Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[RW]DaMon zei:Dat is toch een hand van een predator?

Spacy2003 zei:Van de 20 pagina's van deze thread, heb ik de laatste vijf gelezen.
Heb nog nooit zo gelachen, dat men zo kan begeren naar iets materieels en
ohzo graag hun gelijk wil halen
Er zijn vele die speciaal voor deze wedstrijd photoshop hebben bovengehaald,
wat ik me dan afvraag is "hoeveel doen het voor hun plezier ?".
Persoonlijk moest dan ook niet aan deze wedstrijd een prijs gehangen worden.
Dan krijg je zoals nu een jaloerse blik naar diegene die dan toch beter zijn best gedaan heeft.
Of nog erger, diegene met de meeste kennis voor het vuil van de straat gaan uitmaken.
Persoonlijk heb ik NIET meegedaan omdat ik realiseer dat het enorm veel tijd
met zich meebrengt om een wallpaper te maken die concureerbaar is.
nouja, nog veel geluk met het gekibbel
spacy![]()
TheJudge zei:Nuja veel tijd heb je precies niet echt nodig om concureerbaar te zijn. Kijk maar naar de selectie, er zitten wel originele tussen, maar vele zijn echt te maken tussen de 10min en de 30min.
Hopelijk kijken ze dus ook een stuk naar de uitwerking en hoeveel tijd daarin kruipt. Dat wil niet zeggen dat je op 30min geen goede uitwerking kunt verkrijgen! Voor ik hier vanalles naar men hoofd krijg.
In ieder geval heb ik plezier gehad aan deze wedstrijd, en als ik daarbij nog iets kan winnen is dat mooi meegenomen natuurlijk.
Trouwens, het valt mij op dat hier nogal kinderachtig gereageerd wordt. Kritiek geven op een wallpaper moet, zodat mensen hun fouten inzien, en zich dus kunnen verbeteren.
Hier worden de mensen gewoon afgekraakt. Opbouwende kritiek mag hoor, maar niet op deze belachelijke manier.

Spacy2003 zei:EDIT: Wat ik uit ondervinding geleerd heb is dat je wel rustig je tijd moet nemen, als je op 10min iets inelkaar prutst
en je kijkt er een dag later nog eens naar dan denk ik meestal, "heb ik dat nou gemaakt, dat kan toch beter !".
Zo gaat het bij mij door totdat ik er zelf tevreden mee ben en mijn werk objectief kan bekijken.
, hier is da ook zo , ik werk aan iets tot da ik denk dat wel goe is en dan wachtek nog een dag ofzo, en kijk ik er nog eens naar, voeg ik een paar kleine details toe , beetje schaduw ofzo . tot ik echt niks meer weet om te verbeteren
)Spacy2003 zei:EDIT: Wat ik uit ondervinding geleerd heb is dat je wel rustig je tijd moet nemen, als je op 10min iets inelkaar prutst
en je kijkt er een dag later nog eens naar dan denk ik meestal, "heb ik dat nou gemaakt, dat kan toch beter !".
Zo gaat het bij mij door totdat ik er zelf tevreden mee ben en mijn werk objectief kan bekijken.
Sol Fighter zei:anders speur het NET af en misschien kom je wel een andere Xbox 360 prijsvraag tegen.![]()


CEPTIFILE zei:wat een gebitch hier over en weer zeg...:naughty:
een van de orgineleren, vind m erg leuk gevonden! n keer niet van dat gelikte ps werk maar gewoon subtiel en sterk van idee![]()
spectrious zei:*EDIT* heeft er al iemand een mail gehad btw?

[u]# concept afwrkng wallppr overall comment[/u]
1 goed goed goed goed concept twijfelachtig, afwerking maakt ook concept mee goed
2 medium medium medium
3 medium goed goed goed iets te kaal en wit
4 medium medium medium
5 slecht slecht slecht een venster op een wallpaper is btw nooit een goed idee
6 goed medium medium
7 slecht slecht slecht om te starten: url font is niet goed, te groot contrast tussen qualiteit van copy paste hand en rest,....
8 goed medium goed goed Goed concept maar uitwerking ervan mist iets
9 goed medium goed medium
10 geen slecht slecht
11 goed medium goed medium afwerking bijna goed, kon net iets beter, overall echter niet goed genoeg
12 medium goed goed goed knappe wall!!
13 geen medium slecht
14 geen medium slecht
15 slecht slecht slecht mooie quote heb jij geript, maar kon zo veel beter
16 medium slecht slecht
17 geen medium slecht ziet er me een geripte achtergrond uit, wat op zich al genoeg is voor disqualificatie, en anders trekt mooie bg, maar nog steeds geen kwaliteits goeie inzending, heeft niks met gaming of games.telenet te zien
18 goed medium goed goed
19 goed goed goed goed geeft me echter idee dat coke gebruik safe is en dergelijk, vind ik niet kunnen
20 goed goed medium goed zag er beter uit voor ik hem als wallpaper plaatste... Overall toch nog goed
21 goed medium slecht medium
22 goed goed goed goed
23 medium goed goed medium
24 medium medium goed medium waarom loopt logo tussen kotjes ook door?
25 slecht goed medium 3D logos op een hoop zijn onvoldoende als concept...
26 slecht goed slecht mss zit er een concept achter maar de text is te klein
27 goed goed goed goed
28 slecht slecht slecht no offence maar dees is gewoon lelijk
29 medium medium goed medium je had meer kunnen doen met figuurtje, vraag me alleen niet hoe
30 medium goed medium medium text staat wel nogal... Slecht..., en en te grote kale ruimte
31 medium medium medium copyrights?
32 medium medium medium goed voor 12-14 jarige gastjes...
33 medium goed goed goed concept heel nipt medium, maar wel toffe wallpaper
34 slecht slecht slecht
35 slecht slecht slecht
36 medium medium medium zelf gemaakt model? Dan kudos, bloed blinkt echter niet zo
37 goed medium medium medium je had meer kunnne doen met uw catchphrase
38 goed goed goed goed
39 geen medium medium
40 medium medium medium logo is plezant, rest trekt op de ballen
41 goed goed goed goed trendwhore ;p , die breeklijnen in uw achtergrond verkloten uw wallpaper voor een groot stuk
42 goed goed goed medium alles is heel nipt goed maar overall dus slechts medium
43 goed goed goed goed
44 slecht goed medium waar is link met gaming? Of met games.telenet?
45 medium medium medium
46 goed goed medium goed idem als bij 1
47 goed medium medium medium plankske in zijaanzicht is verkeerd btw :)
48 slecht medium medium
49 slecht goed medium
50 medium medium medium
51 slecht goed medium
52 slecht goed medium
53 goed goed medium medium
54 medium medium medium
55 goed slecht medium
56 slecht goed medium
57 goed slecht medium
58 goed goed medium goed gezien stijlniveau tekenen van uw andere wall (#11) vraag ik me af of dit geen rip is,... Plaatsing van uw catchprase draagt ook bij tot dat vermoeden
59 medium goed medium medium
60 geen medium medium Typografie verschilt zelfs zodanig (play = goed, rest = slecht) dat ik denk dat achtergrond geript is...
61 slecht medium slecht
62 goed goed slecht medium
63 goed medium medium medium
64 goed medium medium medium die game-gamer-... Draagt niks bij, en staat alleen in weg...
65 medium goed goed medium
66 geen slecht slecht screenshotwall, telenet logo trekt op niks, mss daar ook beter een scrnshot van genomen
