FiliberkeAliasV
Legacy Member
@406
wtf, waarom zou 58 ne rip zijn... kheb het bewijs hoor... dzjeesh
Zelf getekend (natuurlijk gebaseerd op michaelangelo, da zie het kleinste kind) en dat ingekleurd in illustrator. Wil het je gerust eens doormailen hoor!!! so fuck off!
je hebt het over "aangezien je stijl in vgl met #11 zo verschillend is..." Wat een kortzichtige opmerking, net alsof je geen meerdere stijlen kan hebben...
enfin, kga er niet verder op in.
btw heb je echt niets beters te doen dan je daar mee bezig te houden met zo'n lijstje te maken!!
wtf, waarom zou 58 ne rip zijn... kheb het bewijs hoor... dzjeesh
Zelf getekend (natuurlijk gebaseerd op michaelangelo, da zie het kleinste kind) en dat ingekleurd in illustrator. Wil het je gerust eens doormailen hoor!!! so fuck off!
je hebt het over "aangezien je stijl in vgl met #11 zo verschillend is..." Wat een kortzichtige opmerking, net alsof je geen meerdere stijlen kan hebben...
enfin, kga er niet verder op in.
btw heb je echt niets beters te doen dan je daar mee bezig te houden met zo'n lijstje te maken!!

