RaFe
Legacy Member
Ja kweet het , ben een beetje teleurgesteld dat ik er 2 dagen op voorhand pas aan begonnen ben maar eigen schuld dikke bult
, ben blij met het resultaat, maar de link en de slogan wringen een beetje bij me , heb er een tweestrijdig gevoel bij , langs de ene kant vallen ze niet hard genoeg op , langs de andere kant heb ik ze geprobeerd op een duidelijk zichtbare plaats te zetten , en het voelde gewoon niet mooi aan dan , heb dan maar geopteerd voor de subtielere oplossing en ze gewoon een beetje verwerkt in het beeld...
, ben blij met het resultaat, maar de link en de slogan wringen een beetje bij me , heb er een tweestrijdig gevoel bij , langs de ene kant vallen ze niet hard genoeg op , langs de andere kant heb ik ze geprobeerd op een duidelijk zichtbare plaats te zetten , en het voelde gewoon niet mooi aan dan , heb dan maar geopteerd voor de subtielere oplossing en ze gewoon een beetje verwerkt in het beeld...


... 
ad: sorry