Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Atticus zei:damn, er zitten er goeie bij
http://www.sheuncheun.be/temp/games_telenet_wallpaper_edit.jpg
hmmm, de kleuren zien er nogal flets uit in firefox

Zucht. Kijk maar naar de winnaar van de vorige wedstrijd. Zoiets zou in principe iedereen kunnen maken. Het idee daarentegen, is zeer origineel.Brainbug zei:lol, wat is daar nu niet eerlijk aan...
dan vind ik dat ik op de olympische spelen 50m voor moet krijgen op de 100m spurt want ik heb niet zoveel talent als de andere deelnemers...![]()

dwarfDurin zei:tja tis maar hoe ge het bekijkt hehet squad is op weg naar games.telenet.be, dus hun eta vermelden lijkt me zo dom nog niet...


Dsdesign zei:
hahahahahaStimpy zei:


Ik begrijp wat je bedoelt, misschien heb ik niet goed geformuleerd wat ik nu eigenlijk wil zeggen. Jouw idee is inderdaad redelijk origineel te noemen, en de uitwerking ervan staat boven alles wat ik hier tot nu toe al gezien heb. Net daar ligt de reden waarom ik denk dat je weinig kans maakt op een 1e plaats (ik geloof wel dat je een grote kans maakt op een andere plaats). Hoe absurd het ook mag lijken, ik denk dat je door eenvoudigere figuurtjes te gebruiken met minder details meer kans had gemaakt op een eerste plaats.dwarfDurin zei:Ik hou er niet van me te moeien in zo'n discussie, maar ik wil toch even men mening kwijt. Je zegt dus "Als je iemand laat winnen omdat hij toevallig goed kan tekenen, schort er iets aan je wedstrijd." en "Een simpel maar zeer origineel idee (ookal is het niet zo goed uitgewerkt) zou hier meer kans moeten maken dan een kunstwerk op visueel gebied." In zekere zin zeg je dus dat er geen origineel idee of een inhoud achter men wally zit en puur en alleen visueel ok is. Dit vind ik niet zo, in mijn inzendig zit een origineel idee (nl. battlegear is hardware) dat ik op mijn eigen manier heb uitgewerkt "omdat ik toevallig goed kan tekenen". Moesten het nu gewone soldaten met casual guns zijn, dan zou ik je gelijk geven, maar er is over nagedacht en aangewerkt, wat het net zo origineel maakt als eender welke andere inzending dat ik gezien hebt!![]()
Timooo zei:http://www.freewebs.com/timooo/Xbox360.gif
Ik wou het zelfs nog abstracter houden, maar heb het toch maar zo gedaan... en ik vind dat ie nog meevalt ook =)
Featherfoot zei:Zeer spijtig van die zichtbare pixels aan die cirkels.
complete and utter bullshit mijn vriendXcd zei:Ik begrijp wat je bedoelt, misschien heb ik niet goed geformuleerd wat ik nu eigenlijk wil zeggen. Jouw idee is inderdaad redelijk origineel te noemen, en de uitwerking ervan staat boven alles wat ik hier tot nu toe al gezien heb. Net daar ligt de reden waarom ik denk dat je weinig kans maakt op een 1e plaats (ik geloof wel dat je een grote kans maakt op een andere plaats). Hoe absurd het ook mag lijken, ik denk dat je door eenvoudigere figuurtjes te gebruiken met minder details meer kans had gemaakt op een eerste plaats.
Om even op de commentaar van Lo_fi te reageren; u vergelijking gaat niet op. Een wielerwedstrijd is voor wielrenners, daarom is het logisch dat de beste moet winnen. Hier gaat het om een gamessite (geen site voor grafische ontwerpers) waar het grootste deel geen grafisch kunstenaar is. Een xbox weggeven exclusief aan een kleine groep mensen is nu niet echt eerlijk te noemen. Hierdoor kan je je natuurlijk wel afvragen of het in de eerste plaats wel een goed idee was om hier zo'n soort wedstrijd te organiseren... Ik ga er vanuit dat dit gecompenseerd wordt door ook rekening te houden met zeer originele ontwerpen met goede (geen uitstekende) uitwerking. Ik vind dat telenet dit verplicht is aan zijn vele leden.
Ik kan er natuurlijk ook volledig naast zitten. We zullen zien wie er op 1 zal staan...
O mijn god, wat een overtuigende argumenten. :')Holy Paladin zei:complete and utter bullshit mijn vriend
