Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piru

Legacy Member
tja tis maar hoe ge het bekijkt he ;) het squad is op weg naar games.telenet.be, dus hun eta vermelden lijkt me zo dom nog niet...

Xcd

Legacy Member
Brainbug zei:
lol, wat is daar nu niet eerlijk aan...

dan vind ik dat ik op de olympische spelen 50m voor moet krijgen op de 100m spurt want ik heb niet zoveel talent als de andere deelnemers... :sop:
Zucht. Kijk maar naar de winnaar van de vorige wedstrijd. Zoiets zou in principe iedereen kunnen maken. Het idee daarentegen, is zeer origineel.
Als je iemand laat winnen omdat hij toevallig goed kan tekenen, schort er iets aan je wedstrijd. Ik zeg zeker niet dat hij niet verdient om te winnen, enkel dat zo'n inzending niet veel kans maakt volgens mij.
Een simpel maar zeer origineel idee (ookal is het niet zo goed uitgewerkt) zou hier meer kans moeten maken dan een kunstwerk op visueel gebied.
Dat zou je verplicht moeten zijn aan alle mensen die aan deze wedstrijd deelnemen en die over mindere grafische skills/tekentalent beschikken.

Piru

Legacy Member
Ik hou er niet van me te moeien in zo'n discussie, maar ik wil toch even men mening kwijt. Je zegt dus "Als je iemand laat winnen omdat hij toevallig goed kan tekenen, schort er iets aan je wedstrijd." en "Een simpel maar zeer origineel idee (ookal is het niet zo goed uitgewerkt) zou hier meer kans moeten maken dan een kunstwerk op visueel gebied." In zekere zin zeg je dus dat er geen origineel idee of een inhoud achter men wally zit en puur en alleen visueel ok is. Dit vind ik niet zo, in mijn inzendig zit een origineel idee (nl. battlegear is hardware) dat ik op mijn eigen manier heb uitgewerkt "omdat ik toevallig goed kan tekenen". Moesten het nu gewone soldaten met casual guns zijn, dan zou ik je gelijk geven, maar er is over nagedacht en aangewerkt, wat het net zo origineel maakt als eender welke andere inzending dat ik gezien hebt! ;)

TAMBIMAN

Legacy Member
Nee, dwarfDurin, Xcd is duidelijk: een wallpaper heeft OF een goed idee OF een mooie uitwerking. Uw uitwerking is mooi, dus moet er conceptueel wel iets aan schorren.

Want anders is dat niet eerlijk. Weeeeiiiiii.

;)

Lo_fi

Legacy Member
Slaat nergens op dat gedoe met "niet fair als iemand wint die goed kan tekenen". Dat ons aller Tom wereldkampioen wielrennen werd was ook niet fair omdat hij toevallig ongelofelijk snel kan fietsen?

Deelname aan de wedstrijd was vrij (ik zeg was want het is GEDAAAAAAAAAN :applause: :niceone: ) en dus neem je het met je persoonlijke talent op tegen mensen met veel minder en ook mensen met veel meer ontwerp/tekentalent. Niets oneerlijk aan.

sexymofo

Legacy Member
dwarfDurin zei:
tja tis maar hoe ge het bekijkt he ;) het squad is op weg naar games.telenet.be, dus hun eta vermelden lijkt me zo dom nog niet...

Had je Target: Http://..... moeten zetten, dan was het een hele mooie geweest ;)

Detail is altijd klote hé ;)

Xcd

Legacy Member
dwarfDurin zei:
Ik hou er niet van me te moeien in zo'n discussie, maar ik wil toch even men mening kwijt. Je zegt dus "Als je iemand laat winnen omdat hij toevallig goed kan tekenen, schort er iets aan je wedstrijd." en "Een simpel maar zeer origineel idee (ookal is het niet zo goed uitgewerkt) zou hier meer kans moeten maken dan een kunstwerk op visueel gebied." In zekere zin zeg je dus dat er geen origineel idee of een inhoud achter men wally zit en puur en alleen visueel ok is. Dit vind ik niet zo, in mijn inzendig zit een origineel idee (nl. battlegear is hardware) dat ik op mijn eigen manier heb uitgewerkt "omdat ik toevallig goed kan tekenen". Moesten het nu gewone soldaten met casual guns zijn, dan zou ik je gelijk geven, maar er is over nagedacht en aangewerkt, wat het net zo origineel maakt als eender welke andere inzending dat ik gezien hebt! ;)
Ik begrijp wat je bedoelt, misschien heb ik niet goed geformuleerd wat ik nu eigenlijk wil zeggen. Jouw idee is inderdaad redelijk origineel te noemen, en de uitwerking ervan staat boven alles wat ik hier tot nu toe al gezien heb. Net daar ligt de reden waarom ik denk dat je weinig kans maakt op een 1e plaats (ik geloof wel dat je een grote kans maakt op een andere plaats). Hoe absurd het ook mag lijken, ik denk dat je door eenvoudigere figuurtjes te gebruiken met minder details meer kans had gemaakt op een eerste plaats.
Om even op de commentaar van Lo_fi te reageren; u vergelijking gaat niet op. Een wielerwedstrijd is voor wielrenners, daarom is het logisch dat de beste moet winnen. Hier gaat het om een gamessite (geen site voor grafische ontwerpers) waar het grootste deel geen grafisch kunstenaar is. Een xbox weggeven exclusief aan een kleine groep mensen is nu niet echt eerlijk te noemen. Hierdoor kan je je natuurlijk wel afvragen of het in de eerste plaats wel een goed idee was om hier zo'n soort wedstrijd te organiseren... Ik ga er vanuit dat dit gecompenseerd wordt door ook rekening te houden met zeer originele ontwerpen met goede (geen uitstekende) uitwerking. Ik vind dat telenet dit verplicht is aan zijn vele leden.
Ik kan er natuurlijk ook volledig naast zitten. We zullen zien wie er op 1 zal staan...

Timooo

Legacy Member
Featherfoot zei:
Zeer spijtig van die zichtbare pixels aan die cirkels.

Ik wou da nog verbeteren door het in illustrator te maken, maar khad genen tijd ni meer. Anders was ek te laat om het in te zenden...

Holy Paladin

Legacy Member
Xcd zei:
Ik begrijp wat je bedoelt, misschien heb ik niet goed geformuleerd wat ik nu eigenlijk wil zeggen. Jouw idee is inderdaad redelijk origineel te noemen, en de uitwerking ervan staat boven alles wat ik hier tot nu toe al gezien heb. Net daar ligt de reden waarom ik denk dat je weinig kans maakt op een 1e plaats (ik geloof wel dat je een grote kans maakt op een andere plaats). Hoe absurd het ook mag lijken, ik denk dat je door eenvoudigere figuurtjes te gebruiken met minder details meer kans had gemaakt op een eerste plaats.
Om even op de commentaar van Lo_fi te reageren; u vergelijking gaat niet op. Een wielerwedstrijd is voor wielrenners, daarom is het logisch dat de beste moet winnen. Hier gaat het om een gamessite (geen site voor grafische ontwerpers) waar het grootste deel geen grafisch kunstenaar is. Een xbox weggeven exclusief aan een kleine groep mensen is nu niet echt eerlijk te noemen. Hierdoor kan je je natuurlijk wel afvragen of het in de eerste plaats wel een goed idee was om hier zo'n soort wedstrijd te organiseren... Ik ga er vanuit dat dit gecompenseerd wordt door ook rekening te houden met zeer originele ontwerpen met goede (geen uitstekende) uitwerking. Ik vind dat telenet dit verplicht is aan zijn vele leden.
Ik kan er natuurlijk ook volledig naast zitten. We zullen zien wie er op 1 zal staan...
complete and utter bullshit mijn vriend

Holy Paladin

Legacy Member
alsof uw argumenten overtuigend zijn :rofl:
ik moet gewoon niet argumenteren :p

TAMBIMAN

Legacy Member
Het had idd beter gewoon een prijsvraag geweest.
Zolang ze de de prijs niet zomaar geven aan de slimste, want 't is logisch dat die het antwoord kent. De mensen die het antwoord niet kennen, maar wel een redelijk goed antwoord geven, verdienen ook een kans. Anders is het een wedstrijd uitsluitend voor de slimsten van de bevolking, een exclusief kleine groep (hoogstens 8 % is hoogbegaafd). En dat is niet echt eerlijk te noemen.
Dus in het geval van de prijsvraag, vind ik dat telenet verplicht is aan zijn vele leden, om de mensen die een volstrekt juist antwoord hebben gegeven te weren van de wedstrijd. Want zij hebben een onfair beenje voor dat gecompenseerd moet worden.
De conclusie -zowel voor de wallpaper of de prijsvraag- is dat ze gewoon alle namen van de deelnemers in een grote hoed moeten gooien, en er eentje uit trekken. Zo heeft iedereen evenveel kans.

Ik kan er natuurlijk ook naast zitten. :)

Holy Paladin

Legacy Member
denk eens godverdomme na
nu vind ik et niet grappig meer :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan