Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blaZe

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Ik heb misschien een betere vergelijking:
Stel dat ipv van een wallpaper te maken dat ge moest meedoen aan een Duel wedstrijd in het spel Enemy Territory. (gratis spel) Allez ja... ik vind het een vreemde wedstrijd... Een wedstrijd moet iets zijn waar ge inderdaad iets moet voor kunnen, maar het moet iets zijn dat iedereen zou moeten kunnen moesten ze er veel moeite insteken ofzo... Zeg maar, een raadsel oplossen ofzo... (niet gewoon een nadenk raadsel, maar uiteindelijk iets zoeken ergens... ofzo, i dunno )

deze contest berust een beetje op mensen die creatief kunnen zijn en/of dat ook kunnen uiten en produceren dmv grafische pakketten (of inventief door een graffiti te fotograferen bv...)
een spel vraagt idd hetzelfde maar botst regelrecht met een hekelpunt van u.
om zo een spel goed te kunnen moet je al veel gamen, tijd die niet iedereen heeft jong of oud en afhankelijk van de situatie.

+ zeg je dat een mentaal gehandicapte ook kans moet maken...

ben jij even lekker sadistisch om dan een game voor te stellen als contest.

Nu weet ik onmiddelijk van het begin af aan dat ik beter niet meedoe aan deze wedstrijd! :)
Weet aub volgende keer ook wat ge wilt voor ge begint te mekkeren.

Ik wil geen xbox :) Geen tijd voor.
Als je er geen wilt, dan stop met zagen op die contest.



man, der loopt wa raar volk rond. (de aarde is voor u ook nog plat zeker?)

Darconix

Legacy Member
Deel in het vervolg gewoon de deelnemers op in 2 categorieën : beginners en advanced. K vermoed dat de crew toch gemakkelijk kan zien, waar een photoshopkenner aan het werk is geweest en waar een newbie zin ding heeft gedaan. Geef de beste uit beide categorieën dezelfde prijs en het probleem is opgelost. Ge misschien zelfs met 3 categorieën werken: beginner - iets tussen de twee - advanced. Telenet moet dan wel 3 xbox'en hebben, maar zo ne grote kost is da nu ook weer niet é, voor een beursgenoteerd bedrijf:p

dresse

Legacy Member
Darconix zei:
Deel in het vervolg gewoon de deelnemers op in 2 categorieën : beginners en advanced. K vermoed dat de crew toch gemakkelijk kan zien, waar een photoshopkenner aan het werk is geweest en waar een newbie zin ding heeft gedaan. Geef de beste uit beide categorieën dezelfde prijs en het probleem is opgelost. Ge misschien zelfs met 3 categorieën werken: beginner - iets tussen de twee - advanced. Telenet moet dan wel 3 xbox'en hebben, maar zo ne grote kost is da nu ook weer niet é, voor een beursgenoteerd bedrijf:p

En wie gaat bepalen wie beginner is en wie niet.
alle, dan ben ik bijvoorbeeld de beste van de absolute noobs en zeggen ze, "laten we hem een categorie hoger steken" en dan ben ik ineens de slechte van de advanced designers...

Oefen gewoon een beetje en zorg da ge beter zijt dan iedereen. Zo hoort een wedstrijd te zijn.

Belgianbonzai

Legacy Member
dresse zei:
En wie gaat bepalen wie beginner is en wie niet.
alle, dan ben ik bijvoorbeeld de beste van de absolute noobs en zeggen ze, "laten we hem een categorie hoger steken" en dan ben ik ineens de slechte van de advanced designers...

Oefen gewoon een beetje en zorg da ge beter zijt dan iedereen. Zo hoort een wedstrijd te zijn.

kijk naar de prefix die ze hier gaven aan hun thread :D

Xcd

Legacy Member
Zeg crew, hoe zit het eigenlijk met het stemmen?
Is die ver afgelopen of moet die nog beginnen?

Belgianbonzai

Legacy Member
blaZe zei:
de hoop om tussen al de JOB/REQ en wallpapers spam threads nog iets boeiends te zien zal ik ook maar opgeven)

syrus.be zijn poster is niet slecht :p

Herbie

Legacy Member
die eerste van diem.... zaaaalig gewoon.
Good one dude!! :niceone:

misschien één puntje: moet dat bordje in de zij-aanzicht fotot ook niet leesbaar zijn? Of zie ik ze vliegen?

anyways zeer goed gevonden vind ik!

kriD^kaaJ

Legacy Member
Sjieke inzendingen, proficiat aan iedereen...
btw dude van ds design, uw main website is schitterend.

Volgende keer screenshot wedstrijd?

Of music, nen telenet soundtrack maken, daar moeten toch ook coole en grapigge dingskes uikomen?

Hier mijn inzending en hier nog een

spectrious

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
Spectrious, ik haat u! :D :p

Iedereen hier zitten ownen dan zeggen van "Mijn kansen slinken hier weg met de minuut" :D

Achja, mijn leraar Latijn zou zeggen: "Uw bescheidenheid siert u" :)
Das nie bescheiden zijn.
Neem het niet verkeerd, mor ik zal pas geloven dat ze een kans maken als mij dat word gezegd door een GFX experreke of een crew member. Het is immers voor hen dat het goed moet zijn. NIet voor de helft van de inzenders.

En moest ik speculeren en voor gaan op jullie comments, dan zou ik teleurgesteld kunnen zijn. Dus voor de moment ben ik nog "bescheiden".:D

bRahms

Legacy Member
Xcd zei:
Zeg crew, hoe zit het eigenlijk met het stemmen?
Is die ver afgelopen of moet die nog beginnen?
Die is aan de gang. 1200 wallpapers overlopen is géén lachertje.

Xcd

Legacy Member
bRahms zei:
Die is aan de gang. 1200 wallpapers overlopen is géén lachertje.
Dat kan ik mij wel voorstellen ja. We zullen u volgende dagen niet te veel storen ^^
Anyway, is er eigenlijk een deadline tegen wanneer alles gekeurd moet zijn? Want ik betrap mijzelf steeds op compulsief checken van de site in de hoop dat de winnaar er opstaan. :p

LunchBox

Legacy Member
Anyway, is er eigenlijk een deadline tegen wanneer alles gekeurd moet zijn?
denk niet dat de wedstrijdleiding een deadline aan zichzelf gaat opleggen, als de winnaar gekozen is zullen ze dat wel melden. ik heb alleszins gepast om die 1200+ wallpapers te bekijken, maar heb de hulp van de crew van dit subforum wél aangeboden om uit de top50 of top10 onze "beste reeks" te overhandigen.

voor de eindwinnaar zullen ze'n even democratisch systeem van voting door de hele crew invoeren vermoed ik.. ben zelf ni echt op de hoogte en'k ga er ook ni achteraan lopen als men niet één communicatie persoon aanduidt waar we vragen aan kunnen stellen. (ge wordt momenteel door iedereen doorverwezen dus weinig mensen met concrete zekerheden - één van die nadelen als ge met veel mensen zit)

Belgianbonzai

Legacy Member
zolang ge maar een overzichtje plaatst van de laatste 50-100 eens je daar zit...

dan kunnen we tenminste al teleurgesteld zijn/inzien dat we verder toch niet echt veel kans maken/dromen/hopen :)
...
en geripte dingen helpen ervan tussen halen :)

dan bedoel ik zoals bij vorige contest:
https://www.beyondgaming.be

LunchBox

Legacy Member
brainbug, dat lijkt me'n goed voorstel.. kheb't doorgemailed naar havoc (News-Editor-In-Chief).. dah's voorlopig de enige die iets heeft doorgecommuniceerd rond die wedstrijd, of het er zal komen zal dan afhangen van een eventuele reply. kan zijn dat die top50 pas na de bekendmaking van de winnaar verschijnen, hopelijk kunt ge u daar ook nog in vinden.

i'll keep you posted.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan