaar is.

nouja, nog veel geluk met het gekibbel
spacy ;)

TheJudge

Legacy Member
Spacy2003 zei:
Van de 20 pagina's van deze thread, heb ik de laatste vijf gelezen.
Heb nog nooit zo gelachen, dat men zo kan begeren naar iets materieels en
ohzo graag hun gelijk wil halen

Er zijn vele die speciaal voor deze wedstrijd photoshop hebben bovengehaald,
wat ik me dan afvraag is "hoeveel doen het voor hun plezier ?".
Persoonlijk moest dan ook niet aan deze wedstrijd een prijs gehangen worden.
Dan krijg je zoals nu een jaloerse blik naar diegene die dan toch beter zijn best gedaan heeft.
Of nog erger, diegene met de meeste kennis voor het vuil van de straat gaan uitmaken.

Persoonlijk heb ik NIET meegedaan omdat ik realiseer dat het enorm veel tijd
met zich meebrengt om een wallpaper te maken die concureerbaar is.

nouja, nog veel geluk met het gekibbel
spacy ;)

Nuja veel tijd heb je precies niet echt nodig om concureerbaar te zijn. Kijk maar naar de selectie, er zitten wel originele tussen, maar vele zijn echt te maken tussen de 10min en de 30min.
Hopelijk kijken ze dus ook een stuk naar de uitwerking en hoeveel tijd daarin kruipt. Dat wil niet zeggen dat je op 30min geen goede uitwerking kunt verkrijgen! Voor ik hier vanalles naar men hoofd krijg.

In ieder geval heb ik plezier gehad aan deze wedstrijd, en als ik daarbij nog iets kan winnen is dat mooi meegenomen natuurlijk.

Trouwens, het valt mij op dat hier nogal kinderachtig gereageerd wordt. Kritiek geven op een wallpaper moet, zodat mensen hun fouten inzien, en zich dus kunnen verbeteren.

Hier worden de mensen gewoon afgekraakt. Opbouwende kritiek mag hoor, maar niet op deze belachelijke manier.

Spacy2003

Legacy Member
TheJudge zei:
Nuja veel tijd heb je precies niet echt nodig om concureerbaar te zijn. Kijk maar naar de selectie, er zitten wel originele tussen, maar vele zijn echt te maken tussen de 10min en de 30min.
Hopelijk kijken ze dus ook een stuk naar de uitwerking en hoeveel tijd daarin kruipt. Dat wil niet zeggen dat je op 30min geen goede uitwerking kunt verkrijgen! Voor ik hier vanalles naar men hoofd krijg.

In ieder geval heb ik plezier gehad aan deze wedstrijd, en als ik daarbij nog iets kan winnen is dat mooi meegenomen natuurlijk.

Trouwens, het valt mij op dat hier nogal kinderachtig gereageerd wordt. Kritiek geven op een wallpaper moet, zodat mensen hun fouten inzien, en zich dus kunnen verbeteren.

Hier worden de mensen gewoon afgekraakt. Opbouwende kritiek mag hoor, maar niet op deze belachelijke manier.

Je hebt ergens wel een punt, de mensen die té fel hun best doen worden dan weer gediskwalificeerd (subtiele hint naar de crew hoe demotiverend dit is).
Leuk dat je er plezier aan gehad hebt, zo hoort het ;)
De kinderachtige reacties, nouja, jaloezie zeker ?

greets, spacy


EDIT: Wat ik uit ondervinding geleerd heb is dat je wel rustig je tijd moet nemen, als je op 10min iets inelkaar prutst
en je kijkt er een dag later nog eens naar dan denk ik meestal, "heb ik dat nou gemaakt, dat kan toch beter !".
Zo gaat het bij mij door totdat ik er zelf tevreden mee ben en mijn werk objectief kan bekijken.

diem

Legacy Member
Spacy2003 zei:
EDIT: Wat ik uit ondervinding geleerd heb is dat je wel rustig je tijd moet nemen, als je op 10min iets inelkaar prutst
en je kijkt er een dag later nog eens naar dan denk ik meestal, "heb ik dat nou gemaakt, dat kan toch beter !".
Zo gaat het bij mij door totdat ik er zelf tevreden mee ben en mijn werk objectief kan bekijken.

das goe gezegd :) , hier is da ook zo , ik werk aan iets tot da ik denk dat wel goe is en dan wachtek nog een dag ofzo, en kijk ik er nog eens naar, voeg ik een paar kleine details toe , beetje schaduw ofzo . tot ik echt niks meer weet om te verbeteren

(en dan stuur ik nog iets in dat bij nader inzien vlekken vertoont die op mijn monitors niet zichtbaar waren pfff , maar ze is toch geselecteerd :))

Sol Fighter

Legacy Member
Spacy2003 zei:
EDIT: Wat ik uit ondervinding geleerd heb is dat je wel rustig je tijd moet nemen, als je op 10min iets inelkaar prutst
en je kijkt er een dag later nog eens naar dan denk ik meestal, "heb ik dat nou gemaakt, dat kan toch beter !".
Zo gaat het bij mij door totdat ik er zelf tevreden mee ben en mijn werk objectief kan bekijken.

Inderdaad dat heb ik ook geprobeerd ik heb er ook veel tijd in gestoken, meer dan 10 minuten heb er ook zeker plezier in gehad en ik was trots op wat voor simpels maar leuks imo ik toch in elkaar gezet had. De meeste mensen in deze thread waaronder ik zelfs zijn waarschijnlijk gewoon een beetje teleurgesteld dat ze naar zoveel hard werk toch zo weinig krijgen. Ik kan de frustratie begrijpen als je simpele saaie 3D renders in de top 70 ziet staan en die van jou niet terwijl die minder saai is. Aan de andere kant denk ik dat je ook niet moet zagen (heb het zelf ook gedaan) want het is nou eenmaal gebeurd het is niet anders speur het NET af en misschien kom je wel een andere Xbox 360 prijsvraag tegen.:niceone:

Belgianbonzai

Legacy Member
Sol Fighter zei:
anders speur het NET af en misschien kom je wel een andere Xbox 360 prijsvraag tegen.:niceone:

die van de "Metro" is al gedaan, dus in die richting moete niemeer zoeken :)

spectrious

Legacy Member
Kheb het ook al eens gezegd, hebzucht is toch een leuk ding. :)
Maar ik geef toe, ik wil echt die prijs winnen, anders zouk nie meegedaan hebben. En het feit dat ik me 100% gegeven heb wil dan ook weer niet zeggen dat ik er geen plezier aan beleefd heb.

Had het een prijsvrag geweest, dan had ik wss niet eens moeite gedaan.
*EDIT* heeft er al iemand een mail gehad btw?

SyRuS.be

Legacy Member
CEPTIFILE zei:
wat een gebitch hier over en weer zeg...:naughty:




een van de orgineleren, vind m erg leuk gevonden! n keer niet van dat gelikte ps werk maar gewoon subtiel en sterk van idee :)


had ik echt niet gezien! Yah, idd vrij origineel, maar wel héééél subtiel gedaan. Andere foto had beter geweest ofzo (als je met ramen/glasramen iets doe gebruik dan ergens een kerk ofzo waar ze tetris op de ramen hebben rolf)

Breezersletjuh

Legacy Member
Heb me vandaag even beziggehouden....

concept, afwerking, wat ik ervan vind als wallpaper, mijn overall indruk en al dan niet een comment.

dit is totaal persoonlijk! en als er niks in de "wallppr" kolom staat wil dat zeggen dat ik hem al te slecht vond om hem als wallpaper te proberen...

voor de rest zal wel duidelijk zijn wat ik met alles bedoel, en anders moete het maar vragen...

Code:
[u]#	concept	afwrkng	wallppr	overall	comment[/u]
1	goed	goed	goed	goed	concept twijfelachtig, afwerking maakt ook concept mee goed
2	medium	medium		medium	
3	medium	goed	goed	goed	iets te kaal en wit
4	medium	medium		medium	
5	slecht	slecht		slecht	een venster op een wallpaper is btw nooit een goed idee
6	goed	medium	        medium		
7	slecht	slecht		slecht	om te starten: url font is niet goed, te groot contrast tussen qualiteit van copy paste hand en rest,....
8	goed	medium	goed	goed	Goed concept maar uitwerking ervan mist iets
9	goed	medium	goed	medium	
10	geen	slecht		slecht	
11	goed	medium	goed	medium	afwerking bijna goed, kon net iets beter, overall echter niet goed genoeg
12	medium	goed	goed	goed	knappe wall!!
13	geen	medium		slecht	
14	geen	medium		slecht	
15	slecht	slecht		slecht	mooie  quote heb jij geript, maar kon zo veel beter
16	medium	slecht		slecht	
17	geen	medium		slecht	ziet er me een geripte achtergrond uit, wat op zich al genoeg is voor disqualificatie, en anders trekt mooie bg, maar nog steeds geen kwaliteits goeie inzending, heeft niks met gaming of games.telenet te zien
18	goed	medium	goed	goed	
19	goed	goed	goed	goed	geeft me echter idee dat coke gebruik safe is en dergelijk, vind ik niet kunnen
20	goed	goed	medium	goed	zag er beter uit voor ik hem als wallpaper plaatste... Overall toch nog goed
21	goed	medium	slecht	medium	
22	goed	goed	goed	goed	
23	medium	goed	goed	medium	
24	medium	medium	goed	medium	waarom loopt logo tussen kotjes ook door?
25	slecht	goed		medium	3D logos op een hoop zijn onvoldoende als concept...
26	slecht	goed		slecht	mss zit er een concept achter maar de text is te klein
27	goed	goed	goed	goed	
28	slecht	slecht		slecht	no offence maar dees is gewoon lelijk
29	medium	medium	goed	medium	je had meer kunnen doen met figuurtje, vraag me alleen niet hoe
30	medium	goed	medium	medium	text staat wel nogal... Slecht..., en en te grote kale ruimte
31	medium	medium		medium	copyrights?
32	medium	medium		medium	goed voor 12-14 jarige gastjes...
33	medium	goed	goed	goed	concept heel nipt medium, maar wel toffe wallpaper
34	slecht	slecht		slecht	
35	slecht	slecht		slecht	
36	medium	medium		medium	zelf gemaakt model? Dan kudos, bloed blinkt echter niet zo
37	goed	medium	medium	medium	je had meer kunnne doen met uw catchphrase
38	goed	goed	goed	goed	
39	geen	medium		medium	
40	medium	medium		medium	logo is plezant, rest trekt op de ballen
41	goed	goed	goed	goed	trendwhore ;p , die breeklijnen in uw achtergrond verkloten uw wallpaper voor een groot stuk
42	goed	goed	goed	medium	alles is heel nipt goed maar overall dus slechts medium
43	goed	goed	goed	goed	
44	slecht	goed		medium	waar is link met gaming? Of met games.telenet?
45	medium	medium		medium	
46	goed	goed	medium	goed	idem als bij 1
47	goed	medium	medium	medium	plankske in zijaanzicht is verkeerd btw :)
48	slecht	medium		medium	
49	slecht	goed		medium	
50	medium	medium		medium	
51	slecht	goed		medium	
52	slecht	goed		medium	
53	goed	goed	medium	medium	
54	medium	medium		medium	
55	goed	slecht		medium	
56	slecht	goed		medium	
57	goed	slecht		medium	
58	goed	goed	medium	goed	gezien stijlniveau tekenen van uw andere wall (#11) vraag ik me af of dit geen rip is,... Plaatsing van uw catchprase draagt ook bij tot dat vermoeden
59	medium	goed	medium	medium	
60	geen	medium		medium	Typografie verschilt zelfs zodanig (play = goed, rest = slecht) dat ik denk dat achtergrond geript is...
61	slecht	medium		slecht	
62	goed	goed	slecht	medium	
63	goed	medium	medium	medium	
64	goed	medium	medium	medium	die game-gamer-... Draagt niks bij, en staat alleen in weg...
65	medium	goed	goed	medium	
66	geen	slecht		slecht	screenshotwall, telenet logo trekt op niks, mss daar ook beter een scrnshot van genomen

en dat geeft mijn top 5 gekozen uit de overall "goed" scores:

1 - 12 - 33 - 38 - 27

GenesisX

Legacy Member
LoL! :p

- 21 is goe getekend
- 12 is goe
- 26 is goe concept en design
- 32 is vo de venten eh :p
- 38 is ook zalig, met die ogen ^^
- 62 is ZALIG!

De rest is ook allemaal goe ze en 'k verveel me tevens ook :)

spectrious

Legacy Member
19 Overall: goed :geeft me echter idee dat coke gebruik safe is en dergelijk, vind ik niet kunnen

LOLbroek :p
Denk dat ge da idee krijgt door da TNG logo.

En ik snap niet dat mensendie special afbeeldingen nu al als WP gebruiken. Zijn plaatjes va 800*600. Daar zit geen detail meer in. Dus krijgde een wazige afbeelding me een watermerk van TNG op.

En de ingezonden afmetingen vond ik eigenlijk ook wa klein. 1024*786 is mss de resolutie, maar afbeeldingen met hogere resolutie geven nog schoner beeld imo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan