Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yasutoko

Legacy Member
Kvind dat ze degene die ze dr dan hebben uitgelaten, en uitgedaan wegens ripping..

Ze toch tenminste dan wel weer's mochten vervangen door andere kansmakers!

spectrious

Legacy Member
Ik zit er nog bij !!
18-24 :woohoo:
Kben echt blij.
Aan degee die er niet bijzitten: Er zaten echt pareltjes tussen en laat zo'n wedstrijd et niet vergallen é. PRoficiat aan iedereen die meedeed. (excl. rippers:p)

Sol Fighter

Legacy Member
@ Yasutoko vind ik eigenlijk ook. de scientist is wel in behoorlijk bewerkt vergeleken met het plaatje.

7 inzendingen van de 11 inzendingen die op het forum staan van jou zijn in de selectie gekomen, persoonlijk no offense vind ik dat erg lullig voor andere inzenders ze hadden wel een iets betere afweging mogen maken. De selectie is zoals driesel al zei wel een beetje slordig gebeurt.

Yasutoko

Legacy Member
Ik vraag me af of ze dan op de redactie daar dan wel rekening mee hebben gehouden?
Want ze zeggen wel de beste 70 + een hyperlinkje voor het melden van ripped..

Ik tel dr nu nog maar 65 in de " 70 wallpaper " <= khoop toch dat ze dit gaan bijvullen, anders isset wel dik genaapt voor die andere, dr staan veel mooiere hier tussen dan de andere die'k daar heb willen ' bekijken ' ..
Nujah.. Mijn 2 centjes over dit éh..

spectrious

Legacy Member
Denk niet dat ze zullen aanvullen. Dit is makkelijker om mogelijke kanshebbers deruit te zwieren é. NU moeten ze maar uit 65 meer kiezen. Dat maakt het heel wat makkelijker.

Yasutoko

Legacy Member
@ FEW die laatste mocht'r wel nog bij zitten...

Die heeft nog'n mooie bewerking gedaan bij die telenet games & logo..
Maar idd, in vergelijking met de andere die je dr bij hebt gezet..
Zou die vn jou mss toch één van die kunnen vervangen hebben..
Nujah..

Tzit niet altijd mee bij iemand.. :)

Sol Fighter

Legacy Member
Ik hoop dat ze wel bijvullen de scientist is ook weg. Hardware toch vraag ik me nog af hoe deze gemaakt is die gozer moet wel heel goed kunnen tekenen en photoshoppen om zoiets in elkaar te zetten.

Als we allemaal zo gaan doen dan kan ik ook wel beginnen als je die volgens FEW slechtere WP's bekijkt dan had deze The Gamer Explained WP en Merry X-Mas WP en Simpel en Stylish WP en 360 Comic WP van mij er ook wel tussen kunnen zitten. Zo is het nou eenmaal ik ben het ook niet volledig eens ik had waarschijnlijk ook een hele andere selectie gemaakt.

Yasutoko

Legacy Member
Maar dat sluit andere goede kanswinners uit..
De wedstrijd staat geclocked op 70 terwijl dr maar 65 zijn..
Moesten ze dit doorlaten, dan zou't eerder uit luiheid zijn dan de drang om andere ook nogn kans te geven..

Kvind't tegenover de andere terwijl dan ook niet meer eerlijk!

Stel

Je krijgt 'n pakje waar je 70 stukken ge-erfd goud waar ZEKER in zou zitten, getelt door de advocaat en dr staat zeker 70 goudstukken inbegrepen op,
Je hebt niemand in de buurt om mee te delen en je bent gaan slapen met die 70.
Je staat op en dr zitten dr nog maar 65 in ..
Zou je dan ni trug willen dat dr die 70 dan instaken?

Aléh.. Kbedoel.

De belofte is dat de wedstrijd zou doorgaan met 70..

Snapt ge? :p

FEW

Legacy Member
Yasutoko zei:
Maar dat sluit andere goede kanswinners uit..
De wedstrijd staat geclocked op 70 terwijl dr maar 65 zijn..
Moesten ze dit doorlaten, dan zou't eerder uit luiheid zijn dan de drang om andere ook nogn kans te geven..

Kvind't tegenover de andere terwijl dan ook niet meer eerlijk!

Stel

Je krijgt 'n pakje waar je 70 stukken ge-erfd goud waar ZEKER in zou zitten, getelt door de advocaat en dr staat zeker 70 goudstukken inbegrepen op,
Je hebt niemand in de buurt om mee te delen en je bent gaan slapen met die 70.
Je staat op en dr zitten dr nog maar 65 in ..
Zou je dan ni trug willen dat dr die 70 dan instaken?

Aléh.. Kbedoel.

De belofte is dat de wedstrijd zou doorgaan met 70..

Snapt ge? :p
mja, en pakt da er nu iemand op positie 71 stond. die was er dus ni bij omda er een paar rippers tussen zate. omda die rippers nu weg zijn, moet dieje 71 wel bij de lijst gezet worden vind ik ze

Belgianbonzai

Legacy Member
mogen we geen van ons eigen inzendingen die geselecteerd is vervangen voor een andere inzending die binnen de deadline is verstuurd maar niet meer in aanmerking komt :D

edit: nergens hebben ze op voorhand gezegd dat ze er 70 gingen uithalen om daarna te beslissen, ze hebben zelfs gezegd rond de 50, dus er zitten er nu nog 15 te veel in ;)

Yasutoko

Legacy Member
FEW zei:
mja, en pakt da er nu iemand op positie 71 stond. die was er dus ni bij omda er een paar rippers tussen zate. omda die rippers nu weg zijn, moet dieje 71 wel bij de lijst gezet worden vind ik ze


Ga ik volledig mee eens..
Nujah..
Ze hebben er blijkbaar al 1tje trug bijgezet want'k tel 66 nu

*edit*

@ Brainbug ..

Nu, 50 kun je niet zeggen aangezien de titel zegt : De beste 70 ;)

spectrious

Legacy Member
Yasutoko zei:
Maar dat sluit andere goede kanswinners uit..
De wedstrijd staat geclocked op 70 terwijl dr maar 65 zijn..
Moesten ze dit doorlaten, dan zou't eerder uit luiheid zijn dan de drang om andere ook nogn kans te geven..

Kvind't tegenover de andere terwijl dan ook niet meer eerlijk!

Stel

Je krijgt 'n pakje waar je 70 stukken ge-erfd goud waar ZEKER in zou zitten, getelt door de advocaat en dr staat zeker 70 goudstukken inbegrepen op,
Je hebt niemand in de buurt om mee te delen en je bent gaan slapen met die 70.
Je staat op en dr zitten dr nog maar 65 in ..
Zou je dan ni trug willen dat dr die 70 dan instaken?

Aléh.. Kbedoel.

De belofte is dat de wedstrijd zou doorgaan met 70..

Snapt ge? :p

Stel dat ge uw 70 staafkes goud krijgt, dag derna blijkt dat er 5 vals waren, geen echt goud. Dan heb je er 70 gekregen mor zijn er maar 65 da ge effectief hebt als goudstaaf.

Vanmij moeten ze dit niet aanvullen, en kzeg da nie omdak der nog bijzit. Ik vind het redelijk logisch.

Sol Fighter

Legacy Member
Ik vind het logischer als ze het wel aanvullen want eerlijke mensen hebben nu een kans misgelopen omdat een stel rippers in de top 70 zat.

Yasutoko

Legacy Member
Logisch, maar onlogisch naar de belofte dat ze dan zouden nagemaakt hebben ;)
Dan konden ze gwn anders zeggen ' hier hebt ge degene da wij vinden dat ze dr bij horen, als dr valse bijzitten, sorry voor de rest, maar dan hebben we minder werk :D ' .. onlogisch :sleep: :sleep:

Mr ze vullen wel bij :).

Man..
Wat valt me hier op, degene die dr bij zitten vinden het goed dat diegene dat weg zijn dr niet meer bijgevult moeten worden, en die dat dr niet bijzitten dan zeggen dat ze wel mogen bijvullen..
LoL :p

spectrious

Legacy Member
Sol Fighter zei:
Ik vind het logischer als ze het wel aanvullen want eerlijke mensen hebben nu een kans misgelopen omdat een stel rippers in de top 70 zat.
Mja ge hebt wel gelijk, en kzie nu toch dat ze ze aanvullen. Gulle ebt geluk dus :).

Yasutoko

Legacy Member
Sol Fighter zei:
Ik zit er wel bij en ik vind ook dat ze bij moeten vullen.

Ik zei sommige... :unsure:

*gaat denk'k vlug m'n vorige post edit'n en sommige bijzetten :D*

Bizzie

Legacy Member
Misschien dat ik best even de selectieprocedure belicht.

De top 70 is eigenlijk puur toeval. Nee niet qua wallpapers die erinzitten voor ik hier vermoord wordt, maar wel het getal. Wat we gedaan hebben is aan de ganse redactie hun favoriete wallpapers gevraagd, deze mensen hebben dat ook gedaan en uiteindelijk hebben we die wallpapers dan ook bijeen gezet. Het kon dus ook een top 110 of top 30 geweest zijn. Het is NIET zo dat de nummer 71 geen kans heeft gekregen door de rip-offs, want de nummer 71 bestaat niet. :)

En omwille van die reden gaan we deze selectie ook niet aanvullen. Hopelijk zie je nu de werkelijke reden, want bvb dat wij te lui zouden zijn om terug aan te vullen vind ik wat beledigend. Ik heb niet voor niets die 1200+ mails geopend, screenshots opgeslaan mét Outlook naam ervoor om te zorgen dat alles gemakelijk terug te vinden is. :)
En de rest van de redactie heeft zich ook door alle 1200 wallpapers moeten wurgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan