TAMBIMAN
Legacy Member
Euhm... was dat tegen mij?Holy Paladin zei:denk eens godverdomme na
nu vind ik et niet grappig meer :/
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euhm... was dat tegen mij?Holy Paladin zei:denk eens godverdomme na
nu vind ik et niet grappig meer :/
ja, ik vind ook wel dat ze in't vervolg vragen moete stellen zoals: "hoeveel is 1+1" of "het zit in't water en zegt kwaaak". dan kan iedereen tenminste winnen :ironic:TAMBIMAN zei:Het had idd beter gewoon een prijsvraag geweest.
Zolang ze de de prijs niet zomaar geven aan de slimste, want 't is logisch dat die het antwoord kent. De mensen die het antwoord niet kennen, maar wel een redelijk goed antwoord geven, verdienen ook een kans. Anders is het een wedstrijd uitsluitend voor de slimsten van de bevolking, een exclusief kleine groep (hoogstens 8 % is hoogbegaafd). En dat is niet echt eerlijk te noemen.
Dus in het geval van de prijsvraag, vind ik dat telenet verplicht is aan zijn vele leden, om de mensen die een volstrekt juist antwoord hebben gegeven te weren van de wedstrijd. Want zij hebben een onfair beenje voor dat gecompenseerd moet worden.
De conclusie -zowel voor de wallpaper of de prijsvraag- is dat ze gewoon alle namen van de deelnemers in een grote hoed moeten gooien, en er eentje uit trekken. Zo heeft iedereen evenveel kans.
Ik kan er natuurlijk ook naast zitten.![]()



TAMBIMAN zei:Het had idd beter gewoon een prijsvraag geweest.
Zolang ze de de prijs niet zomaar geven aan de slimste, want 't is logisch dat die het antwoord kent. De mensen die het antwoord niet kennen, maar wel een redelijk goed antwoord geven, verdienen ook een kans. Anders is het een wedstrijd uitsluitend voor de slimsten van de bevolking, een exclusief kleine groep (hoogstens 8 % is hoogbegaafd). En dat is niet echt eerlijk te noemen.
Dus in het geval van de prijsvraag, vind ik dat telenet verplicht is aan zijn vele leden, om de mensen die een volstrekt juist antwoord hebben gegeven te weren van de wedstrijd. Want zij hebben een onfair beenje voor dat gecompenseerd moet worden.
De conclusie -zowel voor de wallpaper of de prijsvraag- is dat ze gewoon alle namen van de deelnemers in een grote hoed moeten gooien, en er eentje uit trekken. Zo heeft iedereen evenveel kans.
Ik kan er natuurlijk ook naast zitten.![]()
ad:
Hell no.Freaky 7 zei:and the winner is..








Dat ziet ge toch direct?Holy Paladin zei:jah tambiman hoe moet ik nu rieken dat ge et nie meende, xcd meende het wel![]()
neen dat ziet ge niet direct, zijn post was even absurd als die van xcd en ik heb dan ook geen reden om te denken dat et sarcastisch isThorens zei:Dat ziet ge toch direct?

Holy Paladin zei:neen dat ziet ge niet direct, zijn post was even absurd als die van xcd en ik heb dan ook geen reden om te denken dat et sarcastisch is

"dus in het geval van de wallpaperwedstrijd, vind ik dat telenet verplicht is aan zijn vele leden, om de mensen die een grafisch mooie wallpaper afleveren te weren van de wedstrijd. want zij hebben een onfair beentje voor dat moet gecompenseerd worden"Thorens zei:"Dus in het geval van de prijsvraag, vind ik dat telenet verplicht is aan zijn vele leden, om de mensen die een volstrekt juist antwoord hebben gegeven te weren van de wedstrijd. Want zij hebben een onfair beenje voor dat gecompenseerd moet worden."
Allé, ik bedoel, allé.. komaan? Dacht ge nu écht ... ?
ik heb verder gelezen, maar om sarcasme duidelijk te maken moet ge ofwel den andere overtreffen ofwel er ne sarcasm smiley bijzetteTAMBIMAN zei:Hmm. In 't vervolg verder dan de eerste regel lezen dan.![]()
