aXl_
Legacy Member
Lo_fi zei:Ach ..ergens is het voor Dries (Dsdesign) allesbehalve erg om er op die manier uitgeflikkerd te worden. He't bewijst dat zijn wpp's te goed waren. Zijn inzendingen waren technisch (al waren ze niet mijn stijl) van een heel erg hoog niveau. De toevoeging van die feedreader is dan weer een erg originele factor... Tel dat samen en je weet dat in elke andere wedstrijd Dries al een beetje kon gaan plannen waar die X-box het beste zou staan...
Maar goed, de controverse gaan we in Vlaanderen uit de weg dus zetten we DsDesign uit de wedstrijd.. Begrijpe wie begrijpe kan..
agree over de hele lijn van deze reply.



)



