God verbiedt dat iemand die 24 uur per dag achter zijn pc zit een Xbox360 wint.
Wat kan die er nu mee doen?
Die zit toch de hele dag achter zijn pc, die Xbox360 zit er toch maar stof te verzamelen.
En die heeft toch geen vrienden waarmee die kan spelen.
En buiten komt die ook al niet, dus die koopt geen nieuwe spelletjes.
En de spelletjes dat die wint samen met de xbox360 interesseren hem toch voor geen meter.
Ik stel een ban voor, voor alle vaste mensen van GFX forum!!!!!!
Ik heb ook een paar dingetjes gedaan ...
Of een wedstrijd waarin degene met de mooiste grootmoeder wint?
