Xcd
Legacy Member
Eh, da meent ge toch nie? U dingen zitten echt wel bij de beste+origineelste die ik al gezien heb.spectrious zei:Mijn kansen slinken weg met de minuut![]()
Gij maakt kans man, veel kans.
Die laatste is geniaal trouwens.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eh, da meent ge toch nie? U dingen zitten echt wel bij de beste+origineelste die ik al gezien heb.spectrious zei:Mijn kansen slinken weg met de minuut![]()
thnx, maar i kden kdat de crew meer respect heeft voor mensn die scans ingezonden hebben bvb van echte schetsen. Of van die renders die echt fenomenaal zijn.dresse zei:zitten paar mooie dingen tussen spectrious.
Vooral die brushwerkjes vindk wel knap. mja, heb wel een zwak voor ruwe brushwerkjes.

dresse zei:ik ben crew en heb respect voor mensen die er echt voor gaan, die originele concepten bedenken, ermee bijleren en niet gewoon filters gebruiken of dingen rippen.
Dus wie weet...
en @active88: zelf getekend? knap ! De 3D vindk iets minder. too shiny...
Minimum Rage zei:Deze wedstrijd discrimineert op 3 manieren.
- Enkel diegene die kunnen werken met dat soort programma's (photoshop) hebben een kans.
- Niet iedereen kan een grafisch pakket betalen. En zeggen dat ge het gewoon kunt downloaden, tja daar zit iets in. Maar ik kan niet geloven dat dit de orginele bedoeling was van games.telenet.be ? Ge moet het van hun kant bekijken: Zij zullen niet de bedoeling hebben om warez te stimuleren, dus zij gingen er van uit dat het meerendeel zoiets in huis had.
- Niet iedereen heeft zoveel tijd. 1 wallpaper maken ok, maar ge mocht er zoveel inzenden als ge wou ? Dit sluit al iedereen uit die ouder is als 18 jaar. Als ge studeert/werkt hebt ge meestal geen tijd om 15 wallpapers te maken... Mja dit is niet zo een sterk argument, maar dit stoort mij ook.
Dus wie worden hier bevoordeeld? De <18 jarigen, die al jaren werken met professionele grafische programma's, en die voor zo een programma honderden euro's voor over hebben.
Ik zou toch denken dat games.telenet.Be iedereen een kans zou moeten geven, niet?
Das imo net hetzelfde, als een wedstrijd:
- Een 3dmark2005 wedstrijd: degene met de meeste punten krijgt iets...
(Hier is de vergelijking: enkel diegene met veel geld kunnen winnen)
- Een muziek componeer wedstrijd: degene met het mooiste liedje wint iets...
(Hier de vergelijking: Geld/Ervaring en subjectief as hell)
Een fatsoenlijke wedstrijd is een wedstrijd die volledig objectief is, en iets waar iedereen een gelijke kans op heeft. Ik vind persoonlijk dat zelfs een mentaal gehandicapte een kans zou moeten kunnen maken op deze xbox.
Ge moet toch beetje eerlijk zijn éThorens zei:Spectrious zijn comic FTW!![]()

dresse zei:volgens mij zijt gij gewoon een beetje gefrustreerd omdat ge ook een xbox wilt maar de grafische kennis niet hebt om het tot een goed eind te brengen...
Geen tijd voor. ik ben inderdaad gefrustreerd omwille van deze wedstrijd.
moet ik een muur vinden ofzo...
) Maar pen en papier kunnen volgens mij totaal niet tegen photoshop op? (of allez ik weet niet hoe da in zijn werking gaat)En hoe kunt ge nu een wedstrijd houden als iedereen een kans moet maken. Das nu juist een eigenschap van een wedstrijd, ge moet iets kunnen om ze te winnen.

Minimum Rage zei:Deze wedstrijd discrimineert op 3 manieren.
- Enkel diegene die kunnen werken met dat soort programma's (photoshop) hebben een kans.
- Niet iedereen kan een grafisch pakket betalen. En zeggen dat ge het gewoon kunt downloaden, tja daar zit iets in. Maar ik kan niet geloven dat dit de orginele bedoeling was van games.telenet.be ? Ge moet het van hun kant bekijken: Zij zullen niet de bedoeling hebben om warez te stimuleren, dus zij gingen er van uit dat het meerendeel zoiets in huis had.
- Niet iedereen heeft zoveel tijd. 1 wallpaper maken ok, maar ge mocht er zoveel inzenden als ge wou ? Dit sluit al iedereen uit die ouder is als 18 jaar. Als ge studeert/werkt hebt ge meestal geen tijd om 15 wallpapers te maken... Mja dit is niet zo een sterk argument, maar dit stoort mij ook.
Dus wie worden hier bevoordeeld? De <18 jarigen, die al jaren werken met professionele grafische programma's, en die voor zo een programma honderden euro's voor over hebben.
Ik zou toch denken dat games.telenet.Be iedereen een kans zou moeten geven, niet?
Das imo net hetzelfde, als een wedstrijd:
- Een 3dmark2005 wedstrijd: degene met de meeste punten krijgt iets...
(Hier is de vergelijking: enkel diegene met veel geld kunnen winnen)
- Een muziek componeer wedstrijd: degene met het mooiste liedje wint iets...
(Hier de vergelijking: Geld/Ervaring en subjectief as hell)
Een fatsoenlijke wedstrijd is een wedstrijd die volledig objectief is, en iets waar iedereen een gelijke kans op heeft. Ik vind persoonlijk dat zelfs een mentaal gehandicapte een kans zou moeten kunnen maken op deze xbox.
Minimum Rage zei:Ik wil geen xboxGeen tijd voor. ik ben inderdaad gefrustreerd omwille van deze wedstrijd.
- The gimp, is dat niet voor linux?
- Graffiti spuiten is nog moeilijkermoet ik een muur vinden ofzo...
- Pen en papier en dan inscannen... dat is idd een mogelijkheid, (Pen en papier heeft iedereen, en de meesten hebben wel een scanner, allez ik niet maja) Maar pen en papier kunnen volgens mij totaal niet tegen photoshop op? (of allez ik weet niet hoe da in zijn werking gaat)
Allez ik zit dan precies fout van wat de bedoeling was, ik dacht dat de bedoeling was om met een photoshop of 3Dmax een kunstwerk te maken.
Mja, moest ik zelf iets organiseren om iets te winnen, zou ik net hetzelfde doen als telenet nu doet. Maar dit is Telenet, ik vind het nogaltijd vreemd dat ze zoiets lanceren...
Ge moet mij gelijk geven dat degene die vaak op dit forum zitten (en dus bezig zijn met dit soort werk) het meeste kans hebben, correct?
Ik heb misschien een betere vergelijking:
Stel dat ipv van een wallpaper te maken dat ge moest meedoen aan een Duel wedstrijd in het spel Enemy Territory. (gratis spel) Allez ja... ik vind het een vreemde wedstrijd... Een wedstrijd moet iets zijn waar ge inderdaad iets moet voor kunnen, maar het moet iets zijn dat iedereen zou moeten kunnen moesten ze er veel moeite insteken ofzo... Zeg maar, een raadsel oplossen ofzo... (niet gewoon een nadenk raadsel, maar uiteindelijk iets zoeken ergens... ofzo, i dunno )
Nu weet ik onmiddelijk van het begin af aan dat ik beter niet meedoe aan deze wedstrijd!
Ik heb moeilijkheden met mijzelf te verwoorden. maar ik denk dat ge begrijpt wat ik bedoel?
Thorens zei:In't vervolg: Beste screenshot wedstrijd. Iedereen gelijk voor de wet! Nehm! En 'theeft nog veel met gaming te maken ook![]()