Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CEPTIFILE

Legacy Member
dwarfDurin vind jouwes tot nog toe veruit t beste, leuke stijl en orgineel, en daar naast is apocalypse now gewoon een konings film :bow:
voor de rest nog weinig interessants gespot, niet onaardig veelal, maar weinig wat er uit springt..



mijnes, kon het niet t zelf ook niet laten :p

http://www.dirk.doemaarzoja.nl/afbeeldingen/360.jpg

(eigen oog)

CEPTIFILE

Legacy Member
SyRuS.be zei:
dan zou ik eens naar de oogarts gaan :wtf:

snap je niet helemaal..?

al bekend wanneer de uitslag is btw?

*edit* hehe nee vat m.. was ff niet zo scherp :P

te lang achter mn denk beeldige 360 gezeten he, krijg je dat soort taferelen ;)

Piru

Legacy Member
CEPTIFILE zei:
snap je niet helemaal..?

al bekend wanneer de uitslag is btw?

*edit* hehe nee vat m.. was ff niet zo scherp :P

te lang achter mn denk beeldige 360 gezeten he, krijg je dat soort taferelen ;)

Da zal wel efkes duren waarschijnlijk, zullen wel massas inzendingen geweest zijn!

Xcd

Legacy Member
Mja, ik zou het niet echt eerlijk vinden moest die van Dwarfdurin winnen. Niet iedereen kan immers zo goed tekenen. Volgens mij wordt daar wel rekening mee gehouden.
Ik vind hem ook wat de druk om als wallpaper te dienen. Ik heb graag grotere kleurvlakken zodat ik mijn iconen goed kan zien. Om als artwork te dienen is hij wel prachtig gemaakt moet ik zeggen.

Anyway, zelf heb ik er ook 4 waar ik veel tijd ingestoken heb, maar ze staan nu niet op deze pc. Ik zal ze vrijdag eens posten.

Belgianbonzai

Legacy Member
Xcd zei:
Mja, ik zou het niet echt eerlijk vinden moest die van Dwarfdurin winnen. Niet iedereen kan immers zo goed tekenen. Volgens mij wordt daar wel rekening mee gehouden.
Ik vind hem ook wat de druk om als wallpaper te dienen. Ik heb graag grotere kleurvlakken zodat ik mijn iconen goed kan zien. Om als artwork te dienen is hij wel prachtig gemaakt moet ik zeggen.

Anyway, zelf heb ik er ook 4 waar ik veel tijd ingestoken heb, maar ze staan nu niet op deze pc. Ik zal ze vrijdag eens posten.

lol, wat is daar nu niet eerlijk aan...

dan vind ik dat ik op de olympische spelen 50m voor moet krijgen op de 100m spurt want ik heb niet zoveel talent als de andere deelnemers... :sop:

Holy Paladin

Legacy Member
Xcd zei:
Mja, ik zou het niet echt eerlijk vinden moest die van Dwarfdurin winnen. Niet iedereen kan immers zo goed tekenen. Volgens mij wordt daar wel rekening mee gehouden.
rofl
er mankeert iets aan uw defenitie van eerlijk

kisaragi

Legacy Member
BON !

Aangezien iedereen zijn wally aan het posten is ...

hier de mijne:

http://art.torn.be/stuff/xbox.jpg

Ik ben denk ik wel een dag te laat met de wedstrijd ... ze mochten dan ook eens de deadline op de site zetten. Heb het hier veel te laat teweten gekomen (lees: zonet) dat het de 13 ofzo was.

Bon ja, we zien wel he.

sexymofo

Legacy Member
Ne belg die engels spreekt.
En ETA staat voor Estimated time of Arrival. Nie hoe laat het is. Dus alleen den ETA vermelden lijkt vrij nutteloos.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan