Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Havoc

Legacy Member
De special met beste inzendingen zal morgen online worden geplaatst. De wallpapers daarvan werden gekozen door de redactieleden (stuk of 10), dus puur op basis van wat wij nu denken dat past op onze desktop. Voor mensen die ná de deadline gestuurd hebben, is er helaas geen compassie, en dat waren er genoeg...

Uit de wallpapers van die special worden dan de 10 beste (in volgorde) gekozen door mensen met kennis van zaken, waarvan de eerste vier dus een prijs krijgen. Dat zal waarschijnlijk voor volgende week zaterdag zijn, Kerstcadeu'tje. :p

Havoc

Legacy Member
activ88 zei:
en de deadline was toch tot en met 13 dec ?

Yup, maar we hebben de veertiende en vijftiende nog een stuk of 20 inzendingen gekregen. Die tellen dus sowieso niet mee.

TAMBIMAN

Legacy Member
Woehoe, witte rook!

Ahja, ik maak -net als iedereen- bijzonder weinig kans. Lol.

Nipper

Legacy Member
Havoc zei:
De special met beste inzendingen zal morgen online worden geplaatst. De wallpapers daarvan werden gekozen door de redactieleden (stuk of 10), dus puur op basis van wat wij nu denken dat past op onze desktop. Voor mensen die ná de deadline gestuurd hebben, is er helaas geen compassie, en dat waren er genoeg...

Uit de wallpapers van die special worden dan de 10 beste (in volgorde) gekozen door mensen met kennis van zaken, waarvan de eerste vier dus een prijs krijgen. Dat zal waarschijnlijk voor volgende week zaterdag zijn, Kerstcadeu'tje. :p
En de troostprijs voor de 5de? :p

Sol Fighter

Legacy Member
Hieronder mijn WP's. Notitie bij WP 10. De baard is niet echt en de kap ook niet die heb ik erbij gefotoshopped de persoon zelf ben ik. Notitie bij WP 12/13 Dit zijn een paar auto'tjes die ik gespaart had bij de shell en daar heb ik gewoon wat leuks mee gedaan. Notitie bij WP 1. Dit was een tekening die ik gewoon op papier getekend heb en vervolgens ingekleurd heb met Photoshop. Succes iedereen ik heb al gezien dat de competitie sterk is.

1. 360 Comic WP
2. Dead or Alive 4 Telenet WP
3. Verdrinkende 360 Controller WP
4. Frame City Killer WP
5. The Gamer Explained WP
6. 360 Graffiti WP
7. Jump In WP 1
8. Jump In WP 2
9. Kameo WP
10. A Warrior Inside Everyone (Kameo) WP
11. Perfect Dark Zero WP
12. Toys for Boys (PGR3) WP
13. Toys for Boys (PGR3) 1e Versie WP
14. Pimp My 360 WP
15. Merry X-Mas WP
16. Simpel en Stylish WP
17. Ticket to the Future WP
18. Ultimate Hero WP

infeKted

Legacy Member
https://www.beyondgaming.be

De 70 verkozen wallpapers staan dus online... rare keuze af en toe imo. Heb hier veel mooiere gezien die er niet bij staan... Nuja ik weet wel dat het moeilijk is om te selecteren maar toch :)

Sol Fighter

Legacy Member
infeKted zei:
De 70 verkozen wallpapers staan dus online... rare keuze af en toe imo. Heb hier veel mooiere gezien die er niet bij staan... Nuja ik weet wel dat het moeilijk is om te selecteren maar toch :)

Ben het wel met je eens sommige mensen die in dit topic poste staan er 3 keer in met ook minder originele WP's en andere imo origineler zijn eruit gelaten. Maarja ik zit er tussen.

ph4t

Legacy Member
zitten mooie tussen maar wtf, kheb er hier veel betere gezien hoor. Het zal wel komen doordat de crew gwn overstormt werd door walls en nie meer goe kon zien welke waard zijn en welke niet...

bRahms

Legacy Member
De meeste van mijn favorieten zitten ertussen, maar er zijn er ook een paar weggelaten, jammer genoeg :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan