[=$=]Sepultur
Legacy Member
Niet zo heel lang geleden begonnen met wat html en css te leren, eerst via
WC3 website, later met e-book en internetinfo. 'k Had al snel door dat de beste leermethode het uitproberen was en dus uit je fouten leren...
Afgelopen weekend mij eens beziggehouden met het begin van een nieuwe
website voor onze jeugdbeweging, de vorige was er eentje door men ma gefabriceerd in een WYSIWYG programma en 'k vond het totaal niet gemakkelijk om de site snel te updaten, daarom de code opgesteld met behulp van een tutorial die te vinden was op de weblog van Veerle ("Veerle's blog", waarschijnlijk wel gekend bij enkelen onder jullie) in combinatie met men prille html/css kennis
, omdat ik zo'n weblog layout wel handig vond om overzichtelijk info te verspreiden! De huidige versie is er eentje in winterstijl, dus 'k heb de kleurtjes wat grauwer gekozen met wat accenten, in het voorjaar zal'k wel iets fleurigers maken
. 'k Zou graag eens horen wat jullie er van vinden... Ik kan niet beloven dat ik de tijd nog ga kunnen vrijmaken voor veel updates uit te voeren, 'k moet stilaan eens aan het school beginnen denken
Groeten
Het deel "foto's" is al gedeeltelijk klaar en het gastenboek staat ook online, leidingsinformatie enkel
beginpagina... rest volgt later
http://www.chirosaleghem.be/
WC3 website, later met e-book en internetinfo. 'k Had al snel door dat de beste leermethode het uitproberen was en dus uit je fouten leren...
Afgelopen weekend mij eens beziggehouden met het begin van een nieuwe
website voor onze jeugdbeweging, de vorige was er eentje door men ma gefabriceerd in een WYSIWYG programma en 'k vond het totaal niet gemakkelijk om de site snel te updaten, daarom de code opgesteld met behulp van een tutorial die te vinden was op de weblog van Veerle ("Veerle's blog", waarschijnlijk wel gekend bij enkelen onder jullie) in combinatie met men prille html/css kennis
, omdat ik zo'n weblog layout wel handig vond om overzichtelijk info te verspreiden! De huidige versie is er eentje in winterstijl, dus 'k heb de kleurtjes wat grauwer gekozen met wat accenten, in het voorjaar zal'k wel iets fleurigers maken
. 'k Zou graag eens horen wat jullie er van vinden... Ik kan niet beloven dat ik de tijd nog ga kunnen vrijmaken voor veel updates uit te voeren, 'k moet stilaan eens aan het school beginnen denken
Groeten
Het deel "foto's" is al gedeeltelijk klaar en het gastenboek staat ook online, leidingsinformatie enkel
beginpagina... rest volgt later
http://www.chirosaleghem.be/



Zou je me kunnen vertellen waar dat foutje juist zit? of bedoel je dus de fout van het <hr> gebruik in het menu? Die <hr> zal'k er ook uitzwieren en meerdere lijsten maken. Kleurkes kan'k best ook wel doen, conclusie: nog heel wat werk dus :applause: 't zal voor na de examens zijn!