Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spectrious

Legacy Member
heft er trouwens iemand al een mailke gekregen voor het originele bestand door te zenden?

spectrious

Legacy Member
Bizzie zei:
Misschien dat ik best even de selectieprocedure belicht.

De top 70 is eigenlijk puur toeval. Nee niet qua wallpapers die erinzitten voor ik hier vermoord wordt, maar wel het getal. Wat we gedaan hebben is aan de ganse redactie hun favoriete wallpapers gevraagd, deze mensen hebben dat ook gedaan en uiteindelijk hebben we die wallpapers dan ook bijeen gezet. Het kon dus ook een top 110 of top 30 geweest zijn. Het is NIET zo dat de nummer 71 geen kans heeft gekregen door de rip-offs, want de nummer 71 bestaat niet. :)

En omwille van die reden gaan we deze selectie ook niet aanvullen. Hopelijk zie je nu de werkelijke reden, want bvb dat wij te lui zouden zijn om terug aan te vullen vind ik wat beledigend. Ik heb niet voor niets die 1200+ mails geopend, screenshots opgeslaan mét Outlook naam ervoor om te zorgen dat alles gemakelijk terug te vinden is. :)
En de rest van de redactie heeft zich ook door alle 1200 wallpapers moeten wurgen.
We trekken toch uw werk neit in twijfel:p?
We weten ook wel dat 1200 Wp's enorm veel is en dat de selectie niet makkelijk is.

Respect :unsure:

Deetje

Legacy Member
onlangs vertelde Bizzie me nog dat hij nog steeds droomt van wallpapers

1200 is a LOT !

spectrious

Legacy Member
Deetje zei:
onlangs vertelde Bizzie me nog dat hij nog steeds droomt van wallpapers

1200 is a LOT !
*fluisterd in Bizzie's oor*

"I'm Coming Coming Coming Coming Coming ..."







:unsure:

aXl_

Legacy Member
Het is een aantal pagina's geleden ook al gevallen en ik ben het er helemaal mee eens: er staan toch wel een aantal misbaksels tussen hoor. Niet dat het simpel is om de pareltjes uit 1200 wallpapers te plukken maar alleen in deze thread al staan massa's wallpapers die het verdiend hadden daar tussen te staan.

spectrious

Legacy Member
Kdenk dat er heel goeie ideeen zijn voor advertenties enzo, echte reclame, maar minder als wallpaper.

L0|2|23

Legacy Member
Brainbug zei:
mogen we geen van ons eigen inzendingen die geselecteerd is vervangen voor een andere inzending die binnen de deadline is verstuurd maar niet meer in aanmerking komt :D

edit: nergens hebben ze op voorhand gezegd dat ze er 70 gingen uithalen om daarna te beslissen, ze hebben zelfs gezegd rond de 50, dus er zitten er nu nog 15 te veel in ;)

Kwil die van mijn broer vervange door die van mij lol, zelfs hij wil da :D Kvin et maar raar ma soit :p

L0|2|23

Legacy Member
spectrious zei:
Kdenk dat er heel goeie ideeen zijn voor advertenties enzo, echte reclame, maar minder als wallpaper.

Wat is er betere reclame dan 900+ mensen die zich inspannen om wallpapers over games.telenet te maken, en nog meer gamers die ze als desktop achtergrond gebruiken?

Havoc

Legacy Member
L0|2|23 zei:
Kwil die van mijn broer vervange door die van mij lol, zelfs hij wil da :D Kvin et maar raar ma soit :p

Die van uw broer is zelfs nooit in onze mailbox beland, kan em nergens terugvinden... Zelfde voor die kerel met z'n bebloede handen en toetsenbord. Verkeerd e-mailadres gebruikt ofzo?

L0|2|23

Legacy Member
Havoc zei:
Die van uw broer is zelfs nooit in onze mailbox beland, kan em nergens terugvinden... Zelfde voor die kerel met z'n bebloede handen en toetsenbord. Verkeerd e-mailadres gebruikt ofzo?

Mijn broer heet Eric Sorber en staat nu in de top 70 met deze wp, hoewel die naar mijn mening (en de meeste anderen) slechter is dan degene die ik (Laurent) had ingezonden: wallpaper

EDIT
beide wp's waren op tijd ingezonden hoor (daar ligt het iig niet aan)

Havoc

Legacy Member
L0|2|23 zei:
Mijn broer heet Eric Sorber en staat nu in de top 70 met deze wp, hoewel die naar mijn mening (en de meeste anderen) slechter is dan degene die ik (Laurent) had ingezonden: wallpaper

Ja, da weet ik, had ulle twee omgedraaid. Maar die van uw broer is dus nooit aangekomen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan