Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We trekken toch uw werk neit in twijfelBizzie zei:Misschien dat ik best even de selectieprocedure belicht.
De top 70 is eigenlijk puur toeval. Nee niet qua wallpapers die erinzitten voor ik hier vermoord wordt, maar wel het getal. Wat we gedaan hebben is aan de ganse redactie hun favoriete wallpapers gevraagd, deze mensen hebben dat ook gedaan en uiteindelijk hebben we die wallpapers dan ook bijeen gezet. Het kon dus ook een top 110 of top 30 geweest zijn. Het is NIET zo dat de nummer 71 geen kans heeft gekregen door de rip-offs, want de nummer 71 bestaat niet.
En omwille van die reden gaan we deze selectie ook niet aanvullen. Hopelijk zie je nu de werkelijke reden, want bvb dat wij te lui zouden zijn om terug aan te vullen vind ik wat beledigend. Ik heb niet voor niets die 1200+ mails geopend, screenshots opgeslaan mét Outlook naam ervoor om te zorgen dat alles gemakelijk terug te vinden is.
En de rest van de redactie heeft zich ook door alle 1200 wallpapers moeten wurgen.
? 
*fluisterd in Bizzie's oor*Deetje zei:onlangs vertelde Bizzie me nog dat hij nog steeds droomt van wallpapers
1200 is a LOT !

Sol Fighter zei:Ik hoop dat ze wel bijvullen de scientist is ook weg. Hardware toch vraag ik me nog af hoe deze gemaakt is die gozer moet wel heel goed kunnen tekenen en photoshoppen om zoiets in elkaar te zetten.
dwarfDurin zei:http://www.durakangaz.be/images/testpaper.gif
http://www.durakangaz.be/images/cap-wip.jpg
hier twee wips, heb de originele pentekening ook nog
Vet inderdaad, maar jammer genoeg niet geschikt als wallpaper.dwarfDurin zei:http://www.durakangaz.be/images/testpaper.gif
http://www.durakangaz.be/images/cap-wip.jpg
hier twee wips, heb de originele pentekening ook nog

Haha, die is echt wel heel goed gevonden:Musback zei:

Brainbug zei:mogen we geen van ons eigen inzendingen die geselecteerd is vervangen voor een andere inzending die binnen de deadline is verstuurd maar niet meer in aanmerking komt
edit: nergens hebben ze op voorhand gezegd dat ze er 70 gingen uithalen om daarna te beslissen, ze hebben zelfs gezegd rond de 50, dus er zitten er nu nog 15 te veel in![]()
Kvin et maar raar ma soit 
spectrious zei:Kdenk dat er heel goeie ideeen zijn voor advertenties enzo, echte reclame, maar minder als wallpaper.
L0|2|23 zei:Kwil die van mijn broer vervange door die van mij lol, zelfs hij wil daKvin et maar raar ma soit
![]()
Havoc zei:Die van uw broer is zelfs nooit in onze mailbox beland, kan em nergens terugvinden... Zelfde voor die kerel met z'n bebloede handen en toetsenbord. Verkeerd e-mailadres gebruikt ofzo?