VinX
Legacy Member
Hoi,
Ik ga me rap eventjes voorstellen : ik ben maarten , 14 jaar geboren te Gent :applause: Ik heb lang geclooit met html en de opmaak, maar nu heb ik dus css geleerd, daarom vraag ik jullie rechtvaardige mening erover :
http://users.telenet.be/m.vanhoecke/css
Alle tips, comments zijn welkom
Dank
Ik ga me rap eventjes voorstellen : ik ben maarten , 14 jaar geboren te Gent :applause: Ik heb lang geclooit met html en de opmaak, maar nu heb ik dus css geleerd, daarom vraag ik jullie rechtvaardige mening erover :
http://users.telenet.be/m.vanhoecke/css
Alle tips, comments zijn welkom
Dank


