Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dsdesign

Legacy Member
*edited* I see the big picture now... En btw sorry voor de insinuaties, maar ik voelde me wat beledigd door mij werkjes te zien passeren die maar 5 min werk leken, terwijl er ik toch 15-20u werk aan had.

sexymofo

Legacy Member
Musback zei:

Vind ik een beetje zwakjes van de redactie om er 2 van dezelfde persoon tussen te zetten. Kunnen ze beter 1tje kiezen en iemand anders ook nog een kans geven.


Kvind wel dat er weer wa copy/paste gedoe tussen zit.
En ja ik heb meegedaan en nee ik vind niet dat ik er tussen moest staan.

diem

Legacy Member
ik heb vier inzendingen gedaan en alle vier zijn ze uitgekozen :) ik ben wel tevreden :) maar moesten er geen uit gekozen zijn zou ik zeker niet hier zo zitten klagen hoor ...

Belgianbonzai

Legacy Member
Havoc zei:
U hebt PM. Overigens wil ik U vriendelijk verzoeken geen uitspraken te maken over iets waar je niets van afweet.

ge kunt toch moeilijk beweren dat het nu de 70 beste of zelfs origineelste zijn...

(ik baseer me enkel op wat ik hier in deze thread gezien heb, en kan er al knappere tonen)

Havoc

Legacy Member
Brainbug zei:
ge kunt toch moeilijk beweren dat het nu de 70 beste of zelfs origineelste zijn...

Dat beweer ik niet, daarentegen moet hij niet beweren dat wij die wallpapers half z'n gat hebben geselecteerd. Afaik behoort hij niet tot de redactie en kan hij dus onmogelijk zeggen hóe goed wij geselecteerd hebben. Smaken verschillen, en blijkbaar die van een paar redactieleden ook van die van de meesten hier.

L0|2|23

Legacy Member
Ok blijkbaar is mijn wallpaper, en die met zijn toetsenbord niet eens aangekomen in hun inbox. Wellicht zijn wij dan niet de enigen...

Volgende keer hoop ik dat ze een auto-reply systeem maken dat de aankomst van de wp bevestigt. Want ik kreeg zelfs geen mail-notification error dat mijn mail niet was aangekomen.

Al die tijd erin gestoken en allemaal voor niets... voel me wel neergelaten nu... maja...

mari

Legacy Member
Havoc zei:
Dat beweer ik niet, daarentegen moet hij niet beweren dat wij die wallpapers half z'n gat hebben geselecteerd. Afaik behoort hij niet tot de redactie en kan hij dus onmogelijk zeggen hóe goed wij geselecteerd hebben. Smaken verschillen, en blijkbaar die van een paar redactieleden ook van die van de meesten hier.

als je sommige wallpapers in de top70 bekijkt en sommige die hier gepost zijn, beweer ik dat jullie sommige wallpapers wel half z'n gat hebben geselecteerd, of anders ebde echt geen smaak kan ook offcoz

Belgianbonzai

Legacy Member
Havoc zei:
Dat beweer ik niet, daarentegen moet hij niet beweren dat wij die wallpapers half z'n gat hebben geselecteerd. Afaik behoort hij niet tot de redactie en kan hij dus onmogelijk zeggen hóe goed wij geselecteerd hebben. Smaken verschillen, en blijkbaar die van een paar redactieleden ook van die van de meesten hier.

Da's juist, maar naar de deelnemers was er wel de indruk gewekt (naar mij toch, en denk dus wel naar nog wel enkele) dat deze eerste selectie diende om gewoon de slechte eruit te halen, dus dat toch overbleven:

+ origineel concept maar semi afwerking
+ knappe wallpapers met maar semi concept
+ natuurlijk de combinatie
- rips of copyright protected materiaal (voor zover mogelijk natuurlijk)

en dan zouden er tbh toch enkele wallpapers uit die top moeten en enkele andere er nog bij.

Cryp

Legacy Member
Ik heb ooit een in gestuurd wel aanbegonne ma ni vele geworde mja
Zitte wel paar mooie tusse zeker ni voorlaaste vink wel knap

Havoc

Legacy Member
Foert, ik heb hier geen zin om dat allemaal te verdedigen, denk wat je er van wil denken.

RaFe

Legacy Member
@ Havoc , begrijp het ook niet helemaal , en kga er ook niet over gaan zeuren want begrijp het volledig dat u hoofd nu al bijna zal gaan barsten van alle opmerkingen . Maar heb het email adres zon 10 x gechecked , en de wallpaper verstuurt om 22u 10 op de 13de, begrijp er ook niks van want heb nog speciaal men functie aangezet zodat ik zie of de mail is aangekomen of niet. Kwou men eerste plaats van vorig jaar verdedigen , dus had niet bepaald redenen om hem te laat in te zenden...daarvoor had ik er een beetje teveel tijd ingestoken. Maar toch leuk om te weten dat hij niet is aangekomen...kvroeg me gewoon af of hij mss te lelijk was

Yasutoko

Legacy Member
Nujah..

Kvind't nogal dwaas en vraag me af hoe sommige dr tussen zijn komen te staan.
Ik denk dat na alles, m'n gewoon heeft gaan liggen wijzen van die die die & die.

Ik zie namelijk niets origineel in die spongebob.. noch in de eigenlijke stijlheid die m'n wou..

Nujah..
Ik ga me dr uittrekken denk'k, voor'k hier nog m'n mond ga opentrekken :) en'n pm krijg met warning

Breezersletjuh

Legacy Member
Havoc zei:
Foert, ik heb hier geen zin om dat allemaal te verdedigen, denk wat je er van wil denken.

goe bezig, met zo een attitude gaan de deelnemers zeker tevreden zijn

ik kan begrijpen dat ge beetje gepikeerd zijt, maar nu geef je mij toch een indruk van: ik heb hier een dartbord met 900 nummerkes op, eentje/deelnemer, en heb 100 keer gesmeten en dan er de wallpapers uitgehaald die echt niet door de beugel konden en van de deelnemers met meer dan een wallpaper at random een of meer inzendingen genomen

TAMBIMAN

Legacy Member
Ik vind het wel mooi dat ze de minder begaafde ontwerpers ook een kans hebben gegeven. :p

Sol Fighter

Legacy Member
Als ik zie dat er een aantal niet ontvangen zijn ff een vraagje hebben jullie deze ontvangen? The Gamer Explained WP anders dan is de helft van mijn wallpapers ook niet binnengekomen.

RaFe

Legacy Member
Lijkt me toch niet onmogelijk dat er een aantal inzendingen verloren gaan op de drukste momenten zoals vlak voor de deadline ? Als een groot deel op die moment verzend wat meestal zo is , gebeuren zon dingen gewoon denk ik , onvermijdelijk...

Havoc

Legacy Member
Sol Fighter zei:
Als ik zie dat er een aantal niet ontvangen zijn ff een vraagje hebben jullie deze ontvangen? The Gamer Explained WP anders dan is de helft van mijn wallpapers ook niet binnengekomen.

Die hebben we binnengekregen ja.

@Rafe, en toch, het enige probleem dat we hebben gehad is dat de mailserver op een bepaald moment vol was, maar dat was toch een paar dagen voor de deadline + dat was maar 2 uur in totaal + der werd dan een foutmelding naar de zender gestuurd. Dus ik vind het echt bizar dat die niet is aangekomen.

@Breezer: op zo'n reply ga ik dus niet meer de moeite geven om te antwoorden. Je kan het antwoord trouwens terugvinden in m'n vorige replies *edit* en die van Bizzie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan