Archief - POST: post je portfolio

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

frenzal

Legacy Member
www.runningman.be

helaas lang niet geupdate en ben site al beetje beu, ik blijf maar wachten op een rustiger periode die nooit lijkt te komen, achja ooit... :)

DJ_Trash

Legacy Member
blaZe zei:
proberen eraan te denken dat als 'hopelijk' over een paar weken mijn portfolio af is em eens te posten. (na een 5j. zou dat wel mogen :) )

ken da gevoel

Heb zo osms da gevoel glijk Homer simpson als em zijn (temporary) tattoo's laat zien van "taco bell" etc.

.kw

Legacy Member
:offtopic: Goed topic :niceone: En nu maar hopen dat er minder portfolio's - zoals iedereen tegenwoordig lekker fancy zijn eigen egotripping website noemt - tussen de SiteChecks komen. Dan is er weer plaats voor echte websites.

on topic: Ik heb er geen en ben daar bijzonder trots op. ;)

LunchBox

Legacy Member
.kw zei:
:offtopic: Goed topic :niceone: En nu maar hopen dat er minder portfolio's - zoals iedereen tegenwoordig lekker fancy zijn eigen egotripping website noemt - tussen de SiteChecks komen. Dan is er weer plaats voor echte websites.

on topic: Ik heb er geen en ben daar bijzonder trots op. ;)

offtopic: niets om trots over te zijn hoor.. wat is er mis met portfolio-checks trouwens, en waarom is een portfolio ego-tripping? zwaar uithalen mag je doen als je iets zinnigs te zeggen hebt maar laat dan die idiote ondertoon achterwege asjeblieft.

een portfolio is een uithangsbord, het belangrijkste van elk grafisch artiest - maar jeetje zelfs het woord "artiest" in de mond nemen klinkt al als dikkenekkerij voor de 'nietsbetekenenden'.. wat een onzin toch. (kspreek je niet rechtstreeks aan in dit laatste, maar als je je aangesproken voelt is dat je eigen zaak)

Zero Grav

Legacy Member
Ik kan je site niet bezoeken spacy, 'k heb geen PII / AMD Duron. :sad:

GenesisX

Legacy Member
'k Moet er nog aan beginnen :p Zallek vanavond wel es gaan doen... Momenteel bezig aan Annoizidation, maar dat design ben ik dus weeral kotsbeu :)

.kw

Legacy Member
LunchBox zei:
offtopic: niets om trots over te zijn hoor.. wat is er mis met portfolio-checks trouwens, en waarom is een portfolio ego-tripping? zwaar uithalen mag je doen als je iets zinnigs te zeggen hebt maar laat dan die idiote ondertoon achterwege asjeblieft.

een portfolio is een uithangsbord, het belangrijkste van elk grafisch artiest - maar jeetje zelfs het woord "artiest" in de mond nemen klinkt al als dikkenekkerij voor de 'nietsbetekenenden'.. wat een onzin toch. (kspreek je niet rechtstreeks aan in dit laatste, maar als je je aangesproken voelt is dat je eigen zaak)

egotripping²

:offtopic: Een grafisch artiest mag wel een portfolio hebben, vind ik. (Wie bezwaar heeft tegen de off topic smiley, hoeft zich niet per sé rechtstreeks geadresseerd te voelen: LB.)

Serieus nu: Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening, maar volgens mij worden portfolio's enkel bekeken door (andere) (wannabe) webdesigners die er de goeie dingen van kopiëren op hun eigen portfolio, die op zijn beurt weer gekopiëerd wordt door anderen enzovoorts enzovoorts totdat elke portfolio er zowaar hetzelfde uitziet.

Daarbij: Sommige mensen kunnen blijkbaar geen andere meningen verdragen, maar blijken toch alom vertegenwoordigd op discussiefora.

Bon, tot zover deze laatste lezing van mijnentwege met betrekking tot dit onderwerp. :x

blaZe

Legacy Member
toen de eerste auto gemaakt werd kopieerden men hiervan ook.

allemaal hebben ze 4 wielen, een moter, stoelen en een stuur.
toch zien ze er zelfs na decennia er nog altijd niet hetzelfde uit.(of werken ze hetzelfde, reageren of kosten hetzelfde, of hebben hetzelfde doel)
en dat tussen het grote aanbod van modellen?

idem met internet, een kenner zal het verschil tussen een ferarri of een replica op VW chassis herkennen en de waarde ertussen kunnen inschatten.
een kenner zal het verschil zien tussen een voddetuner of passionele tuner die een wagen perfectionneert/uniek maakt en toch hebben beiden hetzelfde doel voor ogen.

egotrippen kan je enkel wanneer je het te onpas doet en dus niet door enkel en alleen een portfolio te maken en online te zwieren.
een post starten omdat je een bepaalde award hebt binnengehaald is egotrippen, op je site plaatsen en de mensen dit zelf laten ontdekken dan weer niet...

enkel kortzichtigen of domme mensen zien er geen verschil tussen en vinden het 1 pot nat.
(dat is wat jij toch vind of niet? elke portfolio is egotrippen, lijken allemaal opelkaar en hebben geen nut want je klasseert ze niet bij 'echte' sites.)

;)

.kw

Legacy Member
blaZe zei:
toen de eerste auto gemaakt werd kopieerden men hiervan ook.

allemaal hebben ze 4 wielen, een moter, stoelen en een stuur.
toch zien ze er zelfs na decennia er nog altijd niet hetzelfde uit.(of werken ze hetzelfde, reageren of kosten hetzelfde, of hebben hetzelfde doel)
en dat tussen het grote aanbod van modellen?

idem met internet, een kenner zal het verschil tussen een ferarri of een replica op VW chassis herkennen en de waarde ertussen kunnen inschatten.
een kenner zal het verschil zien tussen een voddetuner of passionele tuner die een wagen perfectionneert/uniek maakt en toch hebben beiden hetzelfde doel voor ogen.

egotrippen kan je enkel wanneer je het te onpas doet en dus niet door enkel en alleen een portfolio te maken en online te zwieren.
een post starten omdat je een bepaalde award hebt binnengehaald is egotrippen, op je site plaatsen en de mensen dit zelf laten ontdekken dan weer niet...

enkel kortzichtigen of domme mensen zien er geen verschil tussen en vinden het 1 pot nat.
(dat is wat jij toch vind of niet? elke portfolio is egotrippen, lijken allemaal opelkaar en hebben geen nut want je klasseert ze niet bij 'echte' sites.)

;)

1) Je vergelijking gaat niet op.
2) Egotrippen vind ik eerder van mensen die zichzelf slimmer en ruimdenkender vinden dan anderen die ze dan dom en kortzichtig noemen.

En nu hou ik écht op met erover discussiëren, want we gaan nooit overeen komen op dat vlak. Eerlijk gezegd kan het me ook niet echt schelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan