Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xcd

Legacy Member
dwarfDurin zei:
Het opdringen van je persoonlijke en daarom subjectieve mening over wie màg er winnen of wat is een wallpaper kan mogelijk een effect hebben op de objectiviteit van de beoordeling van de jury.
Dat vind ik dus eigenlijk ook wel. Daarmee dat ik het nogal raar vind dat de jury voor een stuk bestaat uit mensen die hier dit topic aan het meelezen zijn. Ongetwijfeld zal hun mening omtrent bepaalde personen meespelen in het keuren van wallpapers die ze dus al eerder gezien hebben.
Spectrious zegt dat hij veel bijgeleerd heeft via deze wedstrijd, en even later komt er een post van dresse die zegt dat het bij hem o.a. belangrijk is dat mensen er iets door bijgeleerd hebben. Ik bedoel, zoiets kan je toch alleen maar te weten komen langs het forum? En objectiviteit is dan ook nog wel ver te zoeken.
Tstoort mij wel een beetje, maar kzal er maar over ophouden of ik krijg weer het antwoord dak aan het leuteren ben. :p

TAMBIMAN

Legacy Member
Hmm. In alle eerlijkheid, de integriteit van de jury in twijfel te trekken terwijl ge weet dat ze zelf meelezen, is niet de ideale tactiek om uw eigen kansen te verhogen.

Piru

Legacy Member
rofl,

persoonlijk trek ik niets in twijfel, ik zeg enkel da ge daar mee moet oppassen, want das ook vooral onbewuste beïnvloeding :) men bedoeling met dit topic te starten was gewoon ne keer zien wa vlees er in de kuip zat, geen beïnvloeding van de jury noch het in twijfel trekken ervan! Magoe, binnen een week ofzo zullen we wel witte rook zien, en dan is deze discussie even zinloos als de drol van een doorsnee straathond. :) En zoals ik al zei, laat ze maar doen, we hebben ons niet te moeien in de organisatie en de manier waarop ze jureren

Xcd

Legacy Member
Hmm. In alle eerlijkheid, de integriteit van de jury in twijfel te trekken terwijl ge weet dat ze zelf meelezen, is niet de ideale tactiek om uw eigen kansen te verhogen.

Ik heb hier geen wallpapers gepost. :p
Maar ik trek de integriteit van de jury daarom niet in twijfel. Ik had het alleen over mogelijke beïnvloeding. Het feit dat de jury crew is, zal hoogstwaarschijnlijk toch wel betekenen dat die mensen een beetje competent zijn. :)

dOmme zEbra

Legacy Member
man deze thread is hilarisch :D
btw, durin vette wallpaper ;) en voor de rest zitten er ook een paar koele tussen. hmmm ik was nog aan het denken om mee te doen maar jammer genoeg wegens tijdsgebrek er niet toe gekomen. mja , tis toch "maar" een xbox360 :( snif

Typhon`

Legacy Member
dOmme zEbra zei:
man deze thread is hilarisch :D
btw, durin vette wallpaper ;) en voor de rest zitten er ook een paar koele tussen. hmmm ik was nog aan het denken om mee te doen maar jammer genoeg wegens tijdsgebrek er niet toe gekomen. mja , tis toch "maar" een xbox360 :( snif
Xbox verkopen man :p.
2 jaar geleden aan een onnozele contest meegedaan voor jim: Ps2 met eye toy ^^.
verkocht ja :D

TAMBIMAN

Legacy Member
LOOOOL. Xbox winnen en dan 800 euro rijven op ebay. Dat zou pas grof zijn.

NightEagle

Legacy Member
die met da toetsebord is echt goe gevonden :P, der zijn der nog zo veel goed gevonden. (kga die nu nie allemaal opnoeme :) )

Mja, hier is de mijne klik*

Stimpy

Legacy Member
TAMBIMAN zei:
Hmm. In alle eerlijkheid, de integriteit van de jury in twijfel te trekken terwijl ge weet dat ze zelf meelezen, is niet de ideale tactiek om uw eigen kansen te verhogen.

als de integriteit van de jury in twijfel trekken uw kansen zou verlagen hebt ge zonet uw eigen stelling ontkracht ;)

spectrious

Legacy Member
NightEagle zei:
die met da toetsebord is echt goe gevonden :P, der zijn der nog zo veel goed gevonden. (kga die nu nie allemaal opnoeme :) )

Mja, hier is de mijne klik*
echt ne zeer coolen:)

eddie

Legacy Member
L0|2|23 zei:
Die 2e vindk mooi :) (een van de mooiste, en kheb ze allemaal gezien). Liever ne cleane wallpaper met plaats voor icoontjes dan zoiets superdruk dat de meesten hier maken, het moet nog functioneel blijven ook vindk.

Maar waarschijnlijk wint niet de meest geschikte wallpaper, maar gewoon de meest originele, zoals die met zijn boterham al zei :).

Ik post die van mij later nog wel mss :unsure:


thnx da was dus ook mijn bedoeling ;)

heb ier ook zo nen motherboard monitor op desktop staan en vind het erg storend als die bvb in het midden van een gezicht van nen wallpaper sta dus heb daar rekening mee gehouden dat echt 90% tot 100% van de tekening op mijn wallpaper zichtbaar is :p

L0|2|23

Legacy Member
Kzal die van mij eens laten zien :)

Mijn broer had den deze gemaakt (Paint Shop Pro 9): http://www.sorber.be/laurent/xbox360 contest/eric.jpg
De slogan wordt met opzet teniet gedaan door de scheve knipoog van het telenet logo (of dat was dan toch de bedoeling :D)

En dit is die van mij (sketch+eerste keer Photoshop geprobeerd):
http://www.sorber.be/laurent/xbox360 contest/scientist.png
Kvond, zoals ik al zei bij Eddie, da het ook nog functioneel moest blijven. Ik weet wel da het weinig kans maakt op een prijs ma twas toch fun om te maken :)

Nipper

Legacy Member
Wow, ik heb hier echt al sjieke dingen gezien!
Ik schat mijn kansen niet zo hoog in, maar hier is wat er bij mij uitgekomen is:

Een mosaiek gemaakt van gamescreenshots, nothing too fancy:
http://img396.imageshack.us/img396/9320/wallpaperfinalsfpixelate9bn.jpg

Een vectorieel tekeningske, mss een beetje te kinderachtig om goe te zijn: :p
http://img378.imageshack.us/img378/5483/evo55qx.jpg

Een foto, waarbij ik met een telenetlogo uitgesneden in papier gewerkt heb:
http://img378.imageshack.us/img378/2987/licht1qh.jpg

Nog een vectorieel dingske, waar nen zelfgemaakten foto in verwerkt is:
http://img511.imageshack.us/img511/3244/spotlight6sh.jpg

Geen zeer geavanceerde photoshopstuff, maar ja. Kheb mij er wel mee geamuseerd. :)

Poepoei

Legacy Member
Nipper zei:
Wow, ik heb hier echt al sjieke dingen gezien!
Ik schat mijn kansen niet zo hoog in, maar hier is wat er bij mij uitgekomen is:

Een mosaiek, nothing too fancy:
http://img396.imageshack.us/img396/9320/wallpaperfinalsfpixelate9bn.jpg

Een vectorieel tekeningske, mss een beetje te kinderachtig om goe te zijn: :p
http://img378.imageshack.us/img378/5483/evo55qx.jpg

Een foto, waarbij ik met een telenetlogo uitgesneden in papier gewerkt heb:
http://img378.imageshack.us/img378/2987/licht1qh.jpg

Nog een vectorieel dingske, waar nen zelfgemaakten foto in verwerkt is:
http://img511.imageshack.us/img511/3244/spotlight6sh.jpg

Geen zeer geavanceerde photoshopstuff, maar ja. Kheb mij er wel mee geamuseerd. :)


Damn, 'k vind die tweede wel nice :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan