Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xcd

Legacy Member
spectrious zei:
Mijn kansen slinken weg met de minuut :(
Eh, da meent ge toch nie? U dingen zitten echt wel bij de beste+origineelste die ik al gezien heb.
Gij maakt kans man, veel kans.

Die laatste is geniaal trouwens.

dresse

Legacy Member
zitten paar mooie dingen tussen spectrious.
Vooral die brushwerkjes vindk wel knap. mja, heb wel een zwak voor ruwe brushwerkjes.

spectrious

Legacy Member
dresse zei:
zitten paar mooie dingen tussen spectrious.
Vooral die brushwerkjes vindk wel knap. mja, heb wel een zwak voor ruwe brushwerkjes.
thnx, maar i kden kdat de crew meer respect heeft voor mensn die scans ingezonden hebben bvb van echte schetsen. Of van die renders die echt fenomenaal zijn.

dresse

Legacy Member
ik ben crew en heb respect voor mensen die er echt voor gaan, die originele concepten bedenken, ermee bijleren en niet gewoon filters gebruiken of dingen rippen.
Dus wie weet...

en @active88: zelf getekend? knap ! De 3D vindk iets minder. too shiny...

Rage

Legacy Member
Deze wedstrijd discrimineert op 3 manieren.

- Enkel diegene die kunnen werken met dat soort programma's (photoshop) hebben een kans.

- Niet iedereen kan een grafisch pakket betalen. En zeggen dat ge het gewoon kunt downloaden, tja daar zit iets in. Maar ik kan niet geloven dat dit de orginele bedoeling was van games.telenet.be ? Ge moet het van hun kant bekijken: Zij zullen niet de bedoeling hebben om warez te stimuleren, dus zij gingen er van uit dat het meerendeel zoiets in huis had.

- Niet iedereen heeft zoveel tijd. 1 wallpaper maken ok, maar ge mocht er zoveel inzenden als ge wou ? Dit sluit al iedereen uit die ouder is als 18 jaar. Als ge studeert/werkt hebt ge meestal geen tijd om 15 wallpapers te maken... Mja dit is niet zo een sterk argument, maar dit stoort mij ook.

Dus wie worden hier bevoordeeld? De <18 jarigen, die al jaren werken met professionele grafische programma's, en die voor zo een programma honderden euro's voor over hebben.

Ik zou toch denken dat games.telenet.Be iedereen een kans zou moeten geven, niet?

Das imo net hetzelfde, als een wedstrijd:
- Een 3dmark2005 wedstrijd: degene met de meeste punten krijgt iets...
(Hier is de vergelijking: enkel diegene met veel geld kunnen winnen)
- Een muziek componeer wedstrijd: degene met het mooiste liedje wint iets...
(Hier de vergelijking: Geld/Ervaring en subjectief as hell)

Een fatsoenlijke wedstrijd is een wedstrijd die volledig objectief is, en iets waar iedereen een gelijke kans op heeft. Ik vind persoonlijk dat zelfs een mentaal gehandicapte een kans zou moeten kunnen maken op deze xbox.

Xcd

Legacy Member
Ah crew :)
Wanneer is komt de winnaar uit de bus denk je?

En minimum rage ge hebt 100% gelijk. De enige oplossing is dat telenet af en toe andere soort wedstrijden organiseert waar evenredige prijzen weggegeven worden.
Normaal zou het mij niet veel kunnen schelen, maar dit is de grootste prijs die ik games.telenet.be al heb weten weggeven.

activ88

Legacy Member
dresse zei:
ik ben crew en heb respect voor mensen die er echt voor gaan, die originele concepten bedenken, ermee bijleren en niet gewoon filters gebruiken of dingen rippen.
Dus wie weet...

en @active88: zelf getekend? knap ! De 3D vindk iets minder. too shiny...

Jep, beide wallpapers volledig zelf gemaakt , starting from scratch...

dresse

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Deze wedstrijd discrimineert op 3 manieren.

- Enkel diegene die kunnen werken met dat soort programma's (photoshop) hebben een kans.

- Niet iedereen kan een grafisch pakket betalen. En zeggen dat ge het gewoon kunt downloaden, tja daar zit iets in. Maar ik kan niet geloven dat dit de orginele bedoeling was van games.telenet.be ? Ge moet het van hun kant bekijken: Zij zullen niet de bedoeling hebben om warez te stimuleren, dus zij gingen er van uit dat het meerendeel zoiets in huis had.

- Niet iedereen heeft zoveel tijd. 1 wallpaper maken ok, maar ge mocht er zoveel inzenden als ge wou ? Dit sluit al iedereen uit die ouder is als 18 jaar. Als ge studeert/werkt hebt ge meestal geen tijd om 15 wallpapers te maken... Mja dit is niet zo een sterk argument, maar dit stoort mij ook.

Dus wie worden hier bevoordeeld? De <18 jarigen, die al jaren werken met professionele grafische programma's, en die voor zo een programma honderden euro's voor over hebben.

Ik zou toch denken dat games.telenet.Be iedereen een kans zou moeten geven, niet?

Das imo net hetzelfde, als een wedstrijd:
- Een 3dmark2005 wedstrijd: degene met de meeste punten krijgt iets...
(Hier is de vergelijking: enkel diegene met veel geld kunnen winnen)
- Een muziek componeer wedstrijd: degene met het mooiste liedje wint iets...
(Hier de vergelijking: Geld/Ervaring en subjectief as hell)

Een fatsoenlijke wedstrijd is een wedstrijd die volledig objectief is, en iets waar iedereen een gelijke kans op heeft. Ik vind persoonlijk dat zelfs een mentaal gehandicapte een kans zou moeten kunnen maken op deze xbox.

- nee. Enkel diegene die een mooie wallpaper kan maken maakt een kans. Gij kunt da evengoe spuiten op ne muur met grafitti of schilderen en inscannen. Er zijn hier wel mensen voor u die dat willen kroppen naar een wallpaper formaat. Dus zever ni.

-Gimp is gratis en ge kunt er zo goed als evenveel mee bereiken als met photoshop. En ge hebt ook nog altijd papier en potlood eh.

-1 wallpaper had idd beter geweest. Maar dan nog, het is niet de kwantiteit dat telt maar de kwaliteit. En ge zever ni eh, ge hebt genoeg tijd savonds om iets ineen te steken. Of ge nu werkt of ni. De meeste wallpaperd datk hier gezien heb waren 10min max werk. (op enkele uitzonderingen na natuurlijk.)

- En hoe kunt ge nu een wedstrijd houden als iedereen een kans moet maken. Das nu juist een eigenschap van een wedstrijd, ge moet iets kunnen om ze te winnen.

volgens mij zijt gij gewoon een beetje gefrustreerd omdat ge ook een xbox wilt maar de grafische kennis niet hebt om het tot een goed eind te brengen...

Rage

Legacy Member
dresse zei:
volgens mij zijt gij gewoon een beetje gefrustreerd omdat ge ook een xbox wilt maar de grafische kennis niet hebt om het tot een goed eind te brengen...

Ik wil geen xbox :) Geen tijd voor. ik ben inderdaad gefrustreerd omwille van deze wedstrijd.

- The gimp, is dat niet voor linux?

- Graffiti spuiten is nog moeilijker :p moet ik een muur vinden ofzo...

- Pen en papier en dan inscannen... dat is idd een mogelijkheid, (Pen en papier heeft iedereen, en de meesten hebben wel een scanner, allez ik niet maja :p ) Maar pen en papier kunnen volgens mij totaal niet tegen photoshop op? (of allez ik weet niet hoe da in zijn werking gaat)

Allez ik zit dan precies fout van wat de bedoeling was, ik dacht dat de bedoeling was om met een photoshop of 3Dmax een kunstwerk te maken.

En hoe kunt ge nu een wedstrijd houden als iedereen een kans moet maken. Das nu juist een eigenschap van een wedstrijd, ge moet iets kunnen om ze te winnen.

Mja, moest ik zelf iets organiseren om iets te winnen, zou ik net hetzelfde doen als telenet nu doet. Maar dit is Telenet, ik vind het nogaltijd vreemd dat ze zoiets lanceren...

Ge moet mij gelijk geven dat degene die vaak op dit forum zitten (en dus bezig zijn met dit soort werk) het meeste kans hebben, correct?

Ik heb misschien een betere vergelijking:
Stel dat ipv van een wallpaper te maken dat ge moest meedoen aan een Duel wedstrijd in het spel Enemy Territory. (gratis spel) Allez ja... ik vind het een vreemde wedstrijd... Een wedstrijd moet iets zijn waar ge inderdaad iets moet voor kunnen, maar het moet iets zijn dat iedereen zou moeten kunnen moesten ze er veel moeite insteken ofzo... Zeg maar, een raadsel oplossen ofzo... (niet gewoon een nadenk raadsel, maar uiteindelijk iets zoeken ergens... ofzo, i dunno )

Nu weet ik onmiddelijk van het begin af aan dat ik beter niet meedoe aan deze wedstrijd! :)

Ik heb moeilijkheden met mijzelf te verwoorden. maar ik denk dat ge begrijpt wat ik bedoel?

activ88

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Deze wedstrijd discrimineert op 3 manieren.

- Enkel diegene die kunnen werken met dat soort programma's (photoshop) hebben een kans.

- Niet iedereen kan een grafisch pakket betalen. En zeggen dat ge het gewoon kunt downloaden, tja daar zit iets in. Maar ik kan niet geloven dat dit de orginele bedoeling was van games.telenet.be ? Ge moet het van hun kant bekijken: Zij zullen niet de bedoeling hebben om warez te stimuleren, dus zij gingen er van uit dat het meerendeel zoiets in huis had.

- Niet iedereen heeft zoveel tijd. 1 wallpaper maken ok, maar ge mocht er zoveel inzenden als ge wou ? Dit sluit al iedereen uit die ouder is als 18 jaar. Als ge studeert/werkt hebt ge meestal geen tijd om 15 wallpapers te maken... Mja dit is niet zo een sterk argument, maar dit stoort mij ook.

Dus wie worden hier bevoordeeld? De <18 jarigen, die al jaren werken met professionele grafische programma's, en die voor zo een programma honderden euro's voor over hebben.

Ik zou toch denken dat games.telenet.Be iedereen een kans zou moeten geven, niet?

Das imo net hetzelfde, als een wedstrijd:
- Een 3dmark2005 wedstrijd: degene met de meeste punten krijgt iets...
(Hier is de vergelijking: enkel diegene met veel geld kunnen winnen)
- Een muziek componeer wedstrijd: degene met het mooiste liedje wint iets...
(Hier de vergelijking: Geld/Ervaring en subjectief as hell)

Een fatsoenlijke wedstrijd is een wedstrijd die volledig objectief is, en iets waar iedereen een gelijke kans op heeft. Ik vind persoonlijk dat zelfs een mentaal gehandicapte een kans zou moeten kunnen maken op deze xbox.

speelt dan mee met de lotto.... gelijke kans voor iedereen

volgens Dikke van Dale:
Wedstrijd : 1 strijd van twee of meer personen om uit te maken wie op een bepaald gebied de beste is

Poepoei

Legacy Member
Spectrious, ik haat u! :D :p

Iedereen hier zitten ownen dan zeggen van "Mijn kansen slinken hier weg met de minuut" :D

Achja, mijn leraar Latijn zou zeggen: "Uw bescheidenheid siert u" :)

Holy Paladin

Legacy Member
waar gaat de wereld toch naartoe als ze dit al niet meer eerlijk vinden

aXl_

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Ik wil geen xbox :) Geen tijd voor. ik ben inderdaad gefrustreerd omwille van deze wedstrijd.

- The gimp, is dat niet voor linux?

- Graffiti spuiten is nog moeilijker :p moet ik een muur vinden ofzo...

- Pen en papier en dan inscannen... dat is idd een mogelijkheid, (Pen en papier heeft iedereen, en de meesten hebben wel een scanner, allez ik niet maja :p ) Maar pen en papier kunnen volgens mij totaal niet tegen photoshop op? (of allez ik weet niet hoe da in zijn werking gaat)

Allez ik zit dan precies fout van wat de bedoeling was, ik dacht dat de bedoeling was om met een photoshop of 3Dmax een kunstwerk te maken.



Mja, moest ik zelf iets organiseren om iets te winnen, zou ik net hetzelfde doen als telenet nu doet. Maar dit is Telenet, ik vind het nogaltijd vreemd dat ze zoiets lanceren...

Ge moet mij gelijk geven dat degene die vaak op dit forum zitten (en dus bezig zijn met dit soort werk) het meeste kans hebben, correct?

Ik heb misschien een betere vergelijking:
Stel dat ipv van een wallpaper te maken dat ge moest meedoen aan een Duel wedstrijd in het spel Enemy Territory. (gratis spel) Allez ja... ik vind het een vreemde wedstrijd... Een wedstrijd moet iets zijn waar ge inderdaad iets moet voor kunnen, maar het moet iets zijn dat iedereen zou moeten kunnen moesten ze er veel moeite insteken ofzo... Zeg maar, een raadsel oplossen ofzo... (niet gewoon een nadenk raadsel, maar uiteindelijk iets zoeken ergens... ofzo, i dunno )

Nu weet ik onmiddelijk van het begin af aan dat ik beter niet meedoe aan deze wedstrijd! :)

Ik heb moeilijkheden met mijzelf te verwoorden. maar ik denk dat ge begrijpt wat ik bedoel?

wel op 1 puntje moet ik u gelijk geven. Een wedstrijd in een (gratis) computer spel zou nog beter gepast hebben bij een gaming site als telenet.

Telenet echter, zag dat zijn wallpaper sectie al geruime tijd niet was aangevuld en zocht een manier om z'n leden es snel wat eten voor het beestje te laten fabriceren. Telenet leden zijn op hun beurt niet bepaald voorstanders van liefdadigheidswerk en dus bedacht telenet een wedstrijd.
Een grafische wedstrijd zelfs! want gamen levert geen wallpapers op. Zeg dat axl het gezegd heeft.
duidelijk?

edit: en voor de volledigheid: gimp is ontwikkeld voor zowel windows, unix (including linux) en MacOs X

Thorens

Legacy Member
In't vervolg: Beste screenshot wedstrijd. Iedereen gelijk voor de wet! Nehm! En 'theeft nog veel met gaming te maken ook :p

Stimpy

Legacy Member
Thorens zei:
In't vervolg: Beste screenshot wedstrijd. Iedereen gelijk voor de wet! Nehm! En 'theeft nog veel met gaming te maken ook :p

janee ik kan geen games op hoge resolutie draaien met mijn ouw ding dus das ni eerlijk:naughty:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan