Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FiliberkeAliasV

Legacy Member
@406
wtf, waarom zou 58 ne rip zijn... kheb het bewijs hoor... dzjeesh
Zelf getekend (natuurlijk gebaseerd op michaelangelo, da zie het kleinste kind) en dat ingekleurd in illustrator. Wil het je gerust eens doormailen hoor!!! so fuck off!
je hebt het over "aangezien je stijl in vgl met #11 zo verschillend is..." Wat een kortzichtige opmerking, net alsof je geen meerdere stijlen kan hebben...
enfin, kga er niet verder op in.

btw heb je echt niets beters te doen dan je daar mee bezig te houden met zo'n lijstje te maken!!

activ88

Legacy Member
tja alle wallpapers in het overzicht zijn gedownsized in kb en resolutie, wat een serieuze achteruitgang is op de kwaliteit, als je die afbeeldigen als wallpaper hebt gezet is het een vertekend resultaat dat je krijgt, vooral qua kwaliteit. Dus laat de redactie maar beslissen zei hebben alle wp's in high quality.

spectrious

Legacy Member
activ88 zei:
tja alle wallpapers in het overzicht zijn gedownsized in kb en resolutie, wat een serieuze achteruitgang is op de kwaliteit, als je die afbeeldigen als wallpaper hebt gezet is het een vertekend resultaat dat je krijgt, vooral qua kwaliteit. Dus laat de redactie maar beslissen zei hebben alle wp's in high quality.
exactly my point.

Door zo'n lijstje te doen verschijnen wek je enkel nog meer commotie.

Dit gaat zelfs niet meer over de overige inzendigen, maar is gewoon flame en discussie rond de wallpaperkeuzes van de crew.

Xcd

Legacy Member
Ik ga akkoord. Afbrekende kritiek geven is altijd makkelijk.
En als ik sommige quoteringen lees, hebt ge er precies niet al te veel verstand van.

Breezersletjuh

Legacy Member
spectrious zei:
Denk dat ge da idee krijgt door da TNG logo.
niet echt, maar aan de smiley te zien denk ik dat je wel weet wat ik bedoel...

spectrious zei:
En ik snap niet dat mensendie special afbeeldingen nu al als WP gebruiken. Zijn plaatjes va 800*600. Daar zit geen detail meer in. Dus krijgde een wazige afbeelding me een watermerk van TNG op.
ik heb scherm op 800*600 gezet om niet weer uit te moeten rekken, ze verliezen btw meer kwaliteit door als lage kwaliteit jpg te saven dan van de sizereductie

@bovenstaande quote en active88
't is nu niet alsof er zo een fijn detail gemoeid is met de meeste... ook al is er iets slechtere kwaliteit ge ziet nog steeds hoe het afgewerkt is
bvb die #28) girls&gaming: de compressie-ruis druipt ervan af rond de text, maar je ziet wel hoe het (wss) is op het origineel... net zoals bij de meeste andere wallpapers.

FiliberkeAliasV zei:
@406
wtf, waarom zou 58 ne rip zijn... kheb het bewijs hoor... dzjeesh
Zelf getekend (natuurlijk gebaseerd op michealangelo, da zie het kleinste kind) en dat ingekleurd in illustrator. Wil het je gerust eens doormailen hoor!!! so fuck off!
Wees eens niet zo pissed: ik zei: "heb ik het vermoeden" en dan nog met argumenten ook, bekijk de twee walls en zeg eens eerlijk of het dezelfde stijl is. Niet dus.

Ik heb het ook niet geen slechte quotering gegeven of niks, moest ik er zeker van zijn dat het een rip was had het als overall slecht gehad ipv goed.

FiliberkeAliasV zei:
btw heb je echt niets beters te doen dan je daar mee bezig te houden!!
Neen, ik heb niks beters te doen.


Xcd zei:
Ik ga akkoord. Afbrekende kritiek geven is altijd makkelijk.
En als ik sommige quoteringen lees, hebt ge er precies niet al te veel verstand van.
Geef eens enkele voorbeelden dan om dit argument te staven? Let op ik zeg niet dat ik er veel van afweet maar iemand gewoon zo "aanvallen" zonder het te staven is toch "altijd makkelijk", nietwaar.

Of zit er een wp bij van u die een slechte quotering heeft gekregen ochottekes?

FiliberkeAliasV

Legacy Member
Ik ben wat pissed om het feit dat je vermoeden gebaseerd is op: EEN VERSCHILLENDE STIJL!!! OMG DA MOET ZEKER EEN RIP ZIJN AANGEZIEN NIEMAND MEER DAN 1 STIJL KAN HEBBEN...
en ook de zogezegde plaatsing van mijn catchphrase, hoe kan dat je doen vermoeden dat mijn wall een rip is???

Belgianbonzai

Legacy Member
grappig :)

btw, Filiberke, een verschil van stijl kan wel maar ge moet imo toch niet zo in uw gat gebeten zijn:

vb'tje:
http://www.conceptart.org/forums/showpost.php?p=680889&postcount=32
iemand die in de CHOW en EOW contests op conceptart.org twee keer met een verschillende stijl heeft gepost, en omdat er een tekening vage herkenning opriep is dat uitgekomen en heeft hij het rippen toegegeven...

EOW in kwestie
CHOW in kwestie
ik raad de EOW thread aan als je wil kijken, 47 replies ipv 300

Breezersletjuh

Legacy Member
FiliberkeAliasV zei:
Ik ben wat pissed om het feit dat je vermoeden gebaseerd is op: EEN VERSCHILLENDE STIJL!!! OMG DA MOET ZEKER EEN RIP ZIJN AANGEZIEN NIEMAND MEER DAN 1 STIJL KAN HEBBEN...
en ook de zogezegde plaatsing van mijn catchphrase, hoe kan dat je doen vermoeden dat mijn wall een rip is???

omdat de tekening goed is maar de catchphrase er gelijk shit opstaat...

diem

Legacy Member
47 goed medium medium medium plankske in zijaanzicht is verkeerd btw :)

wa is der mis me mijn plankske jong :p

Holy Paladin

Legacy Member
ge moet het plankske in het zijaanzicht ook kunnen lezen :p

anyway de kwaliteit en resolutie is maar voorlopig he, er is gezegd dat 20 wallpapers gingen op de site komen? dus die zullen dan wel deftig zijn

spectrious

Legacy Member

LunchBox

Legacy Member
ik kom even melden dat de situatie met dsdesign zijn diskwalificatie is uitgeklaard.. laat het ons op een "misverstand" houden tussen beide partijen. moest het niet zijn uitgeklaard geweest had ik geen voting uit de 70 resterende (door de newscrew gekozen) wallpapers uitgevoerd omdat het een principes kwestie is maar dat zal nu dus wel resulteren in een top10 waarover nadien de voltallige crew (zeg ik het juist Havoc?) een winnaar zal selecteren.

mijns inzien is voor de rest deze wedstrijd redelijk correct uitgevoerd geweest, zoals we allemaal weten kunnen smaken zeer breed verschillen van mekaar.. hoedje af ook voor de newscrew om uit de 1200+ inzendingen toch 70 in een reeks te plaatsen.. ik heb persoonlijk al moeite uit deze 70 er 10 te weerhouden.

enfin vanavond verzend ik m'n lijst naar havoc, dan volgt de laatste keuze door de crew en zaterdag wordt dan de winnaar bekend gemaakt. (moge hij zijn plezier beleven aan de xbox 360, enneuh stuur'ns een fotoke naar de nieuwsdienst nadien he dat gaan die manne zeker appreciëren)

LunchBox

Legacy Member
door een misverstand freaky 7.. daar is al voor rondgemailed en getelefoneerd geweest. excuses zijn door de juiste perso(o)n(en) naar het correcte adres verstuurd en ook aanvaard.

laat ons de thread verderzetten met eventuele wallpaper posts, en veel minder met misnoegde replies door mensen die niet in de reeks voorkomen.. of mensen die zich willen mengen in flames her en der.

Dsdesign

Legacy Member
Yup hierbij zijn alle misverstanden opgeklaard! Mijn wallpapers zullen na de wedstrijd ook op de games.telenet.be site komen te staan, maar los van de wedstrijd uiteraard. Mijn excuses als ik ergens iets verkeerd had gezegd over de crew!

Bizzie

Legacy Member
En daar zijn wij ook blij om. :)

Dries (Dddesing) zijn wallpapers zullen inderdaad ter beschikking gesteld worden, mits zijn toestemming uiteraard. Daarnaast gaan er nog 20 wallpapers op de site verschijnen, waaronder de top10 waar de crew tussen gaat kiezen, en 10 die wij er nog bijgezet hebben.

De 20 zijn ondertussen gekozen, dus aan degenen die in de top 70 staan: hou je mailbox in het oog, want ik ga mij binnen een paar minuten bezighouden met het versturen van een mail waarin ik de psd file vraag. :)

Bizzie

Legacy Member
Bizzie zei:
En daar zijn wij ook blij om. :)

Dries (Dddesing) zijn wallpapers zullen inderdaad ter beschikking gesteld worden, mits zijn toestemming uiteraard. Daarnaast gaan er nog 20 wallpapers op de site verschijnen, waaronder de top10 waar de crew tussen gaat kiezen, en 10 die wij er nog bijgezet hebben.

De 20 zijn ondertussen gekozen, dus aan degenen die in de top 70 staan: hou je mailbox in het oog, want ik ga mij binnen een paar minuten bezighouden met het versturen van een mail waarin ik de psd file vraag. :)

En ze zijn verstuurd. :)

diem

Legacy Member
edit : ik ben erbij : D heb ff gedit ingeval de crew liever niet heeft dat de gekozenen dit laten weten ofzo (met al dat gezaag :))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan