Havoc
Legacy Member
De special met beste inzendingen zal morgen online worden geplaatst. De wallpapers daarvan werden gekozen door de redactieleden (stuk of 10), dus puur op basis van wat wij nu denken dat past op onze desktop. Voor mensen die ná de deadline gestuurd hebben, is er helaas geen compassie, en dat waren er genoeg...
Uit de wallpapers van die special worden dan de 10 beste (in volgorde) gekozen door mensen met kennis van zaken, waarvan de eerste vier dus een prijs krijgen. Dat zal waarschijnlijk voor volgende week zaterdag zijn, Kerstcadeu'tje.
Uit de wallpapers van die special worden dan de 10 beste (in volgorde) gekozen door mensen met kennis van zaken, waarvan de eerste vier dus een prijs krijgen. Dat zal waarschijnlijk voor volgende week zaterdag zijn, Kerstcadeu'tje.





Mooi werk dat jullie allemaal leveren! :applause: 