Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spectrious

Legacy Member
Xcd zei:
Jonge, stop er nu eens mee eh. Ge hebt 1 kans op 5 op nen xbox. De meeste anderen 1 kans op 20. Omdat er 2 mensen hun wallpaper tonen, kunt gij zien hoe je jury geslecteerd heeft?
Tbegint nu wel een beetje op te vallen dat ge de jury probeert te beïnvloeden hoor. :p
Laten we gewoon afwachten en kijken wie er wint.

Denk gij wat ge wilt maar ik ben eerlijk. Aan hun selectie te zien ben ik niet eens bij de 5.

Ik dacht dat dit spelleke met ambetant doen en uitsteken naar elkaar eindelijk gedaan was.

NightEagle

Legacy Member
spectrious zei:
Denk gij wat ge wilt maar ik ben eerlijk. Aan hun selectie te zien ben ik niet eens bij de 5.

Ik dacht dat dit spelleke met ambetant doen en uitsteken naar elkaar eindelijk gedaan was.
idd, maar op papier hebt ge wel wa kans om in top 5 te zitten hoor, en het is ook maar een spel he mannekes !
ik zat in top 70 (van de 1200! :P) met deze wallpaper en ben nog blij dat ik bij de 70 zat, spijtig genoeg niet bij de 20 maarja :doc:

En laat ons nu allen niet meer ruzie maken , je bereikt er niets mee behalve ruzie :baard:

spectrious

Legacy Member
NightEagle zei:
idd, maar op papier hebt ge wel wa kans om in top 5 te zitten hoor, en het is ook maar een spel he mannekes !
ik zat in top 70 (van de 1200! :P) met deze wallpaper en ben nog blij dat ik bij de 70 zat, spijtig genoeg niet bij de 20 maarja :doc:

En laat ons nu allen niet meer ruzie maken , je bereikt er niets mee behalve ruzie :baard:
idd, ik vond die top 70 ook echt al een eer. En de Top 20 nog een grotere.

diem

Legacy Member
nog twee keer slapen ! :p

zijn der nog mensen die ne mail gekregen hebben ?

FiliberkeAliasV

Legacy Member
Man, ik ben zo benieuwd... top 4 zou ZO de max zijn!! laat staan de nr 1... Maar dat zal wel niet...

Musback

Legacy Member
maat!, zo zalig!! ik zit er ook bij :woohoo:
https://www.beyondgaming.be

waarom ik denk dat ze hem gekozen hebben? (my 2 cents hé)
*audiovisueel (je hoort het hem echt zeggen :p)
*herkenbaar figuurtje (mss het enige game-potentieel simpsonfiguur ;))
*droog/komisch
*clean als desktop
*ongelooflijk ontopic
*leuk idee?

enige twijfelpunten zoude kunnen zijn...
*tis en blijft figuurtje van the simpsons en lijkt wat simpel gemaakt
*té simpel? hoewel eenvoud siert op een desktop ;)
*logo telenet ontbreekt? ahja kdenk nie datta een must is hé? anders pomp ik't snel op da t-shirt bij :p
*....?

anyway: kben echt superblij dak ben geselecteerd, da's echt zo'n eer om bij de 20 beste van 1200 te horen.
langs een kant blijf ik keihard bidden voor die xBox (baby, i want it soooo bad!)
langs de andere kant vrees ik, dat als ik (of eender wie eigenlijk) zou winnen, er toch sowieso een vlaaaaaaaaag aan kritieken zal komen op zowel het gekozen werk als de crew omdat ze een "slechte selectie" hebben gekozen.

I on the otherhand vond het gewoonweg een leuke wedstrijd waarbij we eindelijk eens iets moesten kunnen/bedenken om te winnen :woohoo:
kheb me echt goe geamuseerd!!!

ik hoop trouwens dat iedereen na deze wedstrijd de strijdbijl kan begraven, tenslotte zijn we allemaal makkers hier hé, ahja we zijn in hetzelfde geïnteresseerd, namelijk de grafische sector en wallpapers... en games :woohoo:


ohja nog een kleine opmerking, je kan in SketchUp bij hardware-acceleration anti-aliasing en anisotropic filtering aanzetten ergens als je kaart het ondersteund natuurlijk :)
kvind da trouwens wel een superleuk programma ook, je kan er niet zoveel mee, maar het kan uren werk uitsparen om snel een presentatie van't een of't ander te maken

Xcd

Legacy Member
Waar blijft die uitlsag hier? :p
Geen zever, ma kheb er zelfs over gedroomd. :oink:

dresse

Legacy Member
ik weet wie er gewonnen is, but i aint telling ya nothing :)
laat de officielen da maar op de officiele mannier doen :)

FiliberkeAliasV

Legacy Member
Hopelijk laten ze ons niet te lang wachten... waarschijnlijk zitten de geselecteerden nu al voor hun pc te wachten op het misschien goede nieuws...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan