Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Musback

Legacy Member
Dsdesign zei:
Volgens mij heeft de crew sommige wallpapers niet eens goed bekeken, en er zich snel van af gemaakt. Getuige is de utter crap van sommige wallpapers die in de top 70 staan.

(http://www.dsdesign.be/folio/telewalls/)

kbegin't meer en meer terecht te vinden dazze uw wallpapers nie gekozen hebben sorry ze :confused:
maar er zijn er nog veel in de top 70 die 184622% origineler zijn als de uwen
ze ZIJN mooi, ze ZIJN prachtig, maar ze ZIJN NIET origineel
en volgens mij zochten ze daar meer naar...

ik gun het u zeker, en ge had er gerust bij mogen staan, maar ge moet de rest nie als CRAP tegenover uw almighty überwallpapers beschouwen hé... :crazy:


trek de wedstrijd pas in twijfel als je kritisch naar je eigen inzendingen kan/durft kijken

ik begrijp waarom m'n andere wpprs het niet gehaald hebben hoor... die van lara croft ziet er toch ook "mooi" uit imo.. maar daar zit gewoon niks achter

CEPTIFILE

Legacy Member
Ff beetje respect maar de crew.. ik zou kost misselijk worden als ik in mn eigen tijd 1200 wallpapers door zou moeten kijken en er zit al crap in de top 70, moet je gagaan hoeveel rotzooi die mensen bekenen hebben! (op een aantal na dan wel, heb hier ook de goede gezien niet geslecteerd, van rafe en die kerel met t spuitje voornamelijk), dat r dan fouten worden gemaakt, of hoe het ook genoemd moet worden kan gebeuren, lullig als een mail niet binnekomt, maar om te gaan zeiken van 'mijn wallpaper is veel mooier' kan gewoon niet.. +/-500 zeurende mensen die t eigen werk fantastisch vinden en dat allemaal te moeten gaan verandtwoorden.. valt me al mee dat ze hier nog reageren ook :)

Featherfoot

Legacy Member
Musback zei:
trek de wedstrijd pas in twijfel als je kritisch naar je eigen inzendingen kan/durft kijken

Ik denk dat Dries een van de weinige uit die hele wedstrijd is die dat fatsoenlijk kan. Daarmee bedoel ik echt wel sommige inzendingen waarvan ik denk dat ik ze zelf nog niet zou gebruiken om mijn **** mee af te vegen.

Ok, smaak is 1 ding en dat kan verschillen. Maar sommige inzendingen gaan er echt wel over.

Bizzie

Legacy Member
mari zei:
als je sommige wallpapers in de top70 bekijkt en sommige die hier gepost zijn, beweer ik dat jullie sommige wallpapers wel half z'n gat hebben geselecteerd, of anders ebde echt geen smaak kan ook offcoz

We hebben alle wallpapers bekeken, we hebben de -voor ons- beste wallpapers eruitgehaald. Deze maken dan ook kans op de prijzen. Maar dan wil ik ook even vermelden dat eigenlijk niet alle 70 wallpapers kans maken op een prijs. Ik ga geen voorbeelden geven om de makers ervan niet te ontmoedigen of zo, maar er zijn inderdaad wallpapers in die top 70 die geen enkele kans maken op de hoofdprijs. We hebben ze er gewoon bijgezet wegens hun originaliteit, en omdat we het de moeite waard vonden om te laten zien.

Maar uiteindelijk beslissen wij nog altijd aan wie we de prijzen van onze wedstrijd uitdelen, of dat nu voor gezaag zorgt of niet. En om eerlijk te zijn, gezaag krijg je altijd. ;)

Sol Fighter

Legacy Member
Hoelang denken jullie dat het gaat duren tot de uitslag? Toch blijf ik het jammer vinden dat mijn gamer explained wallpaper er niet tussen zit want die vind ik wel wat origineler en mooier dan sommige in de 70 zelfs dan degene die er nu in zit nummer 2 denk persoonlijk dat die weinig kans maakt ondanks de originaliteit ik zou hem zelf ook niet snel op mijn desktop zetten ik had liever die twee omgewisselt gezien.

Typhon`

Legacy Member
Strange van de foutjes maar er zijn hier toch wel te veel aan't zagen van "waarom zit de mijne er niet tussen" etc.

TAMBIMAN

Legacy Member
Typhon` zei:
Strange van de foutjes maar er zijn hier toch wel te veel aan't zagen van "waarom zit de mijne er niet tussen" etc.

Dat vind ik ook, terwijl de enige flater die de selectiejury echt heeft begaan de niet-selectie van mijn inzending was. :p

Sergeant_bob

Legacy Member
de gewone die ik heb ingezonden :

actergrond%20peetjes%202-3-3%20800-600.jpg



de kerst versie:

actergrond%20peetjes%20kerst%201-2-3%20800-600.jpg


hier zijn andere grootes als je ze ook wilt hebben ^^

ik maak totaal geen kans maar ik had toch graag tussen die 70 gestaan er zijn er zo bij die er 2-3 keer instaan :sad:

Dsdesign

Legacy Member
Zie mijn edited reply op pagina 16. Blijkbaar ben ik gediswalificeerd wegens onfaire competitie. Ik maak me er niet over druk. GL aan alle inzenders, voor mij mag durfDurin winnen.

spectrious

Legacy Member
Sol Fighter zei:
Ik vind dat spectrious ofzo er te vaak tussen staat ze waren wel erg mooi maar het was eerlijker tegenover de rest geweest als ze alleen zijn beste gekozen hadden dan hadden mensen die ook nog echt mooie hadden er ook tussen gestaan. En Eddie ik ben het helemaal met je eens vooral die eerste van de minder mooie die jij noemt ben ik het mee eens.
allé merci ,ook nog ne prettige klootzondag:sop:

Piru

Legacy Member
Xcd zei:
Vet inderdaad, maar jammer genoeg niet geschikt als wallpaper.

Ik daag u uit, stel hem eens in. Tis wel raar. :)

Ni afgeven he :D

Ok, ik wil hier niet de wanker uithangen, heb geen zin ne lange reply te geven hierop en de mensen wat te vervelen met een klaagzang. Here we go :)

a. hij staat al sinds hij af is op mijn desktop
b. http://www.blizzard.com/images/war3/wallpaper/battle-preview.jpg
http://www.blizzard.com/images/war3/wallpaper/nightelfvsundead-preview.jpg
http://www.blizzard.com/images/war3/wallpaper/portal-preview.jpg
http://www.worldofwarcraft.com/downloads/wallpapers/images/china_01/china_01-1280x.jpg
http://video.movies.go.com/sincity/downloads/wallpaper/sc_dw_wp_marv_1024x768.jpg
http://ut2004.gameamp.com/modules/wallpaper/wallpaper_images/54_full.jpg

Bekijk praktisch elke games website en er staan in hun downloadlijst wallpapers die jij niet als wallpaper zou gebruiken... Ik heb al andere wp gemaakt en die worden ook gebruikt en niet alleen door mezelf :oink:
bv.
http://www.durakangaz.be/images/novliance_1280.jpg

ziezo, point final :crazy:

Sol Fighter

Legacy Member
spectrious zei:
allé merci ,ook nog ne prettige klootzondag:sop:

Ik bedoelde het niet persoonlijk had ik er volgens mij ook bijgezet. Het was een voorbeeld van jou wist ik toevallig dat jij er vaker in stond maar er zijn er meer, dus mijn excuses als je het persoonlijk opvatte ik gebruikte jou als voorbeeld. No offense want ik vind ze wel mooi vooral how to make a good console, dus nogmaals mijn excuses.

Xcd

Legacy Member
dwarfDurin zei:
Ni afgeven he :D

Ok, ik wil hier niet de wanker uithangen, heb geen zin ne lange reply te geven hierop en de mensen wat te vervelen met een klaagzang. Here we go :)

a. hij staat al sinds hij af is op mijn desktop
b. http://www.blizzard.com/images/war3/wallpaper/battle-preview.jpg
http://www.blizzard.com/images/war3/wallpaper/nightelfvsundead-preview.jpg
http://www.blizzard.com/images/war3/wallpaper/portal-preview.jpg
http://www.worldofwarcraft.com/downloads/wallpapers/images/china_01/china_01-1280x.jpg
http://video.movies.go.com/sincity/downloads/wallpaper/sc_dw_wp_marv_1024x768.jpg
http://ut2004.gameamp.com/modules/wallpaper/wallpaper_images/54_full.jpg

Bekijk praktisch elke games website en er staan in hun downloadlijst wallpapers die jij niet als wallpaper zou gebruiken... Ik heb al andere wp gemaakt en die worden ook gebruikt en niet alleen door mezelf :oink:
bv.
http://www.durakangaz.be/images/novliance_1280.jpg

ziezo, point final :crazy:
Tuurlijk, en hierop geef ik dezelfde commentaar. Zo'n wallpapers zijn even functioneel als een koe in een porseleinwinkel. Ik vergelijk het een beetje met een designstoel die allesbehalve goed zit.
Ik kan begrijpen dat andere mensen van rommelige en onoverzichtelijke desktops houden, maar bij mij komen zo'n dingen dus niet binnen.

En btw, kijk eens naar de top 70, wie zei er ookal weer dat eenvoudige dingen meer kans maakten. :)

Thorens

Legacy Member
Oplossing: icoontjes in uw startbalk zetten. Geen problemen met rommeligheid en je kan een zo speciaal mogelijke wallpaper gebruiken als je maar wilt.

[DwarF]GiNiT

Legacy Member
Ik zal die downloadcijfers van die 'onfunctionele' wallpapers maar niet opzoeken zeker..


*klets*

Xcd

Legacy Member
Thorens zei:
Oplossing: icoontjes in uw startbalk zetten. Geen problemen met rommeligheid en je kan een zo speciaal mogelijke wallpaper gebruiken als je maar wilt.
Ik heb idd ook icoontjes in mijn startbalk staan, maar dat volstaat niet echt als je de geopende programma's ook nog deftig wil kunnen zien.
Nuja, we kunne hierover bezig blijven. Dat iedereen het maar op zijn eigen manier doet.

Breezersletjuh

Legacy Member
die drukke wallpapers worden dan ook vooral gedownload door fanboys etc. en die wisselen ongeveer elke dag van wallpaper...

van die lijst met WoW en andere wallpapers zijn enkel de sin city en die van dwarfDurin doenbaar, die zijn nog rustig van kleuren

de rest is gewoon een chaos van kleuren en op zich knappe concept art... maar 't zijn complete crap wallpapers
die van dwarfDurin voor de contest hangt er een beetje tussen, 't is geen complete chaos, maar toch teveel voor een wallpaper

TAMBIMAN

Legacy Member
Xcd zei:
Zo'n wallpapers zijn even functioneel als een koe in een porseleinwinkel.

Valt nog mee dwarfDurin. Een olifant in een porseleinwinkel is bv nóg erger.

spectrious

Legacy Member
Sol Fighter zei:
Ik bedoelde het niet persoonlijk had ik er volgens mij ook bijgezet. Het was een voorbeeld van jou wist ik toevallig dat jij er vaker in stond maar er zijn er meer, dus mijn excuses als je het persoonlijk opvatte ik gebruikte jou als voorbeeld. No offense want ik vind ze wel mooi vooral how to make a good console, dus nogmaals mijn excuses.
vergeven en vergeten schat

Kwas een beetje boos,net of ik er geen moeite had ingestoken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan