Geraar
Legacy Member
Ja dit is een layout voor een jump fuifke.
Dus zegt mer wa ge der van vind en wa ik allemaal kan veranderen.
link: http://www.furiousjump.be/test
Zegget mer.
Dus zegt mer wa ge der van vind en wa ik allemaal kan veranderen.
link: http://www.furiousjump.be/test
Zegget mer.
Das een strave reactie, en terecht 
dus no JS (heb totaal niets tegen JS, maar als je het voor zo'n kleine zaken al gaat aanhalen, is het hek helemaal van de dam!)
)
dat jaagt de mensen weg. Het gaat over een fuif dus kunnen de meeste mensen daar wel tegen denk ik.