Xcd
Legacy Member
Dat vind ik dus eigenlijk ook wel. Daarmee dat ik het nogal raar vind dat de jury voor een stuk bestaat uit mensen die hier dit topic aan het meelezen zijn. Ongetwijfeld zal hun mening omtrent bepaalde personen meespelen in het keuren van wallpapers die ze dus al eerder gezien hebben.dwarfDurin zei:Het opdringen van je persoonlijke en daarom subjectieve mening over wie màg er winnen of wat is een wallpaper kan mogelijk een effect hebben op de objectiviteit van de beoordeling van de jury.
Spectrious zegt dat hij veel bijgeleerd heeft via deze wedstrijd, en even later komt er een post van dresse die zegt dat het bij hem o.a. belangrijk is dat mensen er iets door bijgeleerd hebben. Ik bedoel, zoiets kan je toch alleen maar te weten komen langs het forum? En objectiviteit is dan ook nog wel ver te zoeken.
Tstoort mij wel een beetje, maar kzal er maar over ophouden of ik krijg weer het antwoord dak aan het leuteren ben.

men bedoeling met dit topic te starten was gewoon ne keer zien wa vlees er in de kuip zat, geen beïnvloeding van de jury noch het in twijfel trekken ervan! Magoe, binnen een week ofzo zullen we wel witte rook zien, en dan is deze discussie even zinloos als de drol van een doorsnee straathond. 

en voor de rest zitten er ook een paar koele tussen. hmmm ik was nog aan het denken om mee te doen maar jammer genoeg wegens tijdsgebrek er niet toe gekomen. mja , tis toch "maar" een xbox360
snif